عرضه کننده تونر دستگاه کونیکا مینولتا

خرید و دریافت قیمت تونر دستگاه کونیکا مینولتا فابریک اورجینال و شارژی از طریق وب سایت شرکت افزار گستر به صورت نمایندگی فروش عمده و خرده ویژه همکاران و مشتریان گرامی امکان پذیر می باشد. جهت دریافت قیمت خرید تونر رنگی کونیکا با واحد فروش ما در ارتباط باشید.

تعداد توان چاپ با تونر در دستگاه کونیکا

تونر دستگاه کونیکا مینولتا رنگی یکی از مرغوب ترین بهترین ست تونرهای دستگاه های کونیکا مینولتا رنگی در دنیا می باشد. به دلیل تکنولوژی ساخت دقیق توسط خود کمپانی مینولتا و سازگاری و سینک بالا دستگاه با تونر سبب شده این تونر بسیار کم مصرف و بهینه و با کم‌ترین میزان زائد مورد استفاده قرار گیرد.

تونر دستگاه کونیکا مینولتا

وزن تونر کونیکا مینولتا چقدر است؟

تونر دستگاه کونیکا اصلی در درون کارتریج های استاندارد خود و وزن های ۵۱۰ گرم رنگی و ۸۷۰ گرم رنگ مشکی پر شده اند اما تونرهای شارژی باکیفیت موجود در فروشگاه افزار گستر در وزن های متفاوتی از جمله ۲۵۰ گرم، ۲۳۰ گرم  و… می باشد که برحسب مدل و برند خریداری شده متفاوت می باشد.

تونر دستگاه کونیکا مینولتا

فروش عمده تونر دستگاه کونیکا مینولتا

اگر جزو کسانی هستین که کیفیت چاپ و پرینت برایتان بسیار مهم و دغدغه برانگیز است تونر دستگاه کونیکا مینولتا اورجینال یا طرح درجه یک بهترین و نهایی ترین پیشنهاد و انتخاب برایتان می باشد. شما را در داشتن بهترین چاپ و کپی در صورتی که دستگاه تان از وضعیت فیزیکی سالمی برخوردار باشد همراه بسیار خوبی برایتان خواهد بود.

تونر دستگاه کونیکا مینولتا

هرچند باید گفت که قیمت تونر کونیکا ۶۵۲ در مقایسه با سایر تونرهای فابریک و شارژی به چند برابر قیمت نیز می رسد و از قیمت بالایی در بازار ایران برخوردار است. اگر مشکلی در بخش هزینه برای این محصول ندارید این بهترین گزینه ما برای شما می باشد.

قیمت خرید تونر c452 کونیکا مینولتا رنگی

واردات تونر c452 کونیکا رنگی به کشور به دلیل نوسانات قیمت ارز به شدت متلاطم بوده و همیشه سیر صعودی داشته و گاها برای افراد صرفه اقتصادی نداشته که چیزی بین ۷ میلیون صرف خرید این محصول نمایند. قیمت خرید تونر کونیکا ۶۵۲ و ۵۵۲ و ۴۵۲ رنگی دستگاه مینولتا همیشه در حال تغییر بوده و نرخ ثابتی را برای آن نمی توان در نظر گرفت.

تونر دستگاه کونیکا مینولتا

جهت خرید و دریافت آخرین قیمت عمده و تک ستی محصولات دستگاه کپی رنگی کونیکا از جمله ست تونر کونیکا ۶۵۲ می توانید با واحد فروش ما در تماس و ارتباط باشید و جهت ثبت سفارش خود اقدام نمایید. جهت دریافت آخرین مطالب و اخبار فروش ویژه محصولات و تخفیف های شرکت افزار گستر میتوانید ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید