خرید درام کونیکا مینولتا 450/350 گرید A ژاپن

قیمت و خرید درام کونیکا مینولتا ۴۵۰/۳۵۰ گرید A ساخت کشور ژاپن و کره با بهترین کیفیت و ماندگاری بالا از طریق وب سایت شرکت افزار گستر فراهم گردیده است. جهت خرید درام کونیکا مینولتا ۴۵۰/۳۵۰ به صورت عمده ویژه همکاران در سراسر کشور و مشتریان گرامی با مناسب ترین قیمت محیا گردیده است. جهت دریافت قیمت خرید این محصول و سایر ملزومات و قطعات یدکی و مصرفی ماشین های اداری در ادامه با ما همراه باشید.

درام دستگاه کونیکا مینولتا رنگی

درام در دستگاه های کپی و پرینتر لیزری جزو اصلی ترین و مهم ترین قطعات دستگاه ها می باشد. دستگاه کونیکا مینولتا رنگی لیزری هم از این قضیه مستثنی نیست. مسلما هرچه کیفیت درام و لعاب و رویه آن بالاتر باشد ارتباط مستقیم با یک خروجی چاپ با کیفیت و یکدست خواهد داشت.

درام کونیکا مینولتا 450/350

به این دلیل که درام ها نقش چاپ را بر روی خود از لیزر دریافت می نماید و هرچه درام با کیفیت تر باشد تصویر چاپ با بهترین شکل ممکن بر روی سطح درام نقش می بندد. درام کونیکا مینولتا 450/350 جزو قطعات مصرفی به حساب می آیند زیرا بر اثر مرور زمان و استفاده کیفیت اولیه خود را از دست داده و جذب خود را دیگر مثل سابق نخواهد داشت.

اهمیت خرید درام کونیکا مینولتا 450/350 با کیفیت

در بازار شاهد انواع مختلف درام کونیکا مینولتا 450/350 می باشیم که در مدل و طرح های مختلف و متفرقه وارد بازار گردیده آمد که ساخت کشورهای مختلف بوده و کیفیت مناسب را نداشته. متاسفانه شاهد فروش درام های بی کیفیت ارزان قیمت هستیم که زود دچار خط و خش و ساییدگی شده و باعث صرف هزینه مجدد برای خرید و سرویس کار جهت تعویض قطعه درام در یونیت درام کونیکا می شود.

درام کونیکا مینولتا 450/350

پس اهمیت خرید یک جنس مطمئن و با کیفیت اصلی می تواند یک انتخاب هوشمندانه و حرفه ای باشد که باعث کاهش چشمگیر هزینه و زمان شما می گردد. ما مفتخریم که سالیان دراز با بهترین و معتبرترین برندهای محصولات ماشین های اداری جهان در تعامل و همکاری هستیم و قطعات و تجهیزات ماشین های اداری را بدون واسطه و با کیفیت و بهترین قیمت روانه بازار کرده ایم.

خرید درام کونیکا مینولتا 450/350 گرید A ژاپن

جهت دریافت قیمت و خرید درام کونیکا مینولتا 450/350 گرید A از بهترین کمپانی های مجاز ژاپن و کره ای می توانید با واحد فروش ما در تماس باشید. به دلیل نوسان نرخ ارز در ایران نرخ ثابتی در دست نیست و ما در هر زمان بهترین قیمت را تقدیم مشتریان و همکاران گرامی در سراسر کشور نموده ایم. جهت اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعات و قیمت ها و جشنواره های فروش ویژه، ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید