خرید عمده تونر وی جی ریکو با مناسب ترین قیمت

قیمت تونر وی جی ریکو در بازار ایران چقدر است؟ آیا تونرهای وی جی ریکو با یکدیگر تفاوت دارند؟ بهترین تونر ریکو کدام است؟ فرق تونر وی جی ریکو با سایر تونرهای شارژ در چیست؟ تونر وی جی ریکو را بصورت عمده و خرده از کجا خریداری کنیم؟

چرا تونر وی جی ریکو؟

شاید بتوان گفت یکی از اساسی و مهم ترین انتخاب بعد از خرید دستگاه، انتخاب نوع تونر است. چالش انتخاب تونر یکی از مهم ترین عواملی است که صاحبان دستگاه ها با آن رو به رو هستند. زیرا پودر تونر پرمصرف ترین مواد مصرفی در تمامی دستگاه های لیزری چاپ دیجیتال می باشند.

چرا تونر وی جی ریکو

با توجه به تنوع تونر شارژ کارتریج در بازار خرید مرغوب ترین و مناسب ترین تونر بسیار هائز اهمیت است. شرکت ها و برندهای بسیاری در بازار ایران مبادرت به فروش تونرهای مختلف ریکو می نمایند.

برند وی جی (VG) یکی از برندهای معتبر و با کیفیت در زمینه واردات تونر در ایران است. این برند به دلیل قیمت مناسب و کیفیت مطلوب، همان گزینه است که مشتریان دنبال آن هستند.

انواع تونر وی جی ریکو

برند وی جی (VG) فقط خلاصه به تونر وی جی ریکو نمی شود. این برند در زمینه تمامی دستگاه های فتوکپی و پرینتر اعم از ریکو، کونیکامینولتا، شارپ، توشیبا، کانن، سامسونگ، اچ پی و برادر مبادرت به واردات تونر شارژ نموده است.

در این بخش به انواع تونر وی جی ریکو خواهیم پراخت. تونر وی جی ریکو با توجه به استفاده کاربران خود در بازار ایران به 3 دسته بفروش می سد:

1- تونر شارژ کارتریج وی جی

تونر وی جی ریکو2- تونر شارژ پاکتی (ساندیسی) وی جی

تونر وی جی ریکو

3- تونر شارژ بطری وی جی

تونر وی جی ریکو

شباهت و تفاوت تونرهای وی جی ریکو در چیست؟

شاید در ذهن شما این سوال بوجود بیاید که کدام تونر با دستگاهتان سازگاری بهتری دارد. از این میان بهترین انتخاب کدام می تواند باشد؟ برای پاسخ به این سوالات ابتدا باید تفاوت و شباهت های آن را بشناسیم…

شبهت و تفاوت

  • تفاوت ها:

  1. تفاوت در بسته بندی آنها
  2. تفاوت در وزن آنها
  3. تفاوت در تیپ (Type) و مدل دستگاه آنها
  • شباهت ها:

اکثر این تونرها به صورت یونیورسال (مشترک برای همه دستگاه ها) ساخته شده اند. با تمامی تیپ های گروه خود سازگاری دارند. کاربر می تواند از آنها در دستگاه های کپی ریکو خود استفاده نماید.

خرید عمده تونر وی جی ریکو با مناسب ترین قیمت ممکن در بازار

جهت خرید عمده و دریافت آخرین قیمت تونر وی جی ریکو می توانید با واحد فروش ما در تماس باشید. همچنین در صورت وجود سوال می توانید با کارشناسان این مرکز ارتباط برقرار کنید.

«« افزار گستر مرجع تخصصی ماشین های اداری »»

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید