فروش ست 4 رنگ تونر 7000 کونیکا اصل اروپا

تونر 7000 کونیکا به پودری گفته می شود که در درون دستگاه های کپی صنعتی رنگی کونیکا مورد استفاده قرار گرفته و بر روی کاغذ نقش می بندد. تونرها در انواع و مدل های مختلفی در دنیا تولید می شوند و به همین سبب کیفیت های آن نیز متفاوت از یکدیگر می باشد.

یکی از این برندها، برند کونیکا مینولتا می باشد که در کنار ساخت پیشرفته ترین دستگاه های چاپ دیجیتالی مبادرت به ساخت و تولید تونرهای فابریک می نماید. این تونرها فابریک و اورجینال می باشند و ساخت کمپانی مینولتا کشور ژاپن می باشند.

تونر 7000 کونیکا

 

اهمیت تونر فابریک 7000 کونیکا در چیست؟

تونر 7000 کونیکا به دلیل اورجینال بودن و داشتن کیفیت عالی تمامی استانداردهای لازم را جهت یک چاپ بهینه و با کیفیت را در خود جای داده است. همان طور که می دانید تونر یکی از اصلی ترین و مهم ترین عضو در دستگاه های کپی می باشد.

استفاده از تونرهای فابریک سبب می شود راندمان و بازدهی دستگاه بالا برود و متقابلاً دستگاه سالم مانده و کمترین استهلاک را خواهد داشت و دستگاه تان سالیان دراز برایتان کارآمدی خواهد داشت. به همین دلیل باید تونر ۷۰۰۰ فابریک کونیکا را از مراکز اصلی و معتبر تهیه و خریداری نمود.

تونر 7000 کونیکا

مهم ترین ویژگی های تونر 7000 کونیکا را برایتان شرح می دهیم:

  1. به دلیل کیفیت بالای این تونر، نقش چاپی بسیار زیبایی بر روی کاغذ به وجود می آورد و می توان تفاوت این چاپ را با سایر تونرها در بازار مقایسه نمود.
  2. کیفیت و عملکرد بالا این تونر سبب می شود عمر یونیت ایمیج ها بسیار طولانی تر باقی بماند و نیازی به صرف هزینه بسیار سنگین برای تعویض و خرید یونیت جدید نباشد‌.
  3. تونر ۷۰۰۰ کونیکا از ذرات بسیار ریز و یکدستی ساخته شده که سبب می گردد یک پرینت طبیعی و با کیفیت بدون هیچ گونه نقطه های اضافی گردد.

عرضه تونر 7000 کونیکا در فروشگاه های معتبر

نمایندگی های معتبر فروش در سراسر کشور جزو بهترین مکان ها برای سفارش و خرید این محصولات می باشند. شایان ذکر است که بهتر است از پخش های عمده خرید خود را انجام دهید تا هم مبلغ کمتری بپردازید هم اطمینان تان از صحت محصول آسوده باشد.

تونر 7000 کونیکا

اما امروزه با سایت های فروشگاهی که در زمینه ماشین های اداری فعالیت دارند شما می توانید محصول مورد نیاز خود را خریداری کرده و در کمترین زمان در محل کار خود آن را تحویل بگیرید. شرکت افزار گستر این امکان را برای شما عزیزان فراهم نموده است تا خریدهای خود را چه به صورت عمده یا تکی از طریق این وب سایت انجام دهید و آنرا با مناسب آرین قیمت دریافت نمایید.

قیمت ست 4 رنگ تونر 7000 کونیکا

تونر ۷۰۰۰ کونیکا مینولتا رنگی که کد تجاری آن TN616 می باشد از ۴ کارتریج فابریک تشکیل شده است که شامل رنگ آبی قرمز، زرد و مشکی می باشند. وزن خالص هر یک از کارتریج آبی، قرمز و زرد 850 گرم و کارتریج مشکی آن 820 گرم می باشد و غیر از دستگاه های کونیکل C6000 و C7000، قابل استفاده در دستگاه های C450 ,C451 ,C452 ,C552 ,C654 ,C754 می باشد.

تونر 7000 کونیکا

قیمت تونر ۷۰۰۰ کونیکا با توجه به نوسانات شدید ارز در ایران روزانه متغیر می باشد. اکنون بازه قیمتی این محصول بین ۳ تا ۴ میلیون متغیر است‌. شما می توانید این تونر را به صورت ست کامل یا تک رنگ از ما خریداری نمایید.

خرید تونر فابریک کونیکا با قیمت مناسب

خریداران تونر فابریک ۷۰۰۰ کونیکا گروه های مختلفی از مردم هستند که بنابر شغل و حجم مصرف کاری خود تونر را در تعداد متغیری برای خود خریداری می نمایند. کسانی که حجم مصرفشان بالاست تونرهای فابریک را در چند ست خریداری می‌کنند و از صرف چندین بار زمان جلوگیری می نمایند.

شما عزیزان می توانید تونر ۷۰۰۰ کونیکا فابریک ساخت کشور ژاپن را در هر تعداد که نیاز دارید از طریق وب سایت شرکت افزار گستر خریداری نمایید و در کوتاه ترین زمان پس از ثبت سفارش خود از طریق واحد فروش شرکت آن را در هر مکان دلخواه خود دریافت نمایید. جهت ثبت سفارش و دریافت آخرین قیمت های محصولات ماشین های اداری با ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید