قیمت خرید هات رول کونیکا ۴۵۱/۴۵۲ درجه یک

دریافت قیمت و خرید هات رول کونیکا ۴۵۱/۴۵۲ یا غلطک تفلون کونیکا به صورت عمده و خرده ویژه همکاران و مشتریان گرامی از طریق وب سایت شرکت افزار گستر با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت امکان پذیر شده است. جهت خرید هات رول کونیکا و سایر قطعات و مواد مصرفی دستگاه کپی رنگی کونیکا با ما همراه باشید.

هات رول کونیکا ۴۵۱/۴۵۲

غلطک تفلون یا هات رول کونیکا ۴۵۱/۴۵۲ یکی از قطعات مصرفی یونیت هیتر یا فیوزینگ دستگاه می‌ باشند. هات رول قطعه فلزی مقاوم در برابر حرارت بالا می باشد. هات رول حالتی تفلون دارد که ویژگی نچسب آن بسیار حائز اهمیت است.

هات رول کونیکا 451/452

برای پخته شدن کاغذ باید حالتی در این قطعه باشد که کاغذ زمانی که از بین پرس و هات رول عبور می کند کاغذ به دور هات رول کونیکا ۴۵۱/۴۵۲ نچسبد. نچسبیدن ویژگی یک هات رول با کیفیت و مرغوب است. هات رول بر اثر مرور زمان خاصیت تفلونی خود را از دست می دهد یا خط و خش می افتد یا صاف می شود که باید در آن زمان این قطعه تعویض گردد.

اهمیت انتخاب یک هات رول کونیکا ۴۵۱/۴۵۲ مرغوب

پس سفارش و خرید یک هات رول با کیفیت و اصل فابریک سبب افزایش کارایی دستگاه کپی رنگی شما می‌گردد. شاهد هستیم که قطعات طرح و بی کیفیت از جمله هات رول کونیکا ۴۵۱/۴۵۲ می باشد.

هات رول کونیکا 451/452

این سری قطعات با قیمت ارزان به فروش می رسد که گاها افراد و صاحبان دستگاه به دلیل ارزانی از کیفیت آن غافل شده که باعث می شود در کوتاه مدت هات رول خراب شده و دچار خط و خش می گردد که باعث صرف وقت و هزینه مجدد زیادی می‌گردد. با انتخاب یک محصول با کیفیت و اورجینال از ایجاد هزینه های متعدد جلوگیری می شود.

قیمت خرید هات رول کونیکا ۴۵۱/۴۵۲ درجه یک

خرید و دریافت قیمت هات رول کونیکا ۴۵۱/۴۵۲ با کیفیت اصل ژاپن به صورت پخش عمده و خرده از طریق وب سایت شرکت افزار گستر امکان پذیر است و شما می توانید جهت دریافت آخرین قیمت هات رول کونیکا ۴۵۱/۴۵۲ و سایر قطعات و تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی رنگی کونیکا مینولتا میتوانید با واحد فروش ما در تماس باشید.

 

جهت دریافت آخرین اخبار و قیمت ها و همچنین اطلاع از جشنواره های فروش ویژه و تخفیف ها، می توانید ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید