قیمت خرید هات رول ریکو 1060/6000 ژاپنی

قیمت خرید هات رول ریکو برای انواع مدل ۱۰۶۰-۲۰۶۰-۱۰۷۵-۲۰۷۵-۴۰۰۰-۴۵۰۰-۵۰۰۰-۶۰۰۰-۶۰۰۱-۷۰۰۰-۷۵۰۰-۸۰۰۰-۹۰۰۰ و… از طریق وب سایت شرکت افزار گستر از بهترین برند و سطح کیفیت به صورت خرید عمده و خرده ویژه همکاران و مشتریان گرامی امکان پذیر می باشد. جهت دریافت قیمت خرید هات رول ریکو با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

وظیفه هات رول دستگاه کپی ریکو

هات رول ریکو یا همان غلطک تفلن ریکو یکی از اجزا و قطعات یونیت هیتر یا فیوزینگ دستگاه های کپی ریکو آفیشیو می باشد. این قطعه از اهمیت بالایی برخوردار است و سالم بودن این قطعه با کیفیت چاپ خروجی ما ارتباط مستقیم دارد. هات رول ریکو در بالا پرس قرار گرفته و هات رول یک لوله استوانه‌ای شکل تو خالی می باشد.

از درون غلطک تفلن یا هات رول ریکو بستگی به مدل دستگاه دو یا سه عدد لامپ رشته ای تعبیه می شود که به آن لامپ هیتر می گویند. وظیفه این لامپ ها ایجاد حرارت بسیار بالا برای داغ کردن سطح هات رول است که باعث پخته شدن کاغذی که از بین فشار پرس و هات رول عبور کرده می شود تا تصویر چاپی ما تثبیت و فیکس شود.

هات رول ریکو
خرید هات رول ریکو با کیفیت تاثیر مستقیم با کیفیت و بهره وری دستگاه تان دارد بدین صورت که به جای استفاده از هات رول اصلی و باکیفیت از هات رول های طرح و بی کیفیت استفاده نمایید در کوتاه مدت هات رول در اثر حرارت بالا تکه تکه شده و یا دچار خط و خش می شود که هر گونه ایرادی در هات رول باعث خراب شدن کپی و پرینت مان می گردد.
هات رول ریکو ژاپنی از بهترین پیشنهادهای ما به شما می باشد. از ویژگی این محصول می توان به عمر طولانی و مقاومت بالا در برابر حرارت دانست. یکی دیگر از نشانه های بارز این هات رول های ژاپنی سطح تفلن باکیفیت آنها می باشد که باعث می شود کاغذ به دور آنها گیر نکند و چسبندگی ایجاد نکند.

نمایندگی پخش فروش هات رول ریکو

خرید هات رول ریکو از نمایندگی های رسمی و شرکت های معتبر بهترین گزینه برای انتخاب یک محصول اصلی و با کیفیت با بهترین قیمت در بازار می باشد.

هات رول ریکو

شاهد هستیم که قطعات طرح و درجه ۲ و ۳ به شدت در بازار فروش آنها رو به افزایش بوده و مشتریان سهوا به دلیل ظاهر و قیمت پایین تر فریب سودجویان را خورده و محصولی بی کیفیت که عمر کوتاهی دارند را خریداری می‌کنند و پس از مدت کوتاهی فیوزینگ دستگاه شان مجدد به مشکل و ایراد مواجه شده و مجبور به صرف هزینه و زمان زیادی می‌شوند.

قیمت خرید هات رول ریکو 1060/6000 ژاپنی

شما مشتریان گرامی می توانید جهت خرید هات رول ریکو و دریافت آخرین قیمت این محصول و سایر قطعات و مواد مصرفی و تونرهای شارژ باکیفیت دستگاه ریکو با واحد فروش ما در تماس باشید و پس از دریافت مشاوره و ثبت سفارش خود در کوتاه ترین زمان محصول خود را با بهترین قیمت و کیفیت در سراسر کشور دریافت نمایید.
جهت دریافت آخرین مطالب و قیمت ها و همچین اطلاع از جشنواره های فروش ویژه و تخفیف های شرکت افزار گستر می توانید ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید