فروش عمده تونر شارژ ریکو ۱ کیلویی

دریافت قیمت و خرید تونر شارژ ریکو ۱ کیلویی آفیشیو مدل ۱۰۶۰، ۲۰۶۰، ۱۰۷۵، ۲۰۷۵، ۴۰۰۰، ۶۰۰۰، ۷۰۰۰، ۸۰۰۰، ۹۰۰۰ با مناسب ترین قیمت از طریق وب سایت شرکت افزار گستر امکان پذیر می باشد. جهت دریافت آخرین قیمت و ثبت سفارش خرید تونر شارژ ریکو ۱ کیلویی به صورت عمده یا تکی با واحد فروش ما در ارتباط باشید.

عرضه تونر یک کیلویی وی جی ریکو

دستگاه های کپی ریکو از معروف ترین و شناخته شده ترین دستگاه های چاپ رنگی و سیاه سفید شناخته شده در ایران و جهان می باشد که به وفور شاهد خریداری و استفاده از طرف افراد و ادارات و شرکت ها می باشیم. امروزه کمتر سازمان یا اداره ای را شاهدیم که یک دستگاه کپی در اختیار خود و کارمندانش نباشد.

تونر شارژ ریکو 1 کیلویی

از این رو دستگاه های ریکو از بهترین و کارآمدترین دستگاه های چاپ می باشد که شاهد استفاده از آنها از سمت کاربران می باشیم. دستگاه های کپی لیزری ریکو همان طور که می دانید از پودر خشک که به آن اصطلاحا تونر گفته می شود بهره می برند. کیفیت تونر استفاده شده در درون کارتریج های لیزری ارتباط مستقیم با کیفیت و چاپ یا پرینت خروجی شما دارد. داشتن یک تونر خوب و با کیفیت شما را در داشتن حس خوب کار با پرینتر دو چندان می نماید.

کیفیت بالا تونر شارژ ریکو ۱ کیلویی در چاپ

تا کنون در بازار ایران به دلیل فرمولاسیون خاص این تونر هنوز نتوانسته ایم تونر ایرانی با کیفیت را تولید نماییم و این محصول را از کشورهای صاحب برند از جمله ژاپن، چین و تایوان یا کشورهای اروپایی خریداری و وارد کشور می شوند‌. یکی از مرغوب ترین تونر وی جی ریکو می باشد که از طریق واردات به کشورمان می آید که در ایران بسته بندی و روانه بازار می گردد.

تونر شارژ ریکو 1 کیلویی

این تونر به سبب ساخته شده از مواد اولیه مرغوب و مطابق با طراحی و ساخت دستگاه های کپی ریکو از کیفیت بالایی برخوردار است. این تونر در مقایسه با سایر تونرهای شارژی کارتریج در بازار از تعداد چاپ خوبی برخوردار بوده و از میزان ضایعات تونر اندکی برخوردار است که همین امر باعث افزایش تعداد پرینت در هر بار شارژ کارتریج می گردد.

وزن تونر شارژ ریکو چقدر است؟

خرید تونر شارژ ریکو ۱ کیلویی در بسته بندی های یک کیلویی(۱۰۰۰ گرم) به صورت بطری پلاستیکی می باشد. لازم به ذکر است که این تونر مختص دستگاه های کپی قابل استفاده است. به طور میانگین این تونر قابلیت چاپ تا ۳۰ هزار صفحه را دارد.

تونر شارژ ریکو 1 کیلویی

خرید تونر شارژ ریکو ۱ کیلویی با مناسب ترین قیمت

در ایران به دلیل نوسان های زیاد و شدید قیمت ارز به دلیل وارداتی بودن سبب شده قبل از خرید تونر شارژ ریکو ۱ کیلویی از آخرین قیمت این محصول مطلع شوید. شما می توانید جهت دریافت قیمت تونر شارژ ریکو ۱ کیلویی به صورت عمده ویژه همکاران و فروشندگان در سراسر ایران و یا مشتریان گرامی به صورت تک فروش با مناسب ترین قیمت با ما در ارتباط باشید.

 

جهت ثبت سفارش خود با واحد فروش ما در تماس باشید. ما سفارش شما را در کوتاه ترین زمان به سراسر کشور ارسال می نماییم. جهت دریافت آخرین اخبار و مطلع شدن از جشنواره های فروش ویژه و تخفیف های شرکت افزار گستر ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید