خرید پرس کونیکا مینولتا کپی پلاس ژاپنی

خرید پرس کونیکا مینولتا به صورت عمده ویژه همکاران و تکی ویژه مشتریان گرامی با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت از طریق وب سایت شرکت افزار گستر میسر می باشد. رول پرس کونیکا مینولتا با سری دستگاه های: C350, C450, C451, C452, C550, C552, C650, C652 سازگار می باشد. جهت دریافت قیمت و خرید پرس کونیکا مینولتا کپی پلاس ژاپن با ما همراه باشید.

رول پرس فیوزینگ کونیکا مینولتا چه وظیفه ای دارد؟

رول پرس فیوزینگ کونیکا، قطعه ای مهم از اجزا یونیت فیوزینگ یا همان هیتر دستگاه های کپی کونیکا مینولتا می باشد. یونیت فیوزینگ نقش پخت کاغذ و تثبیت تونر را دارد که با حرارت بالایی که از المنت ها دریافت می‌کند باعث تثبیت تصویر می شوند.

خرید پرس کونیکا مینولتا

این حرارت به قطعه ای استوانه ای شکل به نام هات رول می رساند که جنس بدنه آن از فلز تفلون است. کاغذی که تونر نچسبیده را با خود حمل می‌کند وارد فیوزینگ دستگاه شده و از بین ۲ قطعه اصلی و مهم که از دمای بالایی برخوردار اند عبور می کند. نام این ۲ قطعه پرس و هات رول کونیکا می باشد.

پرس با فشاری که بر کاغذ وارد می آورد باعث تقویت و خوب پخته شدن کاغذ میگردد. در اثر مرور زمان و یا استفاده زیاد پرس ممکن است حالت خود را از دست بدهد یا حرارت غیر استاندارد آن را خراب یا موج دار نماید که آنگاه باید به فکر تعویض و خرید پرس کونیکا مینولتا افتاد.

خرید پرس کونیکا مینولتا کپی پلاس ژاپنی

خرید پرس کونیکا مینولتا کپی پلاس ساخت کشور ژاپن از یک نمایندگی معتبر فروش از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا در بازار مدل های مختلف زیادی را شاهد هستیم که به فروش می رسد. انتخاب و خرید یک پرس با کیفیت و مطمئن از یک مرکز معتبر برای دستگاه تان می تواند برایتان خیال آسوده ای به همراه بیاورد.

خرید پرس کونیکا مینولتا

جهت دریافت قیمت خرید پرس کونیکا مینولتا برای سری C452, C552, C652 با واحد فروش ما در ارتباط باشید و از مشاوره همکاران ما در این زمینه بهره مند شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید