قیمت درام مشکی کونیکا 452 در بازار تهران

خرید و فروش و دریافت قیمت درام مشکی کونیکا 452، 552، 652، 350، 450، 451 از طریق وب سایت شرکت افزار گستر با مناسب ترین و بهترین کیفیت ساخته بهترین شرکت های ژاپن و کره و چین به صورت عمده و تکی امکان پذیر می باشد. جهت دریافت آخرین قیمت درام مشکی کونیکا 452 با ما همراه باشید.

محل ساخت قطعات کونیکا اصل

دستگاه کپی رنگی کونیکا از معروف ترین برندهای شناخته شده ماشین های اداری جهان می باشد. این کمپانی چندملیتی در سراسر جهان نمایندگی و کارخانجات متعددی دارد ولی دفتر و شرکت اصلی این کمپانی در کشور ژاپن و شهر توکیو می باشد. اصلی ترین قطعات کونیکا در کشور ژاپن با استفاده از بهترین و بالاترین سطح تکنولوژی توسط زبده ترین افراد و متخصصین تولید انبوه می گردد.

قیمت درام مشکی کونیکا 452

یکی از اصلی ترین این قطعات مصرفی درام مشکی کونیکا 452 می باشد. اکثر افراد تمایل به خرید محصولات ساخت کشور ژاپن را دارند زیرا به کیفیت و عمر طولانی این شرکت در این کشور به باور قلبی رسیده اند. هرچند غیر از کشور ژاپن، قطعات یدکی و مصرفی دستگاه کونیکا در کشورهای چین و تایوان و کره ساخته و تولید می شوند که از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند.

تفاوت درام مشکی و درام رنگی

در کشور ما ایران به دلیل وجود تحریم های ظالمانه نمایندگی رسمی از کمپانی کونیکا مینولتا وجود ندارد و اجازه ورود این دستگاه ها به کشورمان مستقیما نیست و باید با درد سرهای فراوان دستگاه های استوک کشورهای دیگر را خریداری و وارد کشور نماییم که طی سالیان دارای مشکلات متعددی نیز بوده است.

قیمت درام مشکی کونیکا 452

 

دستگاه های کپی استوک صنعتی رنگی کونیکا مینولتا در ایران طرفداران زیادی دارد و نامی آشنا در صنعت چاپ و نشر دیجیتال می باشد. کسانی که از این دستگاه به خصوص از سری ۲ این دستگاه ها به عنوان مثال مدل های C652, C552, C452 استفاده کرده اند می دانند که یونیت درام مشکی آنها نسبت به ۳ یونیت درام رنگی کونیکا 452 بزرگ تر می باشد. طراحی این ویژگی به این ترتیب بوده که با توجه به میزان کارکرد رنگ مشکی یا همان کپی سیاه سفید نسبت به رنگی بیشتر از رنگی می باشد. پس یکی از این تفاوت ها در اندازه درام و یونیت درام ها می باشد.

دریافت قیمت درام مشکی کونیکا 452 ژاپنی

کلیه قطعات و مواد مصرفی ماشین های اداری ازجمله قطعات دستگاه کونیکا مینولتا به دلیل وجود تحریم ها و وارداتی بودن با توجه به نوسانات نرخ ارز در ایران دائما متغیر می باشد. جهت خرید و دریافت آخرین قیمت درام مشکی کونیکا 452 و درام رنگی کونیکا ۴۵۲ با بهترین کیفیت ساخت کشورهای ژاپن، کره و چین با مناسب ترین قیمت می توانید با واحد فروش ما در تماس باشید.

قیمت درام مشکی کونیکا 452

ضمن دریافت مشاوره، مناسب ترین محصول مورد نیازتان را خریداری نمایید و آنرا در سراسر کشور در کوتاه ترین زمان دریافت نمایید. جهت دریافت آخرین جشنواره های فروش ویژه شرکت افزار گستر و لیست تخفیف ها، ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید