قیمت تونر رنگی دستگاه کونیکا مینولتا

دستگاه کونیکا مینولتا یکی از پرکاربردترین انواع دستگاه های کپی می باشد. در حالت کلی این دستگاه ها را می توان به دو نوع رنگی و سیاه و سفید دسته بندی نمود که دستگاه های سیاه سفید با تونر مشکی و نمونه های رنگی با تونر رنگی شارژ خواهند شد.

افزار گستر اقدام به توزیع تونر رنگی دستگاه کونیکا مینولتا و مشکی آن به صورت عمده و خرده نموده است و می توانید بهترین محصول را با قیمت ارزان از آن خریداری نمایید.

تونر رنگی دستگاه کونیکا مینولتا

 

تونر رنگی دستگاه کونیکا مینولتا

تونر رنگی دستگاه کونیکا مینولتا یکی از پرفروش ترین محصولات این کمپانی می باشد. تونر های رنگی تشکیل شده از 4 رنگ اصلی: آبی، قرمز، زرد و مشکی هستند. هر یک از این تونر ها باید به صورت صحیح بر روی کارتریج مخصوص دستگاه شارژ شوند.

تونر رنگی دستگاه کونیکا مینولتا

در بسیاری مواقع ممکن است با افت کیفیت دستگاه کپی روبرو شوید که در این صورت معمولا باید نسبت به شارژ تونر اقدام نمایید. توجه داشته باشید که تونرها در صورت عدم استفاده به مدت طولانی نیز ممکن است قابلیت خود را از دست بدهند.

نکات دانستنی درباره تونر رنگی کونیکا

در صورتی که می خواهید تونر رنگی کونیکا را خودتان شارژ کنید باید در هنگام خرید و استفاده از آن نهایت دقت را داشته باشید. توجه کردن به این نکات سبب خواهد شد تا هم کیفیت بیشتری داشته باشید هم هیچگونه آسیبی به شما وارد نشود. از جمله مهمترین موارد قابل توجه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تونر به عنوان یک ماده سمی شناخته می شود و به همین دلیل باید حتما در هنگام شارژ ماسک بر روی صورت داشته باشید. همچنین به دلیل سبک بودن تونر، امکان معلق بودن آن برای بلند مدت وجود خواهد داشت.
  2. در صورت خوردن تونر به لباستان، حتما از آب سرد برای شستشو استفاده کنید چرا که آب گرم سبب چسبیدن بیشتر تونر به لباس خواهد شد.
  3. برای پاک کردن تونر چسبیده به پوست بدن نیز از حلال استفاده کنید.

بهترین روش خرید تونر رنگی دستگاه کونیکا مینولتا

مراکز متعددی اقدام به فروش تونر رنگی کونیکا نموده اند. بهترین روش برای خرید را می توان به مراکز اینترنتی نسبت داد چرا که در این صورت هم وقت کمتری نیاز بوده و هم می توانید محصول را پس از بررسی انتخاب کنید.

تونر رنگی دستگاه کونیکا مینولتا

افزار گستر یکی از مراکزی است که اقدام به فروش انواع اقسام محصولات مربوط به دستگاه های کپی نموده است. در سامانه این شرکت می توانید با ویژگی هر یک از قطعات دستگاه آشنا شده و سپس نسبت به خرید و تحویل آن اقدام نمایید.

قیمت تونر رنگی دستگاه کونیکا مینولتا

قیمت به یکی از مهمترین دغدغه های مردم تبدیل شده است. تونر رنگی دستگاه کونیکا مینولتا را می توانید در انواع مختلف: پاکتی، کارتریج، قوطی و… مشاهده نمایید و هر یک برند های متفاوتی خواهند داشت.

تونر رنگی دستگاه کونیکا مینولتا

 

به همین دلیل نمی توان یک رقم خاص برای آن در نظر گرفت. برای اطلاع از قیمت دقیق تونر رنگی کونیکا می توانید با کارشناسان افزار گستر در تماس بوده و بهترین محصول را با کمترین قیمت خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید