واردات برترین تونر کونیکا مینولتا c452 مشکی

تونر کونیکا مینولتا c452 اورجینال و با کیفیت به صورت خرید عمده و خرده از طریق وب سایت افزار گستر امکان پذیر می باشد. تونر کونیکا مینولتا c452 از پر طرفدارترین مدل تونر برای دستگاه کپی رنگی کونیکا می باشد.

استفاده و فروش بالا دستگاه کپی رنگی کونیکا مینولتا در بازار چاپ و نشر ایران باعث شده است کاربران این دستگاه اقدام به خرید تونر شارژ و فابریک نموده. جهت دریافت قیمت و خرید تونر کونیکا مینولتا c452 با ما همراه باشید.

انواع مدل های تونر کونیکا در بازار ایران

همان طور که گفته شد دستگاه های کپی استوک کونیکا به دلیل قیمت مناسب و کارکرد حرفه ای آن از استقبال خوبی طی دهه های گذشته برخوردار بوده است. همین امر سبب شده که واردکنندگان متعددی انواع مدل های تونر کونیکا اعم از فابریک و اورجینال یا تورهای شارژ را از کشورهای مختلف خریداری و وارد کشور نمایند.

 

تونرهای این دستگاه ها از سری مدل های مختلفی تولید شده استو هر کدام مناسب با دستگاه خود طراحی و تولید گردیده اند. این تونر ها در بسته بندی و وزن های مختلفی ارائه شده است و با توجه به مدل دستگاه و سلیقه خودتان می توانید آن را خریداری نمایید.

تونر کونیکا مینولتا c452

تفاوت های تونر کونیکا فابریک و طرح؟

تشخیص جنس تونر کونیکا فابریک و طرح کار ساده ای نیست و توصیه می‌کنیم از هر جایی اقدام به خرید تونر برای دستگاه تان ننمایید. افراد سودجو متعددی در بازار اقدام به فروش و پخش تونرهای متفرقه را در قالب تونر اصلی به فروش می رسانند که می تواند باعث آسیب و صرف هزینه زیادی برای دستگاه تان شود.

 

تونرهای فابریک و یا شارژی با کیفیت بالا را به شما توصیه می نماییم، در صورتی که از نمایندگی معتبر خریداری نمایید. یکی از تفاوت های اصلی تونرهای فابریک و طرح(شارژ) در میزان قیمت آنها می باشد. همیشه تونرهای فابریک از قیمت بسیار بالاتری برخوردار بودند و حتی به چند برابر نیز رسیده اند.

یکی از تفاوت های بارز تونر کونیکا مینولتا c452 اصلی و طرح در وزن و بسته بندی آنها می‌باشد. تونرهای فابریک فقط نام برند کمپانی بر روی آن قرار دارد ولی در تونرهای طرح همیشه به همراه نام برند، نامی دیگر آنرا همراهی می نماید.

تونر کونیکا مینولتا c452

سازگاری فوق العاده تونر کونیکا با دستگاه

انتخاب بهترین و مطمئن ترین تونر از اهمیت بسیاری برخوردار است و سلامتی چ کیفیت دستگاه در گرو انتخاب مناسب تونر می باشد. خریداران و متقاضیان محترم باید در انتخاب مناسب ترین تونر و خرید و تهیه آن از یک نمایندگی رسمی و فروشگاه معتبر اقدام نمایند.

 

تونر کونیکا مینولتا c452 فابریک چ یا شارژی درجه یک اگر با مدل دستگاه شما یکسان بوده و بهترین انتخاب را در خرید خود داشته باشید مطمئنا بهترین کارایی و سازگاری را با دستگاه تان خواهد داشت و پرینت و چاپ بسیار باکیفیتی را تجربه خواهید کرد.

تونر کونیکا مینولتا c452

خرید تونر کونیکا مینولتا c452 مشکی و رنگی

خرید و پخش انواع تونر کونیکا مینولتا c452 مشکی و رنگی از طریق شرکت افزار گستر امکان پذیر می باشد و شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش خود را در زمینه تمامی محصولات ماشین های اداری اعم از انواع تونر، قطعات و مواد مصرفی اورجینال و طرح و یا استوک تهیه کنید، خرید و فروش انواع دستگاه های پرینتر و کپی استوک اروپا و امریکا و جهت دریافت آخرین قیمت محصولات با واحد فروش ما در تماس باشید و با بهترین قیمت آنرا خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید