فروشگاه عرضه کاغذ کش طرح کونیکا

قیمت فروش و خرید کاغذ کش طرح کونیکا ۴۵۲، ۵۵۲، ۶۵۲، ۴۵۰، ۴۵۱، ۳۵۰ با مغزی و بدون مغزی ساخت ژاپن با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت از طریق وب سایت شرکت افزار گستر به صورت پخش عمده و خریده امکان پذیر می باشد. جهت دریافت قیمت خرید کاغذ کش طرح کونیکا با واحد فروش ما در تماس باشید.

کاغذ کش طرح کونیکا

کاغذکش کونیکا مینولتا یکی از قطعات دستگاه کپی کونیکا می باشد. این قطعه از جنس لاستیک خاصی ساخته شده و دارای آج هایی بر روی سطح خود می باشد که وظیفه کشیدن و انتقال کاغذ را از کاست به مسیرهای مختلف دستگاه برعهده دارد.

کاغذ کش طرح کونیکا

این قطعه پلاستیکی در درون یک عدد میله پلاستیک فشرده به نام مغزی قرار دارد و در یونیت کاغذکش و کاست دستگاه کونیکا قرار می گیرد. پس از دریافت دستور پرینت یا کپی اولین مرحله برداشتن یک برگ کاغذ از کاست های مختلف دستگاه است که توسط اپراتور دستگاه فرمان می شود. عملیات بدین صورت است که آسانسور کاست کاغذ بالا آمده و کاغذکش یک برگ را می کشد و منتقل می نماید.

چه زمانی کاغذکش های کونیکا باید تعویض گردد؟

حال اگر این فرایند توسط کاغذکش کونیکا به درستی انجام نشود و کاغذ را نتواند بکشد باید بررسی گردد و به احتمال زیاد کاغذکش صاف شده یا بر اثر گرد و غبار یا پارگی کارایی خود را از دست داده که باید بعد از بررسی در صورت نیاز تعویض گردد.

کاغذ کش طرح کونیکا

خرید یک کاغذکش کونیکا با کیفیت و اصلی از یک مرکز و نمایندگی فروش محصولات ماشین های اداری معتبر از اهمیت خاصی برخوردار است بدین صورت که کاغذ کش طرح کونیکا در انواع متعددی در بازار با قیمت های مختلفی موجود است. گاها مشتریان فریب ارزانی این قطعه را خورده و کاغذکش بی کیفیت را خریداری می نمایند و خیلی زود خراب شده و مجبور به هزینه زیادی نمایند.

خرید کاغذکش کونیکا طرح درجه یک

خرید کاغذکش کونیکا مینولتا اصل فابریک ژاپنی با مغزی و یا طرح درجه یک از طریق وب سایت شرکت فراهم گردیده و شما می توانید محصولی با کیفیت و درجه یک را به تعداد نیاز خود خریداری و در کوتاه ترین زمان آن را در سراسر کشور با مناسب ترین قیمت دریافت نمایید.

 

جهت خرید و دریافت قیمت کاغذ کش طرح کونیکا یا کاغذ کش اورجینال کونیکا و سایر قطعات دستگاه مینولتا با واحد فروش ما در تماس باشید. جهت دریافت آخرین اخبار و قیمت محصولات، تخفیف ها و جشنواره های فروش ویژه، ما را در شبکه های اجتماعی صفحه اینستاگرام و کانال تلگرامی ما را همراهی نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید