خرید و قیمت تونر فابریک کونیکا 452

قیمت تونر فابریک کونیکا 452 به موارد مختلفی بستگی دارد و به دلیل وارداتی بودن این محصول، نمی توان یک رقم خاص برای آن در نظر گرفت. شرکت افزار گستر کلیه محصولات خود را بدون واسطه در دسترس مشتریان قرار داده تا بتوانید محصولی با کیفیت بالا و قیمت پایین خریداری نمایید. جهت خرید و دریافت قیمت تونر فابریک کونیکا 452 اورجینال با ما همراه باشید.

دستگاه کونیکا رنگی

کونیکا یکی از پرینتر های باکیفیت و پرفروش بازار می باشد که محبوبیت بسیاری در میان مردم پیدا کرده و می توانید آن را در مدل های مختلف خریداری نمایید.

پرینتر کونیکا تشکیل شده از چندین بخش مختلف می باشد که با کنار هم قرار گرفتن کلیه این قطعات، عمل چاپ انجام می شود. توجه داشته باشید که برخی از بخش های پرینتر امکان خرابی و یا به اتمام رسیدن ظرفیت خواهند داشت. برای مثال؛ کارتریج پرینتر باید پس از به اتمام رسیدن ماده چاپ که می تواند جوهر یا تونر باشد، شارژ شود تا بتوانید عملیات چاپ را انجام دهید.

قیمت تونر فابریک کونیکا 452

کارتریج پرینتر کونیکا

کارتریج پرینتر کونیکا اصلی ترین بخشی است که باید هر از گاهی نسبت به پرکردن آن اقدام کنید. در صورتی که میزان استفاده از پرینتر زیاد باشد، باید زود به زود تونر کارتریج شارژ شود.

تونر های کونیکا را می توانید در انواع اصل و تقلبی در بازار مشاهده کنید و این نمونه اصل تونر می باشد که می تواند تمامی خواسته هایتان را برآورده سازد.

قیمت تونر فابریک کونیکا 452

تونر فابریک کونیکا 452

تونر فابریک کونیکا 452 یکی از بهترین انتخاب ها برای شارژ کارتریج خواهد بود. این تونر نمونه اصلی بوده و با شارژ کردن پرینتر با استفاده از این تونر کیفیت چاپ مطلوب را مشاهده خواهید کرد.

این تونر در 4 رنگ اصلی ارائه شده و باید به صورت دقیق هر یک از رنگ ها را، در بخش مخصوص بر روی کارتریج اضافه کنید.

تونر فابریک کونیکا 452 محصولی کاملا وارداتی بوده و کلیه موارد استاندارد آن رعایت شده است.

دستگاه های سازگار با تونر کونیکا 452

توجه داشته باشید که هر تونری با هر نوع دستگاهی سازگاری نخواهد داشت و حتما باید نوع خاص تونر را متناسب با مدل دستگاه انتخاب کنید.

تونر فابریک کونیکا 452 مناسب برای انواع مدل های زیر خواهد بود:

  • C652
  • C552
  • C452
  • C652DS

طول عمر این تونر طبق کاتالوگ ارائه شده 30 هزار برگ برای پرینت های رنگی، 45 هزار برای پرینت های مشکی خواهد بود. در حالت کلی با این تونر می توانید حدود 14 الی 16 هزار برگ چاپ انجام دهید.

قیمت تونر فابریک کونیکا 452

خرید تونر فابریک کونیکا 452

خرید یکی از مهمترین موارد حائز اهمیت می باشد. برای خرید تونر فابریک کونیکا 452 راه های مختلفی پیش رو خواهید داشت. شرکت افزار گستر به منظور جلب رضایت مشتریان اقدام به فروش تونر با بالاترین کیفیت نموده و می توانید تنها با چند کلیک اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.

توجه داشته باشید که پس از خرید، محصول را جلوی درب منزل خود تحویل خواهید گرفت.

قیمت تونر فابریک کونیکا 452

قیمت تونر فابریک کونیکا 452 یکی از مهمترین موارد قابل توجه می باشد. همانطور که در بخش های قبل نیز به آن اشاره شد تونر کونیکا 452 محصولی کاملا وارداتی بوده و به همین دلیل قیمت آن بر حسب دلار محاسبه خواهد شد.

شرکت افزار گستر به منظور جلب رضایت مشتریان اقدام به فروش محصول به صورت از تولید به مصرف نموده است. قیمت تونر فابریک کونیکا 452 با توجه به ویژگی هایی که دارد مناسب بوده و برای اطلاع از قیمت دقیق آن می توانید با مسئولین شرکت در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید