قیمت ست تونر فابریک کونیکا مینولتا 452/552/652

برای اطلاع از آخرین قیمت ست تونر فابریک کونیکا مینولتا در بازار ایران با ما همراه باشید. این تونر از طریق سایت اینترنتی افزار گستر نیز قابل خرید می باشد. تونر کونیکا فابریک 452 یکی از پر فروش ترین و با کیفیت ترین تونرهای موجود در بازار می باشد.

این محصول به صورت ست 4 رنگ یا تک رنگ به فروش می رسد. با پیشرفت علم و تکنولوژی صنعت چاپ دیجیتال شاهد بهینه شدن عملکرد دستگاه ها و کیفیت شان می باشیم.

یکی از بزرگ ترین پرچم داران این عرصه کمپانی کونیکامینولتا می باشد. این شرکت علاوه بر ساخت دستگاه های چاپ در زمینه ساخت و تولید مواد مصرفی و قطعات نیز فعالیت دارد.

شاخصه های تمایز تونر فابریک کونیکا در چیست؟

مسلما هر چقدر کیفیت چاپ بهتر باشد مطمئناً کاربران بیشتر راضی خواهند بود. چاپ با کیفیت بالا، صرفه جویی در انرژی و صرفه جویی در منابع را قادر می سازد. یک تونر با تولید بالاتر و با عملکرد بالا که از طریق واکنش شیمیایی ایجاد شده است.

تونر پلیمریزه شده تونر با کارایی بالا است که با ترکیب شیمیایی یک رزین با ذرات رنگی رنگ تولید می شود. بر خلاف تونر پودر شده معمولی، که با خرد کردن تکه های پلاستیک به ذرات کوچک ساخته می شود. روش پلیمریزه کنترل دقیق ساختار هر ذره تونر را امکان پذیر می کند. این به نوبه خود، امکان تنظیم اندازه و شکل هر ذره را فراهم می کند.

این خصیصه خواص مختلفی را به آن منتقل می کند. تونر پلیمریزه تولید شده توسط Konica Minolta به یک محصول چاپی می رسد که ضمن کاهش تأثیرات زیست محیطی، دارای یک تصویر با کیفیت بالا است. این گروه بطور مداوم در تلاش است تا تونر پلیمری شده خود را به روز کند تا محصولی با کیفیت بالاتر را تحقق بخشد.

قیمت ست تونر فابریک کونیکا مینولتا

ویژگی های تونر فابریک کونیکا

از شناخته ترین دستگاه های کپی رنگی در ایران می توان سری دستگاه های کونیکا را برشمارد. بنابر امکانات متفاوت این دستگاه ها، بر حسب نیاز مورد استفاده کاربران قرار می گیرند. کارتریج تونر فابریک کونیکا متناسب برای مدل دستگاه های کونیکامینولتا رنگی C652, C552, C452 می باشند. هر ست این تونر از 4 رنگ آبی، قرمز، زرد و مشکی تشکیل شده است.

قیمت ست تونر فابریک کونیکا مینولتا

قیمت ست تونر فابریک کونیکا مینولتا

مشخصات این محصول:

  • نام برند:

Konica Minolta

  • رنگ:

4 رنگ (CMYK)

  • نوع دستگاه:

لیزری رنگی صنعتی

  • نوع تونر:

فابریک کمپانی

  • دستگاه های سازگار:

Konica Minolta Bizhub C452, C552, C552DS, C652

  • کد عمومی محصول:

TN613

  • کارکرد (برگ):

کارتریج های رنگی 30.000 برگ

کارتریج مشکی 45.000 برگ

  • کشور سازنده:

ژاپن

  • وزن خالص تونر:

آبی، قرمز و زرد 510 گرم

مشکی 870 گرم

قیمت ست تونر فابریک کونیکا مینولتا

قیمت ست تونر فابریک کونیکا مینولتا با توجه به نوسانات ارز در کشور بسیار متلاطم می باشد. خوشبختانه می توانید هر زمان این تونر را با مناسب ترین قیمت و کیفیت تضمینی از ما تهیه بفرمایید. جهت سفارش و دریافت قیمت با ما در تماس باشید.

«« افزار گستر مرجع تخصصی ماشین های اداری »»

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید