مرجع خرید تونر کونیکا 7000 مینولتا

تونر کونیکا 7000 فابریک از بهترین و با کیفیت ترین انواع مختلف تونر ساخته شده برای دستگاه های رنگی کونیکا مینولتا در جهان می باشد. تونر کونیکا 7000 به دلیل فابریک بودن باعث شده است تا صاحبان دستگاه ها از آن با خیال آسوده خریداری و استفاده نمایند.

خرید تونر کونیکا 7000 از طریق وب سایت شرکت افزار گستر امکان پذیر می باشد. شما می توانید جهت خرید انواع مختلف تونر اعم از فابریک و شارژی در ادامه با ما همراه باشید.

کارکرد تونر کونیکا مینولتا چگونه است؟

کارکرد تونر کونیکا ۷۰۰۰ مینولتا به دلیل اصلی و اورجینال بودن از کیفیت چاپ بی نظیری برخوردار بوده و استفاده آن به صورت کاملا بهینه می باشد و از میزان ضایعات آن به درون ظرف زائد بسیار اندک به نسبت سایر انواع مختلف تونر می باشد. بنابر توصیه کارشناسان تکنسین ماشین های اداری استفاده از تونر کونیکا ۷۰۰۰ فابریک مینولتا باعث افزایش طول عمر یونیت درام و ایمیج ها شده و باعث می شود هزینه کمتری سالیانه صرف سرویس دستگاه و تعویض قطعات گردد.

تونر کونیکا ۷۰۰۰ به دلیل اصلی و اورجینال بودن و همچنین وارداتی بودن از کشور چین و ژاپن از قیمت بالایی نسبت به انواع مختلف تونر دارد اما پرداخت مبلغ بیشتر بابت تهیه تونر کونیکا ۷۰۰۰ نوعی سرمایه گذاری بلند مدت بوده که باعث کاهش استهلاک و خرابی دستگاه رنگی شما می گردد.

تونر کونیکا 7000

انواع مختلف تونر کونیکا مینولتا در ایران

شرکت های مختلفی مبادرت به واردات و فروش انواع مختلف تونر دستگاه کونیکا مینولتا در ایران می نمایند. این تونرها در برندهای مختلف و وزن های گوناگون بسته بندی و روانه بازار می گردند. این تنوع گاها باعث سردرگمی خریداران می گردد که کدام برند و مدل برای دستگاه شان متناسب بوده و کدام یک را انتخاب نمایند.

متاسفانه عده ای سودجو تونرهای ارزان قیمت و بی کیفیت را خریداری می نماید و به عنوان جنس تقلبی به جای تونرهای فابریک به فروش می رسانند. انتخاب نمایندگی فروش مطمئن و معتبر این آسودگی خاطر را به شما هدیه می هد که جنس اصلی و مطمئن را با قیمت مناسب خریداری و با خیال راحت از آن برای دستگاه تان استفاده نمایید.

مدت زمان استفاده از تونر کونیکا مینولتا

مدت زمان استفاده از تونر کونیکا مینولتا منوط به شما و نحوه نگه داری صحیح از تونر می باشد. برای زمان استفاده از تونر کونیکا مینولتا زمان دقیقی نمی توان لحاظ کرد ولی بهتر است بعد از مدت یکسال از زمان خریدتان آنرا استفاده نمایید. تونر کونیکا ۷۰۰۰ مینولتا به نور، رطوبت و گرما بسیار حساس می باشند، بدین ترتیب که در مجاورت با نور و رطوبت باعث رنگ پریدگی و سفت و سخت شدن تونر و در نتیجه غیر قابل استفاده شدن از آن می گردد.

تونر کونیکا 7000

پخش کننده تونر کونیکا 7000 مینولتا

شما عزیزان می توانید جهت خرید و ثبت سفارش انواع تونرهای رنگی و سیاه سفید برای انواع دستگاه های پرینتر و کپی لیزری به صورت خرید خرده و یا عمده با مناسب ترین قیمت در بازار ایران و تهران از جمله تونر کونیکا ۷۰۰۰ فابریک و سایر قطعات و مواد مصرفی ماشین های اداری با مشاورین و واحد فروش کا در ارتباط باشید و سفارش خود را در کمترین زمان در سراسر کشور دریافت نمایید.

جهت دریافت آخرین قیمت محصولات به دلیل نوسانات قیمت ارز با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید