نمایندگی خرید دولوپر ریکو آفیشیو در ایران

خرید دولوپر ریکو فابریک اورجینال برای انواع دستگاه های کپی ریکو از طریق وب سایت افزار گستر امکان پذیر می باشد. انتخاب و خرید دولوپر متناسب با دستگاه کپی تان از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. خرید دولوپر ریکو آفیشیو به صورت عمده و خرده به سراسر کشور امکان پذیر می باشد. جهت دریافت قیمت خرید دولوپر ریکو با ما در ارتباط باشید.

پودر دولوپر ریکو

دولوپر پودری است که معمولاً از قطعات آهن تشکیل شده است. در چاپگر دستگاه چاپگر یا لیزر، از یک دولوپر در رابطه با تونر برای چاپ تصویر استفاده می شود. دولوپر از فریت مغناطیسی یا قطعات ریز آهن ساخته شده است. این مواد به دلیل رسانا بودن انتخاب می شوند و فرآیند دستگاه کپی با استفاده از الکتریسیته ساکن کار می کند.

خرید دولوپر ریکو

دستگاه های کپی با استفاده از الکتریسیته ساکن و هدایت عکس، در جاهایی که جوهر نیاز دارند، ارتباط برقرار می کنند. دستگاه کپی با استفاده از الکتریسیته ساکن یک تصویر ایجاد می کند. سپس دولوپر را روی کاغذ پخش می کند و دولوپر فقط به قسمت هایی که با استاتیک شارژ می شود می چسبد.

دولوپر ریکو mp4500

دستگاه های کپی لیزری ریکو آفیشیو از بخشی تحت عنوان یونیت تانک دولوپر تشکیل شده است که در طی فرایند چاپ تونر را با بارهای مغناطیسی خود باردار و همراه می نماید و باعث تثبیت متن و نقش چاپ می گردد. با توجه به قدرت و سرعت چاپ؛ میزان وزن دولوپرها در دستگاه های مختلف متفاوت است. هر دستگاه از تیپ دولوپر به خصوصی در خود بهره می گیرد.

قیمت خرید دولوپر ریکو

در تعریف دولوپر ریکو همان طور که اشاره کردیم پودری پر کاربرد است که در دستگاه های مختلف ریکو مورد توجه قرار می گیرد. دولوپر ریکو اورجینال به سبب کیفیت و ماندگاری بالایی که در کنتور چاپ دارد مورد استقبال خریداران زیادی قرار می گیرد که خود دلیلی بر ایجاد بازار فروش عالی می شود.

خرید دولوپر ریکو

با توجه به تفاوت هایی که در بین تولیدات گسترده و مختلف دولوپر ریکو در بازار دیده می شود، محصولات مورد نظر از حیث قیمت با همدیگر تفاوت دارند که همین امر سبب می شود افراد با شرایط مالی متفاوت برای خرید اقدام کنند.

تصور برخی بر این است که قیمت پایین تر دولوپر ریکو می تواند دلیلی بر بی کیفیت بودن باشد در صورتی که اصلا این گونه نیست. اما افراد باید در خرید خود به این نکته حتما توجه نمایند که دولوپرهای ریکو ارزان قیمت عمدتا اورجینال نیستند و مراقب باشند که دولوپرهای طرح و متفرقه را خریداری ننمایند.

خرید اینترنتی دولوپر ریکو

برای دریافت قیمت خرید دولوپر ریکو (مناسب ترین قیمت) می توانید با واحد فروش ما در تماس باشید. همچنین در صورت وجود سوال می توانید با کارشناسان این مرکز ارتباط برقرار کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید