فروش مستر ریسو گرید A ارزان قیمت

فروش مستر ریسو برای انواع دستگاه های ریسوگراف با مناسب ترین قیمت به صورت خرید عمده و تکی به شهرهای مختلف ایران از طریق وب سایت شرکت افزار گستر امکان پذیر می باشد.

ریسو نام یک برند از مشهورترین شرکت های فعال در زمینه ماشین های اداری در جهان می باشد. مردم این دستگاه را به عنوان یک دستگاه چاپ سری با تیراژ بالا که از سرعت کپی فوق العاده و چاپ با کیفیت و مقرون به صرفه می شناسند.

نقش مستر ریسو دستگاه کپی

یکی از مهم ترین مواد مصرفی در دستگاه های کپی رسیو، مسترها می باشند که با کلمه «استنسیل» نیز شناخته می‌شود. نقش مستر در این دستگاه ها بدون صورت است که تصویر دریافتی از لیزر یا CCD را توسط قطعه ای اساسی به نام ترمال هد دریافت می‌کند و بر روی خود نقش انگاری می نماید.

فروش مستر ریسو

به اصطلاح تصور چاپ بر روی مستر سوزانده می شود تا آماده دریافت جوهر در نقاط سوخته شده شود. تا در انتها بتواند نقش را بر روی کاغذ خام منتقل نماید و پس از تکمیل فرایند چاپ کاغذ دارای نقش از خروجی دستگاه بیرون آید.

کیفیت بالای مستر به چه عواملی بستگی دارد؟

انتخاب جنس و مرغوبیت مستر از اهمیت بسیاری برخوردار است تا بتوان کیفیت چاپی مطلوبی در انتها در اختیار داشته باشیم. مسترهای بی کیفیت و ارزان به دلیل ساخت از مواد اولیه نا مناسب و عدم رعایت استانداردهای لازم برای ساخت مستر خوب باعث شده که بعد از مدتی عملکرد دستگاه از جمله فرایند مستر گیری و جذب مرکب با مشکل و اختلالاتی مواجه شود و هم کیفیت را از دست می دهیم هم اینکه باعث صرف هزینه زیادی برای سرویس دستگاه نماییم.

فروش مستر ریسو

شاید این سوال در ذهن شما خطور کرده باشد که مستر خوب چه ویژگی هایی دارد؟! ما در اینجا به طور خلاصه به چند مورد آن اشاره می‌کنیم: مستر با کیفیت در تعداد چاپ های بالای ۵۰۰ برگ کیفیت چاپ خود را حفظ می کند و کیفیت اولین برگ چاپ با آخرین برگی که چاپ کرده اید کاملآ یکسان خواهد ماند.

فروش مستر ریسو

میزان دقت جذب مرکب استفاده شده در دستگاه های ریسوگراف با کیفیت مستر ارتباط مستقیم دارد و مستر مرغوب مرکب را کمتر یا بیشتر از میزان نیاز جذب یا دفع نمی نماید. استفاده از مسترهای طرح درجه چین و ژاپن به دلیل برش کامل و استاندارد خود و همچنین بکار رفتن بهترین الیاف در ساخت آنها فرایند چاپ را برای دستگاه بسیار منظم و مستمر می نمایند.

سفارش اینترنتی مستر ریسوگراف

همان طور که گفته شد فروش مستر ریسو با رنج متفاوتی از قیمت و کیفیت در بازار موجود می باشد. حال خرید مستر ریسوگراف از طریق سفارش حضوری و مراجعه به مراکز خرید این محصول میسر است ولی امروزه بسیاری از خریداران ترجیح می دهند به فروشگاه های اینترنتی سر بزنند و کالا مورد نیاز خود را در کمترین زمان و صرف هزینه خریداری نمایند.

فروش مستر ریسو

ما این امکان را برای شما عزیزان میسر کرده ایم تا محصولی تضمین شده و با کیفیت را به همراه مناسب ترین قیمت تقدیم حضورتان کنیم.

نحوه خرید انواع مستر ریسوگراف از سراسر کشور

شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید و ثبت سفارش خود و دریافت آخرین اطلاعات و اخبار و قیمت فروش مستر ریسو با ما از طرق مختلف از جمله تماس با واحد فروش، دنبال کردن ما در شبکه های اجتماعی، با مجموعه افزار گستر در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید