مرکز عرضه تونر شارژ ریکو 550 گرمی

خرید و عرضه تونر شارژ ریکو ۵۵۰ گرمی وی جی به صورت پخش عمده و خرده از طریق نمایندگی فروش محصولات وی جی، شرکت افزار گستر امکان پذیر می باشد. جهت دریافت قیمت خرید تونر شارژ ریکو ۵۵۰ گرمی وی جی و سایر تونر های شارژ وی جی ریکو با ما همراه باشید.

کیفیت بالا تونر شارژ ریکو

در کشورمان ایران همان طور که مستحضر هستید اقلام و قطعات ماشین های اداری از جمله تونر به دلیل تحریم ها به سختی وارد کشور می شود و از نوسان زیادی در قیمت آن شاهد هستیم. یکی از برندهای معروف و با سابقه در زمینه ماشین های اداری به ویژه پخش و فروش تونر دستگاه های کپی و پرینتر برند وی جی(VG) می باشد.

تونر شارژ ریکو 550 گرمی
این برند سالیان متمادی در ایران فعالیت داشته و با ارائه و واردات بهترین و مرغوب ترین تونر از کشورهای ژاپن، کره و چین توانسته است در بازار ماشین های اداری ایران به ویژه دستگاه های کپی ریکو و کونیکامینولتا و شارپ خود را عرضه نماید.

حجم بالا تونر شارژ ریکو نسبت به قیمت آن

محصولات تونر وی جی برای دستگاه های ریکو به ۳ دسته: تونر شارژ ریکو ۵۵۰ گرمی، کارتریج تونرهای در سبز و تونرهای پاکتی وی جی(ساندیسی) تقسیم می گردد. این دسته از تونرها به اصطلاح تونرهای شارژ نامیده می شوند زیرا پس از اتمام توسط اپراتور یا صاحب دستگاه مجدد باید پر گردد.

تونر شارژ ریکو 550 گرمییکی از ویژگی های اصلی تونرهای وی جی ریکو قیمت و کیفیت مناسب آنها در تعداد بالا کنتور چاپ و پرینت است که هزینه تمام شده را برای صاحبان دستگاه به شدت کاهش می دهد. این تونرها در ۳ وزن: ۱۱۰۰ گرمی، ۱۰۰۰ گرمی و ۵۵۰ گرمی تقسیم می شوند و نسبت به سایر برندها از قیمت پایین تری برخوردار است.

نحوه قرارگیری تونر ریکو در دستگاه

همان طور که می دانید کارتریج تونرها در درون هاپر تونر دستگاه قرار می گیرند و پس از اتمام تونر توسط دستگاه به اپراتور دستگاه هشدار می هد که تونر به اتمام رسیده و نسبت به جایگزین کردن آن اقدام نماید.
تونر شارژ ریکو ۵۵۰ گرمی وی جی در بطری های پلاستیکی تعبیه شده و شما به راحتی پس از اتمام تونر، کارتریج خالی شده را از دستگاه بیرون آورده و پس از تکان دادن بطری و باز نمودن برچسب پلمپ آن را در درون کارتریج تونر دستگاه خالی می نمایید.

تونر شارژ ریکو 550 گرمی

بهترین قیمت خرید تونر شارژ ریکو 550 گرمی

انتخاب و خرید تونر شارژ ریکو ۵۵۰ گرمی از یک نمایندگی فروش معتبر باعث حذف واسطه گری ها شده و شما می توانید علاوه بر داشتن یک خرید با قیمت بسیار مناسب از خرید خود کمال اطمینان و آسودگی خاطر را داشته باشید.

شرکت افزار گستر به عنوان یکی از نمایندگی های فروش عمده محصولات وی جی نسبت به پخش عمده و خرده تمامی محصولات ماشین های اداری از جمله انواع تونر فابریک و شارژ، قطعات اورجینال و یا کیفیت و طرح درجه یک می نماید. جهت خرید و دریافت قیمت تونر شارژ ریکو ۵۵۰ گرمی و کارتریج تونر در سبز وی جی و تونرهای یک کیلویی وی جی با مناسب ترین قیمت می توانید با واحد فروش ما در تماس باشید و سفارش خود را در کوتاه ترین زمان در سراسر کشور دریافت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید