قیمت به روز تونر کونیکا VG شارژ

تونر کونیکا VG از مرغوب ترین و با کیفیت ترین تونرهای شارژ در کشور مان ایران می باشد و با توجه به کیفیت آن از سطح قیمت بسیار مناسبی برخوردار بوده و طرفداران گسترده ای را دارد.

خرید تونر کونیکا VG از نمایندگی رسمی فروش افزار گستر به صورت عمده و تک ست و تک رنگ میسر گردیده است. جهت دریافت لیست قیمت محصولات VG از جمله ست تونر کونیکا VG می توانید با واحد فروش ما در ارتباط باشید. با ما در ادامه همراه باشید.

کاربرد اصلی تونر کونیکا VG شارژ

تونر کونیکا VG برای تمامی دستگاه های کپی رنگی کونیکا مینولتا سری:

  • C350
  • C450
  • C451
  • C452
  • C552
  • C652
  • و…

بسیار مناسب و مطلوب می باشد. از ویژگی های این تونر رنگی کیفیت بالا چاپ و تعداد برگ آن می باشد. تونرهای رنگی کونیکا در ۲ وزن ۲۳۰ گرم و ۲۵۵ گرم بسته بندی شده اند و به صورت ست کامل یا تک رنگ توسط مجموعه ما برای شما عزیزان قابل خرید می باشد.

این تونر از میزان تونر ضایعات بسیار کمی برخوردار است و در صورت سالم و سرحال بودن دستگاه به مصرف تونر آن به صورت کاملا بهینه خواهد بود.

تونر کونیکا VG

کیفیت خوب و سازگاری تونر کونیکا

از ویژگی های بارز این تونر کیفیت خوب تونر و سازگاری آن با دستگاه های کپی رنگی مینولتا می باشد. بدین صورت که جوری طراحی و تولید شده اند که متناسب با همه مدل دستگاه، تونر یونیورسال با کیفیت بوده و قابلیت استفاده را دارند.

این تونر جذب بالا توسط دولوپر دارد و به خوبی نقش بر روی ایمیج درام قرار می گیرد و نهایتا کاغذ چاپ مطلوب ما را فراهم می آورد.

اجزای سازنده تونر کونیکا VG شارژ

لازم به ذکر است که تونر کونیکا VG تولید شده از سوی بهترین کمپانی کشور ژاپن می باشد و کیفیت برابر با تونرهای فابریک کونیکا دارند‌. این ویژگی باعث شده که طرفداران زیادی در ایران به خود اختصاص دهد.

تونر کونیکا VG از ذرات ریز کربن به عنوان مواد اصلی تشکیل دهنده تونر می باشند که با کدهای رنگ اختصاصی ۴ رنگ در دستگاه های کپی که اصطلاحا همان CMYK می باشد تولید گردیده اند.

تونر کونیکا VG

خرید عمده تونر کونیکا VG شارژ با کیفیت

این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم که محصولی مطمئن و با کیفیت را چه به صورت پخش عمده و همکاری، چه به صورت خرده و تک ست یا تک رنگ برای شما عزیزان در کوتاه ترین مدت به سراسر ایران با مناسب ترین قیمت در بازار ایران و تهران عرصه نماییم.

شما می توانید جهت دریافت قیمت تمامی محصولات ماشین های اداری از جمله انواع تونر های فابریک و شارژ، قطعات و مواد مصرفی اورجینال با طرح با کیفیت با واحد فروش یا مشاورین ما ارتباط برقرار کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید