پخش درام شارپ Sharp AR5316 گرید A

دریافت قیمت خرید و پخش درام شارپ Sharp AR5316 گرید A با بهترین قیمت و کیفیت به صورت عمده و تکی از طریق وب سایت شرکت افزار گستر امکان پذیر می باشد. جهت دریافت مشاوره و آخرین تغییرات قیمت محصولات با ما همراه باشید.

آشنایی با انواع درام برای دستگاه کپی

درام یکی از قطعات اصلی و مهم در دستگاه های چاپ پرینتر و کپی لیزری می باشد که در فرایند چاپ نقش بسزایی را ایفا می کند و انتقال تصویر را از یونیت لیزر به کاغذ به همراه دارد.
درام ها به دلیل تعدد نوع و اندازه و مدل و تنوع در کیفیت در جهان توسط کمپانی های متعدد رسمی و غیر رسمی به صورت انبوه تولید و روانه بازار می شود. انواع درام های مهم برای دستگاه های لیزری کپی و پرینتر را می توان:

  • درام ریکو
  • درام کونیکا مینولتا
  • درام شارپ
  • درام توشیبا
  • درام سامسونگ
  • درام کانن
  • درام اچ پی
  • درام لکسمارک
  • درام برادر
  • و…

درام شارپ Sharp AR5316 گرید A

درام قطعه ای استوانه ای شکل توخالی می باشد که از ۲ قطب فلزی که باعث انتقال بار الکتریکی می باشد تشکیل شده است.
درام ها با همراهی سایر قطعات از جمله بلید، دکتر بلید، فوم و مگنت در کنار یونیت درام و یونیت تونر با هم متصل می شوند. یکی از این درام شارپ Sharp AR5316 گرید A می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و با عمر طولانی خود در چاپ باعث افزایش کارایی در چاپ و کاهش هزینه های دستگاه شارپ شده است.

مقایسه گرید A و B درام شارپ

همان طور که گفته شد درام جزو قطعا مصرفی می باشد بدین صورت که خود مصرف و تمام نمی شود ولی در اثر کارکرد خاصیت و قابلیت جذب را از دست می دهد و در مرور زمان شاهد کاهش کیفیت و کمرنگی در چاپ کاغذ می شویم.
پس این قطعه‌ قطعا جزو قطعات یدکی پرفروش و پرمصرف قرار می گیرد به این دلیل کشورهای متعددی در حوزه ماشین های اداری و چاپ دیجیتال لیزری اقدام به ساخت و تولید قطعه درام شارپ Sharp AR5316 گرید A نموده اند و در سطح کیفی مختلف با قیمت های مختلف تولید و با برندهای مختلف در بازار عرضه می شوند.
یکی از کشورهای مقصد، ایران می باشد و این محصول با توجه به تکنولوژی خاص خود یک محصول وارداتی می باشد.

درام شارپ Sharp AR5316 گرید A

جدیدترین تغییر قیمت لوازم جانبی کپی شارپ

می توان گفت که تمامی قطعات و مواد مصرفی از جمله درام شارپ Sharp AR5316 گرید A از خارج وارد کشورمان می گردد و با تغییرات و نوسان های متعدد و پی در پی طلا و ارز در ایران به شدت بازار عرضه و فروش لوازم جانبی کپی شارپ را تحت تاثیر خود قرار می دهد و باعث می شود که نتوان یک لیست قیمت ثابت را ارائه دهیم‌. یکی دیگر از دلایل مهم تنوع قیمتی و کیفیتی درام شارپ Sharp AR5316 گرید A می باشد و مسلما با تنوع بالا این محصول سطح قیمتی آن هم متعدد خواهد بود.
بهترین روش که پیشنهاد می شود ارتباط با مشاورین و مدیران فروش مجموعه می باشد که می توانید از طریق تلفن تماس یا شبکه های اجتماعی با آنها در ارتباط باشید و مناسب ترین محصول خود را خریداری نمایید.

درام شارپ Sharp AR5316 گرید A

فروشنده درام شارپ Sharp AR5316 گرید A

انتخاب مطمئن و خرید درام شارپ Sharp AR5316 گرید A از مراکز پخش عمده و نمایندگی های فروش مجاز باعث صرف وقت و هزینه کم می شود و شما میتوانید از طریق ارتباط با مدیران فروش مجرب پس از کسب مشاوره رایگان اقدام به خرید نمایید.
جهت دریافت قیمت درام شارپ Sharp AR5316 گرید A با مناسب ترین قیمت و سایر قطعات و مواد مصرفی دستگاه کپی شارپ با ما در تماس باشید و در کم ترین زمان سفارش خود را در سراسر کشور دریافت نمایید.
جهت اطلاع از آخرین اخبار و شرکت در فروش ویژه محصولات شرکت ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید