بهترین روش خرید کارتریج پرینتر canon

خرید کارتریج پرینتر canon مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. جهت خرید کارتریج پرینتر canon با مناسب ترین قیمت در بازار ایران و تهران می توانید با ما در تماس باشید. می توانید کارتریج های مربوط به پرینتر خود را به صورت عمده و خرده از افزار گستر خریداری کنید. جهت دریافت قیمت با ما همراه باشید.

پرینتر canon

خرید کارتریج پرینتر canon یکی از مواردی است که هر از چند گاهی باید انجام دهید. یکی از بهترین انواع پرینتر ها را می توان canon دانست که این شرکت به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب و تکنولوژی های روز توانسته نظر بسیاری را نسبت به خود جلب نماید.

خرید کارتریج پرینتر canon

خرید کارتریج پرینتر canon

این شرکت که در ژاپن بنیانگذاری شده به عنوان یکی از شرکت های چند ملیتی شناخته شده و انواع تجهیزات کپی، دوربین ها و دیگر تجهیزات الکترونیکی را به بازار ارائه می نماید. یکی از مهمترین ویژگی های canon را می توان متفاوت بودن محصولات آن دانست، به گونه ای که می توانید انواع پرینترهای صنعتی و معمولی را با برند canon خریداری کنید.
این شرکت با اینکه در سال 1954 کار خود را آغاز کرده، اما در این مدت کوتاه توانسته به خوبی نبض بازار را در دست گرفته و به عنوان یکی از بزرگترین عرضه کننده محصولات الکترونیکی در جهان شناخته شود.

 

خرید کارتریج پرینتر canon

خرید کارتریج پرینتر canon

قطعات پرینتر canon

پرینتر های کانن از قطعات مختلفی ساخته شده اند که آشنایی داشتن با آنها سبب خواهد شد که بتوانید نحوه استفاده از آن را به خوبی فرا گرفته و همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل، بتوانید به خوبی مشکل را تشخیص دهید. از جمله مهمترین قطعات پرینتر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. لیزر
  2. فیوزینگ
  3. درایو و موتور
  4. شاسی و قاب
  5. پد و پیکاپ انتقال
  6. درام، مگنت و بلید

توجه داشته باشید که این قطعات را می توانید در انواع اصل و تقلبی در بازار مشاهده کنید. استفاده کردن از قطعات اصل علاوه بر اینکه کارکرد بلند مدتی خواهد داشت، سبب افزایش طول عمر پرینتر نیز خواهد شد.

کارتریج canon

یکی از مهمترین بخش های پرینترهای canon را می توان کارتریج آن دانست که به عنوان یکی از بخش های مصرفی پرینتر شناخته می شود. این قسمت پرینترها را می توانید پس از مدتی استفاده تعویض کنید.

کارتریج canon را می توان به دو نوع جوهر افشان و همچنین لیزری دسته بندی نمود که کارتریج های لیزری کیفیت و کارایی بیشتری نسبت به جوهر افشان خواهند داشت.

یکی از مهمترین مزایای لیزری نسبت به جوهر افشان را می توان امکان پرینت سریع دانست و می توانید در مدت زمان بسیار کوتاهی عملیات چاپ را به انجام برسانید.

بسیاری از کارتریج های کانن قابلیت شارژ دوباره نیز خواهند داشت که در این صورت می توانید با نازل ترین میزان هزینه ها، دستگاه خود را برای استفاده مجدد آماده کنید.

خرید کارتریج پرینتر canon

نحوه شارژ کارتریج canon

برای شارژ کارتریج canon راه های مختلفی پیش رو خواهید داشت و البته این کار را باید با دقت کامل انجام دهید تا هم کیفیت چاپ مناسبی داشته و هم به کارتریج خود صدمه نزنید. برای شارژ کارتریج باید مراحل زیر را انجام دهید:

  1. ابتدا پوشش کناری کارتریج را به وسیله پیچ هایش باز کنید.
  2. پوشش کناری را بردارید.
  3. درام را از داخل دستگاه درآورید.
  4. چرخنده PCR را جدا کنید.
  5. پین هایی که در هر دو طرف کارتریج هستند را بیرون بکشید تا ضایعات و جوهر کارتریج بیرون بریزد.
  6. بخش مربوط به جوهر را باز کرده و به صورت کامل با تونر پر کنید.
  7. کلیه قطعات و فنرها را به خوبی ببندید.

خرید کارتریج canon

برای خرید کارتریج canon راه های مختلفی پیش رو خواهید داشت.

بهترین روش برای خرید کارتریج canon را می توان مراجعه به مراکز اینترنتی دانست چرا که خرید با این روش، هم ساده تر بوده و هم می توانید در مدت زمان بسیار کوتاه تری محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

خرید کارتریج پرینتر canon

در هنگام خرید کارتریج canon باید به موارد مختلفی توجه داشته باشید که از جمله مهمترین آنها می توان به کیفیت کارتریج اشاره کرد. باید بدانید که نمونه تقلبی کارتریج به هیچ وجه نمی تواند ویژگی های نمونه اصل را داشته باشد و به همین دلیل توصیه می کنیم که حتما در هنگام خرید از اصل بودن آن اطمینان حاصل نمایید.

خرید کارتریج پرینتر canon

خرید اینترنتی کارتریج canon

شرکت های متعددی در سطح فضای مجازی فعالیت می کنند که هر یک از آنها ویژگی های متعددی خواهند داشت. افزار گستر یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید خواهد بود. با مراجعه به وب سایت این شرکت، می توانید از هر نقطه کشور محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

خرید کارتریج پرینتر canon

قیمت کارتریج canon

قیمت یکی از مهمترین مواردی است که باید حتما باید به آن توجه داشته باشید. قیمت نمونه تقلبی کارتریج نسبت به نمونه اصل آن پایین تر خواهد بود اما به نظر شما آیا ویژگی های آن را خواهد داشت؟

قیمت کارتریج به دلیل وارداتی بودن بر حسب دلار محاسبه می شود و به همین دلیل نمی توان یک رقم خاص برای آن در نظر گرفت و نوسانات بسیاری را در قیمت آن شاهد هستیم.

شرکت افزار گستر به منظور جلب رضایت مشتریان اقدام به فروش محصول به صورت از تولید به مصرف نموده و به همین دلیل می توانید محصول مورد نظر خود را با پایین ترین قیمت خریداری کنید. جهت دریافت قیمت و ثبت سفارش خود می توانید با واحد فروش ما در تماس باشید.

« افزار گستر مرجه تخصصی ماشین های اداری »

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید