پخش مستر و مرکب ریسو به سراسر کشور

خرید و قیمت فروش انواع مدل مستر و مرکب ریسو اندازه A3,A4,B4 طرح فابریک با کیفیت از طریق وب سایت فروشگاه افزار گستر به صورت فروش تکی یا عمده ویژه همکاران و مشتریان امکان پذیر می باشد. جهت خرید و دریافت قیمت مستر و مرکب ریسو در ابعاد مختلف با واحد فروش ما در تماس باشید.

انواع ابعاد مستر ریسوگراف

یکی از مواد مصرفی مهم در دستگاه های تکثیر مستر با استنسیل می باشد که از جنس نوعی الیاف کاغذ خاص ساخته و طراحی شده است. مستر ریسو RZ یکی از این مدل ها می باشد که در سه ابعاد استاندارد A3 و A4 و B4(متناسب با نوع سیلندر دستگاه) تولید و عرضه شده است.

مستر و مرکب ریسو

مستر و مرکب ریسو ساخته شده از بهترین مواد اولیه و مطابق با تکنولوژی ساخت دستگاه های ریسو می باشد که به صورت رل پیچی است و سطح درام یا سیلندر را کاملا تحت پوشش خود می دهد. مسترها با توجه به نوع و ابعاد کار چاپی ما در ۳ ابعاد بالا توسط دستگاه برش می خورد و نقشی که توسط ترمال دستگاه دریافت میکند را با فشار اهرم آهنی خود بر روی کاغذ می مالد.

مستر و مرکب ریسو

کاغذی که اکثرا در دستگاه های ریسو برای چاپ آگاهی ها استفاده می شود بیشتر کاغذ ۷۰ گرمی یا اصطلاحاً کاغذ ریسو می باشد. علاوه بر تکثیر آگهی ها، مستر ریسو برای چاپ سربرگ ها یا کارت های مقوایی(کارت های دعوت عروسی و ترحیم) نیز قابلیت چاپ دارد.

عرضه مستقیم مستر و مرکب ریسو در تعداد مختلف

خرید و سفارش مستر و مرکب ریسو از یک نمایندگی پخش یا فروشگاه تخصصی ماشین های اداری سبب داشتن یک انتخاب مطمئن و ارزان قیمت و با کیفیت است و می توانید با تنوع محصولات اقدام به خرید نمایید. مستر و مرکب ریسو طرح فابریک درجه یک در ابعاد و مدل های مختلف از طریق فروشگاه افزار گستر مسیر شده است.

مستر و مرکب ریسو

کافیست شما عزیزان جهت سفارش و دریافت آخرین قیمت مستر و مرکب ریسو و سایر مسترها و مرکب های ریکو، ریسو و گستتنر با واحد فروش ما در تماس باشید یا سفارش خود را از طریق آیدی تلگرام یا دایرکت اینستاگرام ثبت نمایید تا در کوتاه ترین زمان محصول خریداری شما را به سراسر کشور در کوتاه ترین زمان ارسال شود.

خرید و دریافت قیمت مستر و مرکب ریسو

جهت اطلاع از آخرین قیمت های تمامی قطعات و مواد مصرفی و انواع تونرهای فابریک یا شارژی تمامی دستگاه های کپی، پرینتر و ملزومات دستگاه های ریسوگراف، پلاتر، کاتر، لمینت و… ما را در شبکه‌ های اجتماعی دنبال نمایید تا از آخرین اخبار و تخفیف های مجموعه ما مطلع شوید. سفارش شما عزیزان در کوتاه ترین زمان به سراسر کشور ارسال می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید