فروش تونر ریکو ارزان قیمت به صورت عمده

فروش تونر ریکو برای انواع دستگاه های کپی ریکو آفیشیو با بهترین کیفیت موجود می باشد. چاپ ارزان قیمت بهمراه صرفه اقتصادی بالا باعث شده است مشتریان زیادی خواهان این تونر باشند. پخش این تونر به صورت عمده و خرده به سراسر کشور امکان پذیر می باشد. جهت اطلاع از آخرین قیمت خرید تونر ریکو با واحد فروش ما در ارتباط باشید.

 

دستگاه های فتوکپی ریکو از معروف ترین دستگاه های صنعت چاپ می باشند. امروزه استقبال خوبی از این برند بویژه در کشورمان ایران از آن شده است. فروش تونر ریکو یکی از پر مصرف ترین مواد مصرفی می باشد. تونر ریکو که متشکل از پودری سیاه رنگ از ترکیب خاصی از کربن می باشد. تونر در درون دستگاه در قسمت یونیت هاپر قرار می گیرد. با توجه به تحریم ها تمامی برندهای این محصول در بازار ایران موجود نیست. برای آشنایی کامل با تونر ریکو در ادامه با ما همراه باشید.

کمپانی ریکو

انواع تونر ریکو

دستگاه های کمپانی ریکو از انواع مدل های مختلفی ساخته شده است. با توجه به نوع استفاده و نیاز کاربرهای خود متفاوت می باشد. پودر ریکو آفیشیو نام لاتین آن «Toner» می باشد. با توجه به مدل دستگاه، تونر مختص به خود را نیاز دارند. به آن در اصطلاح «Type» می گویند. هر دستگاه برای عملکرد بهینه خود یک شناسه تونر اختصاصی دارد.

 

در بازار تونرهایی بفروش می روند که مورد استفاده چندین مدل دستگاه قرار می گیرند. اصطلاحا به آنها تونرهای یونیورسال گفته می شود. برای افزایش بهره وری دستگاه بهتر است از تیپ تونر اختصاصی خودش استفاده کنیم.

– انواع تونرهای آفیشیو را می توان به ۲ دسته تقسیم نمود:

  • تونرهای فابریک.
  • تونرهای شارژ.

تونرهای فابریک همان طور که از نامشان پیداست، ساخت کمپانی ریکو می باشند. به دلیل قیمت بالای آنها و تحریم جهانی این تونرها در ایران به ندرت یافت می شود. اما تعدادی از کشورهای دنیا مبادرت به ساخت و تولید تونر شارژ ریکو می کنند. آنها مشابه تونرهای فابریک هستند و از قیمت پایین تری برخوردارند. که در ایران عمدتا از این نوع استفاده می شود.

انواع تونر ریکو

تفاوت انواع تونرهای ریکو

فروش تونر ریکو در ایران به صورت های مختلفی صورت می گیرد. تفاوت های آن در نوع بسته بندی می باشد. شاید اصطلاح کارتریج تونر را تا به حال بارها شنیده باشید. برخی از تولیدکنندگان تونرهای خود را در بطری های پلاستیکی مخصوص پر می کنند. اصطلاحا آن را کارتریج می نامند. کارتریج پر شده برای سهولت مصرف کننده است.

تفاوت انواع تونرهای ریکو

نوع دیگر بسته بندی به صورت فله ای یا پاکتی است. که نسبت به بسته بندی کارتریجی از قیمت کمتری برخوردار می باشد. مشتری پس از خریداری باید شخصا پاکت تونر را به درون دستگاه تخلیه کند. یکی دیگر از تفاوت های تونرهای ریکو در میزان وزن آنها می باشد. با توجه به میزان گنجایش هر دستگاه، میزان وزن تونر آن متفاوت می باشد. به طور مثال:

  • دستگاه کپی ریکو MP2000 از کارتریج ۲۶۰ گرمی.
  • دستگاه کپی ریکو MP4500 از کارتریج ۶۳۰ گرمی.
  • دستگاه کپی ریکو MP7500 از کارتریج ۱۱۰۰ گرمی بهره می برند.

 

– یکی دیگر از تفاوت ها میزان کیفیت تونرها می باشد:

تونرها در یک تقسیم بندی به تونرهای فابریک و غیرفابریک تقسیم می شوند.

تونرهای فابریک به دلیل کیفیت بالا ساخت آنها از مرغوبیت بسیار بالایی برخوردارند.به همین دلیل میزان تیراژ چاپی آنها بسیار بیشتر از تونرهای غیرفابریک می باشد.

– خلاصه تفاوت انواع تونرهای ریکو:

  • در نوع بسته بندی ظاهری
  • در وزن تونر با توجه به مدل دستگاه
  • در کیفیت و مرغوبیت تونر

 فروش تونر ریکو ارزان قیمت از کجا؟

جهت تهیه تونر ریکو و اطلاع از آخرین قیمت ها در بازار ایران با ما در ارتباط باشید. ضمنا شما می توانید جهت دریافت مشاوره و ثبت سفارش با واحد فروش ما تماس بگیرید.

«« افزار گستر مرجع تخصصی ماشین های اداری »»

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید