قیمت خرید تونر اینتگرال کانن IR8500 باکیفیت

قیمت خرید تونر اینتگرال کانن IR8500، 105، 9070، 7105 Canon به صورت عمده و تکی با بهترین کیفیت از طریق وب سایت فروشگاه افزار گستر مسیر می باشد. جهت دریافت آخرین قیمت و ثبت سفارش خرید تونر اینتگرال کانن Integral Canon به صورت عمده یا تکی با واحد فروش ما در ارتباط باشید.

عرضه تونر اینتگرال Integral کانن

دستگاه های کپی Canon از معروف ترین و شناخته شده ترین دستگاه های چاپ رنگی و سیاه سفید شناخته شده در ایران جهان می باشد که به وفور شاهد خریداری و استفاده از طرف افراد و ادارات و شرکت ها می باشیم. امروزه کمتر سازمان یا اداره ای را شاهدیم که یک پرینتر یا دستگاه کپی در اختیار خود و کارمندانش نباشد.

تونر اینتگرال کانن

از این رو دستگاه های کپی Canon از بهترین و کارآمدترین دستگاه های چاپ سیاه سفید می باشد که شاهد استفاده از آنها از سمت کاربران می باشیم. پرینترهای لیزری Canon همان طور که می دانید از پودر خشک که به آن اصطلاحا تونر گفته می شود بهره می برند. کیفیت تونر استفاده شده در درون کارتریج های لیزری ارتباط مستقیم با کیفیت و چاپ یا پرینت خروجی شما دارد. داشتن یک تونر خوب و با کیفیت شما را در داشتن حس خوب کار با پرینتر دو چندان می نماید.

کیفیت و کنتور بالا تونر اینتگرال کانن در پرینت و فتوکپی

تا کنون در بازار ایران به دلیل فرمولاسیون خاص این تونر هنوز نتوانسته ایم تونر ایرانی با کیفیت را تولید نماییم و این محصول را از کشورهای صاحب برند از جمله ژاپن، چین و تایوان یا کشورهای اروپایی خریداری و وارد کشور می شوند‌. یکی از مرغوب ترین تونر اینتگرال کانن می باشد که از طریق واردات به کشورمان می آید که در ایران بسته بندی و روانه بازار می گردد.

تونر اینتگرال کانن

این تونر به سبب ساخته شده از مواد اولیه مرغوب و مطابق با طراحی و ساخت دستگاه های کپی Canon از کیفیت بالایی برخوردار است. این تونر در مقایسه با سایر تونرهای شارژی کارتریج در بازار از تعداد چاپ خوبی برخوردار بوده و از میزان ضایعات تونر اندکی برخوردار است که همین امر باعث افزایش تعداد پرینت در هر بار شارژ کارتریج می گردد.

وزن خالص تونر اینتگرال کانن چقدر است؟

خرید تونر اینتگرال کانن در بسته بندی های یک کیلویی(1000 گرم) به صورت بطری پلاستیکی می باشد. لازم به ذکر است که این تونر یونیورسال بوده و قابل استفاده IR8500، 105، 9070، 7105 می باشد. کافیست پس از اتمام تونر بطری را در درون کارتریج تونر یا مخزن پودر دستگاه مجدد شارژ نمایید.

تونر اینتگرال کانن

خرید تونر Integral کانن با مناسب ترین قیمت

در ایران به دلیل نوسان های زیاد و شدید قیمت ارز به دلیل وارداتی بودن سبب شده قبل از خرید تونر اینتگرال کانن از آخرین قیمت این محصول مطلع شوید. شما می توانید جهت دریافت قیمت تونر اینتگرال کانن یک کیلویی یونیورسال به صورت عمده ویژه همکاران و فروشندگان در سراسر ایران و یا مشتریان گرامی به صورت تک فروش با مناسب ترین قیمت با ما در ارتباط باشید و جهت ثبت سفارش خود با واحد فروش ما در تماس باشید.

 

ما سفارش شما را در کوتاه ترین زمان به سراسر کشور ارسال می نماییم. جهت دریافت آخرین اخبار و مطلع شدن از جشنواره های فروش ویژه و تخفیف های شرکت افزار گستر ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید