فروش عمده هات رول ریکو 2060/2075

خرید، فروش و دریافت قیمت انواع هات رول ریکو 2060/2075 به صورت عمده و تکی ویژه همکاران و مشتریان گرامی از طریق وب سایت شرکت افزار گستر میسر شده است. جهت دریافت و ثبت سفارش این محصول با ما همراه باشید.

همه چیز درباره وظایف هات رول

همانطور که می دانید و از اسم آن مشخص است هات رول ریکو 2060/2075 در یونیت هیتر یا فیوزینگ تعبیه شده و وظیفه آن عبور کاغذ دارای بار مغناطیسی حاوی تونر جهت تثبیت و پخته شدن طرح چاپ و کپی می باشد.
جنس هات رول های ریکو از تفلن نسوز و مقاوم در برابر حرارت مستقیم می باشد هرچه سطح هات رول صاف و عاری از هرگونه خط و خش و ترکیدگی باشد چاپ صاف و بدون موج خواهیم داشت. یکی از علل اصلی گیر کاغذ و پیچیده شدن کاغذ بر دور هات رول مستهلک و خراب شدن هات رول می باشد که باید تعویض گردد.

هات رول ریکو 2060/2075

بررسی مدل های گوناگون هات رول در بازار

با توجه به نقش مهم این یونیت هیتر و به خصوص هات رول در فرایند چاپ دستگاه کپی ریکو شاهد تنوع محصول و ارائه آن به متقاضیان در بازار می باشیم.
مسلما انتخاب و خرید یک کالا اصل و فابریک از قیمت بالاتری نسبت به کالاهای طرح و مشابه برخوردار است که ما به شما خرید یک هات رول ریکو 2060/2075 اصلی و فابریک را توصیه می کنیم تا در هزینه و زمان شما بسیار صرفه جویی شود.

هات رول ریکو 2060/2075

اهمیت استفاده از هات رول مرغوب

انتخاب یک محصول با کیفیت و معتبر بسیار مهم بوده و در صرف زمان و هزینه بسیار به شما کمک خواهد کرد و هزینه های سرویس دوره ای دستگاه تان را کاهش می دهد. انتخاب و خرید هات رول ریکو 2060/2075 از یک نمایندگی فروش و بدون واسطه بهترین و مطمئن ترین مسیر برایتان می باشد.

هات رول ریکو 2060/2075

شما می توانید از طریق نمایندگی فروش شرکت افزار گستر نسبت به دریافت مشاوره و انتخاب محصولی مناسب اقدام نمایید و محصول خود را با پایین ترین قیمت بدون واسطه خریداری نمایید.

قیمت روز هات رول ریکو 2060/2075

شما مشتریان گرامی میتوانید جهت دریافت آخرین قیمت و دریافت مشاوره رایگان و خرید محصول خود با واحد فروش ما از طریق شماره تماس با شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید و محصول خریداری شده خود را در کوتاه آرین زمان در سراسر کشور دریافت نمایید. جهت اطلاع از آخرین اخبار و جشنواره های فروش ویژه شرکت افزار گستر، ما را در شبکه های اجتماعی و کانال تلگرام دنبال نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید