مرکز فروش درام شارپ AR351

خرید درام شارپ AR351 اصل فابریک و طرح درجه یک برای سری مدل های MX350 و MX450 و AR351 و AR451 با مناسب ترین قیمت و کیفیت از طریق وب سایت شرکت افزار گستر امکان پذیر می باشد. جهت دریافت قیمت خرید درام شارپ با ما در ادامه همراه باشید.

بررسی انواع مدل های درام شارپ

دستگاه های کپی شارپ از معروفترین برندهای جهان در زمینه چاپ و نشر دیجیتال می باشد و به میزان استفاده و کاربرد آن دارای تنوع ساخت مختلفی با توجه به نیاز کاربران خود است. علاوه بر شرکت های رسمی تولید و پخش قطعات و مواد مصرفی از جمله خود کمپانی شارپ، کارخانه های متعددی در سراسر جهان از جمله ژاپن، کره، چین و تایوان و… اقدام به ساخت این قطعات طبق قوانین و استانداردهای لازم می نمایند و در انواع برندهای مختلف ساخته و بسته بندی و عرضه می گردد.

درام شارپ AR351

تفاوت کیفی درام شارپ اورجینال با طرح

از آنجایی که دستگاه های کپی شارپ در ایران کاربران زیادی دارد، قطعات و مواد مصرفی آن نیز در بازار با تنوع زیادی مشاهده می شود که توسط افراد یا سرویس کاران متعددی به فروش و استفاده می رسد. توجه به نوع مارک و مدل و اینکه درام شارپ AR351 ساخته کدام شرکت و کشور است حائز اهمیت است.

 

زیرا همیشه قطعات اورجینال از کیفیت بسیار بالا و با طول عمر بیشتری در دستگاه قابل استفاده بوده و مقرون به صرفه تر از جنس های مشابه یا اصطلاحاً طرح است. درام اورجینال شارپ تعداد کنتور برگ بسیار بالاتری دارد و در صورت استفاده صحیح از دستگاه نیاز نیست که در کوتاه مدت تعویض گردد.

آسان ترین روش تعویض درام شارپ دستگاه کپی

به شما توصیه میکنم که شخصا اگر خودتان سرویس کار نیستید یا تجربه سرویس و تعمیر دستگاه را ندارید اقدام به تعویض درام شارپ AR351 ننمایید و آنرا به یک سرویسکار متغیر و معتمد ماشین های اداری بسپارید.

درام شارپ AR351
یکی از آسان ترین روش ها تعویض درام شارپ، بهره گیری از کمک یک نیرو متخصص یا دفترچه سرویس دستگاه می باشد. باز هم یادآور می شویم که خودتان دست به آچار نشوید زیرا یونیت درام و در کل اجزا دستگاه کپی شارپ حساس بوده و اگر درست باز و بسته نشود باعث خرابی، اتصالی، شکسته شدن و حتی آسیب جدی به دستگاه تان می گردد.

قیمت روز فروش درام شارپ AR351

با توجه به اینکه تمامی محصولات ماشین های اداری اصلی وارداتی بوده به شدت در بازار ایران تحت تاثیر قیمت و نوسانات ارزی می باشد به همین علت لیست قیمت ثابتی نمی توان ارائه کرد. شما عزیزان می توانید جهت دریافت آخرین قیمت محصولات از جمله درام شارپ AR351 از طریق تلفن تماس یا شبکه های اجتماعی با همکاران واحد فروش ما در تماس و ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید