قیمت درام کونیکا اصلی با کیفیت

قیمت درام کونیکا یکی از مهمترین موارد حائز اهمیت می باشد و قیمت این محصول با توجه به موارد مختلفی متفاوت خواهد بود. افزار گستر به منظور جلب رضایت مشتریان اقدام به فروش درام کونیکا اصل با قیمت مناسب نموده و می توانید از آن خرید به صورت عمده و خرده داشته باشید. جهت دریافت قیمت درام کونیکا اصلی در بازار ماشین های اداری ایران با ما همراه باشید.

درام کونیکا

درام یکی از مهمترین بخش های دستگاه فتوکپی می باشد که بدون وجود آن امکان چاپ وجود نخواهد داشت. هر یک از دستگاه های کونیکا ویژگی های منحصر به فرد خود را خواهند داشت و باید برای هر یک از دستگاه ها باید قطعات مناسب را خریداری کنید. درام نیز یکی از قطعاتی است که حتما باید با دستگاه شما خوانایی داشته باشد.

وظیفه درام در دستگاه کپی

درام وظیفه انتقال دادن تصاویر از دستگاه به روز کاغذ را بر عهده داشته و از جمله مهمترین بخش های دستگاه به شمار می رود. بدون وجود این قطعه امکان چاپ وجود نخواهد داشت و جنس آن بسیار حائز اهمیت می باشد.

درام به دلیل ویژگی الکتریکی که دارد تونر را به خود جذب کرده و سپس آن را بر روی کاغذ منتقل خواهد کرد.

قیمت درام کونیکا

قیمت درام کونیکا

قیمت طبیعتا تاثیر بسزایی بر فروش خواهد گذاشت. موارد مختلفی بر میزان قیمت درام کونیکا تاثیر خواهند گذاشت و از جمله مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اندازه درام
  • اصل و تقلبی بودن محصول
  • نوع مدل دستگاه فتوکپی
  • شرکت ارائه کننده
  • جنس درام، همان شرکت سازنده محصول

خرید درام کونیکا با نازلترین قیمت

پس همانطور که در بخش قبل نیز به آن اشاره شد نمونه تقلبی درام کونیکا نیز در بازار وجود دارد. طبیعتا نمونه فیک قیمت پایین تری خواهد داشت. به همین دلیل در هنگام خرید باید دقت بسیار داشته باشید.

افزار گستر اقدام به ارائه درام کونیکا فابریک با قیمت مناسب نموده و می توانید بهترین ها را از آن خریداری کنید. لازم به ذکر است که تنها دلیل پایین بودن قیمت درام کونیکا در این شرکت، ارائه محصول به صورت از تولید به مصرف و حذف رابطه ها می باشد.

قیمت درام کونیکا

قیمت درام کونیکا برای مدل های مختلف

درام کونیکا در چند مدل مختلف ارائه شده و هر یک از این مدل ها برای چند دستگاه کارایی خواهند داشت. افزار گستر انواع مدل های مختلف درام کونیکا را در اختیارتان قرار داده و می توانید هر محصولی که در نظر دارید را از این شرکت خریداری نمایید.

توجه داشته باشید که پس از تماس با مسئولین شرکت باید نوع مدل خود را گفته و سپس درخواست خرید خود را ثبت نمایید. سپس محصول خریداری شده را می توانید در کمترین زمان ممکن جلوی درب منزل خود تحویل بگیرید.

قیمت درام کونیکا در شهرستان ها

قیمت درام کونیکا در فروشگاه های سطح شهر هر یک از شهر ها ممکن است متفاوت باشد و به دلیل نوسانات بازار نمی توان یک رقم خاص برای قیمت درام کونیکا در نظر گرفت. مورد حائز اهمیت اینکه افزار گستر این امکان را فراهم کرده که قیمت درام کونیکا در هر شهر و شهرستانی برابر باشد. مراحل خرید از این وب سایت به شکل زیر خواهد بود:

  • جستجو نام دستگاه مدنظر
  • تماس با کارشناسان فروش
  • پرداخت مبلغ
  • تحویل درب منزل

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید