پخش تونر پاکتی ریکو 1 کیلویی وی جی

خرید و پخش تونر پاکتی ریکو ۱ کیلویی وی جی از طریق وب سایت شرکت افزار گستر امکان پذیر می باشد. شما می توانید تونر پاکتی ریکو ۱ کیلویی وی جی را با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت به ۲ صورت عمده و تکی خریداری نمایید.

در دستگاه های کپی لیزری، امروزه تونر به عنوان مواد مصرفی و رنگ خشک به کار گرفته می شوند. تا بتواند با استفاده از تونر طی فرایند چاپ متن و تصاویر را چاپ نماید. در اصطلاح عامه به تونر، پودر هم تلقی می شود.

تونر پاکتی ریکو

تامین کنندگان تونر پاکتی ریکو در ایران

تونرها در واقع همان جوهرهایی هستند که ما آنها را بر روی کاغذ به صورت متون و اشکال مختلفی می بینیم. این تونرها توسط شرکت های مختلفی در جهان ساخت، تولید و عرضه می گردد و به سراسر نقاط جهان صادرات می شوند. از جمله تولید بزرگ در این زمینه می توان کمپانی های معتبر ریکو در کشورهای ژاپن و چین دانست که مبادرت به ساخت تونرهای اورجینال با کیفیت بالا می نمایند.

تونر پاکتی ریکو

همانطور که می دانید هر تونر مختص مدل خاص خود می باشد زیرا با توجه به طراحی و تکنولوژی ساخت دستگاه باید طوری باشد که با تونر سازگاری لازم را داشته باشند تا بهینه ترین بازدهی را کسب نماییم.

اما در کشورمان ایران، گروه تامین کنندگان تونر همان واردکنندگان می باشند که تونر از کشورهای چین و ژاپن خریداری می نمایند و در بسته بندی های مختلف و وزن های متفاوت در بازار عرضه می نمایند. آنان سعی می نماید که در این بازار رقابتی بهترین محصول را به بازار معرفی نمایند و سهم خود را در فروش تونر با برند تجاری خود افزایش دهند.

پخش تونر پاکتی ریکو به صورت جزئی و عمده

در بازار ماشین های اداری در سراسر کشور می توان فروشندگان معتبری را پیدا کرد که محصول تونر پاکتی ریکو را به صورت عمده و تعداد بالا به فروش می رسانند. اکثر این مشتریان کسانی هستند که فعال در حوزه چاپ و نشر، مدارس و دانشگاه ها و موسسات دولتی و دفاتر فنی می باشند که مصرف تونر آنها با توجه به تعدد دستگاه شان بالا می باشد.

آنها می توانند با توجه به میزان مصرف خود به جای صرف وقت و هزینه بسیار اقدام به خرید کلی تونر پاکتی ریکو نمایند تا قیمت خریدشان هم در خرید عمده کاهش قابل توجهی نماید. تونر پاکتی ریکو ۱ کیلویی وی جی به دلیل قیمت بسیار مناسب و تعداد کنتور بالا ۳۰۰۰۰ برگ خود و همچنین کیفیت چاپی فوق‌ العاده یکی از بهترین انتخاب های مشتریان در سالیان متمادی بوده و خواهان و فروش بسیاری در ایران داشته است.

تونر پاکتی ریکو

فقط کافیست پس از خرید و دریافت محصول تونر پاکتی را به مدت ۱۰ ثانیه به خوبی در جهت افقی تکان دهید تا حالت روان به خود گیرد، سپس آنرا در کارتریج تونر دستگاه به آرامی تخلیه نمایید و از آن استفاده نمایید. لازم به ذکر است که تونر پاکتی ریکو ۱ کیلویی وی جی در خریدهای عمده در درون کارتن های ۱۰ عددی قرار گرفته است.

تحویل فوری تونر پاکتی VG ریکو به سراسر کشور

ما مفتخریم که برای سهولت و جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان گرامی، اقدام به تحویل فوری تمامی محصولات از جمله تونر پاکتی ریکو به سراسر کشور می باشیم. شما عزیزان پس از تایید و خرید نهایی محصول از ما با انتخاب هر یک از شیوه های ارسال کالا از جمله: باربری، تیپاکس، پست و اتوبوس های مسافربری بین شهری می توانید محصول خود را در محل کار یا منزل خود تحویل بگیرید.

تونر پاکتی ریکو

خرید تونر پاکتی ریکو 1 کیلویی وی جی با مناسب ترین قیمت

قیمت تونر های دستگاه های کپی در ایران به دلیل وارداتی بودن به کشور و متلاطم بودن قیمت ارز در ایران همیشه در حالت نوسان و تغییر بوده است. از طرفی دیگر هر تونر با توجه به چندین عامل دارای قیمت های متفاوتی می باشد که در اینجا به چند مورد آنها اشاره می نماییم:

  • کیفیت ساخت تونر
  • شرکت سازنده تونر
  • وزن خالص هر تونر
  • نوع بسته بندی تونر
  • قیمت ارز در زمان واردات تونر
  • شارژی یا فابریک بودن تونر
  • و …

تمام سعی عوامل شرکت افزار گستر بر این است که بتوانیم قیمت نهایی تمامی محصولات مان را با بهترین قیمت تامین نماییم و کالایی با کیفیت و تضمین شده را تقدیم حضورتان نماییم.

شما مشتریان گرامی می توانید جهت خرید و ثبت سفارش تونر پاکتی ریکو و یا سایر ملزومات مصرفی و قطعات دستگاه های کپی و پرینتر و ریسوگراف و … در طول ایام هفته با ما در تماس باشید. می توانید آخرین اخبار ما را در کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرام ما دنبال نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید