خرید تونر ریکو درب سبز VG اصلی

برای اطلاع از آخرین قیمت خرید تونر ریکو درب سبز VG در بازار ایران و تهران با ما همراه باشید. این تونر از طریق سایت اینترنتی افزار گستر نیز قابل خرید می باشد. تونر ریکو VG یکی از پر فروش ترین و با کیفیت ترین تونرهای شارژ موجود در بازار می باشد. تونر شارژ درب سبز VG به صورت عمده و خرده نیز به فروش می رسد. برای دریافت قیمت پودر دستگاه کپی ریکو با ما در تماس باشید.

ویژگی های کارتریج تونر ریکو درب سبز VG

تونر کارتریج ریکو VG از با کیفیت ترین تونرهای شارژ موجود در بازار ایران می باشد. این تونر علی رغم غیرفابریک بودن از کیفیت چاپ خوبی بر روی کاغذ برخوردار است. مقرون به صرفه بودن این تونر نسبت به تونرهای دیگر مشتریان را ترغیب به خرید این محصول نموده است. یکی دیگر از ویژگی های این تونر داشتن حداقل تولید تونر زائد در دستگاه می شود. این تونر از با کیفیت ترین تونرهای ساخت چین می باشد که در ایران بسته بندی می گردد.

خرید تونر ریکو

 

تونر شارژ ریکو VG سازگار با چه دستگاه هایی است؟

تونر شارژ ریکو VG برای دستگاه های مدل 1060, 1075, 2060, 2075, 4000, 4500, 6002, 7500 و سایر مدل های کپی ریکو آفیشیو قابل استفاده می باشد. توصیه می شود قبل از استفاده به نکات زیر توجه گردد:

  1. قبل از مصرف کارتریج تونر را در حالت افقی خوب تکان دهید!
  2. درب قوطی به آرامی باز و از تماس ذرات تونر با دستان و چشم ها خودداری گردد!
  3. قبل از قرار دادن کارتریج در درون هاپر دستگاه حتما از اتمام تونر قبلی مطمئن شوید!
  4. در فضای خشک و خنک، دور از رطوبت نگه داری شود!

خرید تونر ریکو

مقصود از «شارژ کارتریج ریکو» چیست؟

شارژ یا پر کردن مجدد کارتریج خالی شده از تونر را «شارژ» گویند. در عمل شارژ دیگر نیاز به صرف هزینه های زیادی جهت خرید کارتریج های فابریک نمی باشد. کاربر پس از خالی شدن هر یک از کارتریج های خود مبادرت به پر نمودن کارتریج نموده و دیگر نیاز به خرید کارتریج جدید ندارد. این عمل سبب می شود کاربر در هزینه های خود مدیریت و صرفه جویی نماید.

مشخصات تونر ریکو درب سبز وی جی

  • وزن خالص:

1100 گرم

  • نام برند در ایران:

درب سبز وی جی – VG

  • وزن کارتریج تونر:

1/4 کیلوگرم

  • نام برند دستگاه:

ریکو آفیشیو – Ricoh Aficio

  • کشور سازنده:

چین – China

  • دستگاه های قابل استفاده:

1060, 1075, 2060, 2075, 4000, 4500, 6002, 7500

قیمت خرید تونر ریکو درب سبز VG اصلی

برای دریافت آخرین قیمت خرید کارتریج ریکو و ثبت سفارش و مشاوره می توانید با واحد فروش ما در ارتباط باشید. شما می توانید آخرین اخبار محصولات و آموزش ها را از شبکه های اجتماعی ما پیگیری نمایید.

«« افزار گستر مرجع تخصصی ماشین های اداری »»

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید