نمایندگی خرید تونر گلدن کونیکا

خرید و دریافت قیمت فروش تونر گلدن GoldenRoad کونیکا ۲۵۰ گرمی اصلی برای مدل c452 c552 c652 این محصول از مرغوب ترین و با کیفیت ترین تونرهای شارژ در کشورمان ایران می باشد و با توجه به کیفیت آن از سطح قیمت بسیار مناسبی برخوردار بوده و طرفداران گسترده ای را دارد.

 

خرید تونر گلدن کونیکا از نمایندگی رسمی فروش افزار گستر به صورت عمده و تک ست و تک رنگ میسر گردیده است. جهت دریافت قیمت انواع تونرهای شارژی و فابریک از جمله ست تونر گلدن کونیکا می توانید با واحد فروش ما در ارتباط باشید، ما را در ادامه این مطلب همراهی نمایید.

تونر گلدن کونیکا در چه دستگاه هایی قابل استفاده است؟!

تونر گلدن کونیکا برای دستگاه های کپی رنگی کونیکا مینولتا سری ۲ از جمله مدل های:

C452
C552
C652
و…

بسیار مناسب و مطلوب می باشد. از ویژگی های این تونر رنگی کیفیت بالا چاپ و تعداد برگ آن می باشد. تونرهای رنگی کونیکا GOLDEN در بطری های ۲۵۰ گرم بسته بندی شده اند و به صورت ست کامل یا تک رنگ توسط مجموعه ما برای شما عزیزان قابل خرید می باشد. این تونر از میزان تونر ضایعات بسیار کمی برخوردار است و در صورت سالم و سرحال بودن دستگاه به مصرف تونر آن به صورت کاملا بهینه خواهد بود.

تونر گلدن کونیکا

کیفیت فوق العاده بالا تونر شارژ کونیکا GoldenRoad

از ویژگی های بارز این تونر کیفیت خوب تونر و سازگاری آن با دستگاه های کپی رنگی مینولتا می باشد. بدین صورت که جوری طراحی و تولید شده اند که متناسب با همه مدل دستگاه، تونر یونیورسال با کیفیت بوده و قابلیت استفاده را دارند. این تونر جذب بالا توسط دولوپر دارد و به خوبی نقش بر روی ایمیج درام قرار می گیرد و نهایتا کاغذ چاپ مطلوب ما را فراهم می آورد.

اجزای سازنده تونر گلدن کونیکا

لازم به ذکر است که تونر شارژی گلدن تولید شده از سوی بهترین کمپانی کشور کره جنوبی می باشد و کیفیت برابر با تونرهای فابریک کونیکا دارند‌. این ویژگی باعث شده که طرفداران زیادی در ایران به خود اختصاص دهد. این تونر شارژی باکیفیت از ذرات ریز کربن به عنوان مواد اصلی تشکیل دهنده تونر می باشند که با کدهای رنگ اختصاصی ۴ رنگ در دستگاه های کپی که اصطلاحا همان CMYK می باشد تولید گردیده اند.

تونر گلدن کونیکا

خرید عمده تونر شارژ کونیکا گلدن با کیفیت

این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم که محصولی مطمئن و با کیفیت را چه به صورت پخش عمده و همکاری، چه به صورت خرده و تک ست یا تک رنگ برای شما عزیزان در کوتاه ترین مدت به سراسر ایران با مناسب ترین قیمت در بازار ایران و تهران عرصه نماییم. شما می توانید جهت دریافت قیمت تمامی محصولات ماشین های اداری از جمله انواع تونر های فابریک و شارژ، قطعات و مواد مصرفی اورجینال با طرح باکیفیت با واحد فروش یا مشاورین ما ارتباط برقرار کنید.

تونر گلدن کونیکا

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید