عرضه مستقیم تونر فابریک کونیکا 452

خرید و دریافت قیمت تونر فابریک کونیکا 452 اورجینال و فابریک برای مدل ۴۵۲، ۵۵۲، ۶۵۲ با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت ساخت کشور ژاپن در بازار ایران به صورت پخش عمده و تکی از طریق فروشگاه افزار گستر امکان پذیر می باشد.
جهت دریافت آخرین تغییرات قیمت با ما در ادامه مطالب همراه باشید.

عملکرد تونر فابریک کونیکا چگونه است؟

دستگاه کپی لیزری رنگی کونیکا مینولتا یکی از بهترین و حرفه ای ترین دستگاه های چاپ و پرینت صنعتی لیزری جهان می باشد. این سری دستگاه ها از جمله مدل کونیکا C452 از کامل ترین امکانات برخوردار بوده و تمامی نیازهای کاربران را با سلایق مختلف پشتیبانی می نماید.

تونر فابریک کونیکا 452

این کمپانی در اکثر کشورهای دنیا نمایندگی رسمی دارد اما با وجود تحریم‌های ظالمانه آمریکا و اروپا علیه ایران، این کمپانی در ایران هیچ نمایندگی رسمی ندارد. باعث شده است در کشورمان با توجه به استقبال خوب از این دستگاه ها در تهیه قطعات و مواد مصرفی گاها دچار مشکل در تامین یا پیدا کردن جنس اورجینال گردیم. یکی از این مواد مصرفی تونر فابریک کونیکا 452 مینولتا می باشد که به صورت ست ۴ رنگ در کارتن های ویژه خود بسته بندی و عرضه می گردد.

نقش تونر فابریک در پرینت رنگی

تونر فابریک کونیکا 452 با توجه به اینکه ساخت کمپانی رسمی کونیکا می باشد و طبق دستورالعمل و کیفیت استاندارد آنان ساخت و تولید می گردد از کیفیت و بهره وری بسیار بالایی برخوردار می باشند بدین صورت که چاپ نهایی بسیار با کیفیت و شفاف و چشم نواز خواهد بود و میزان استفاده تونر در دستگاه کاملا بهینه می گردد و میزان تونر زائد آن به حداقل کاهش می یابد.

تونر فابریک کونیکا 452

اگر توان مالی و درآمد خوبی از این دستگاه ها دارید ما به شما توصیه استفاده از تونر فابریک کونیکا 452 اورجینال را می نماییم. زیرا با استفاده از ست فابریک کونیکا 452 نیاز به سرویس ایمیج ها بشدت کاهش می یابد و عمر یونیت درام تان طولانی تر خواهد بود.

نمایندگی تونر فابریک کونیکا 452

خرید و پخش تونر فابریک کونیکا 452 فقط از مراکز و نمایندگی های رسمی و شرکت های پخش عمده توصیه می گردد. شرکت افزار گستر اقدام به پخش و عرضه مستقیم تونر فابریک کونیکا 452 بدون واسطه از بهترین کمپانی های کونیکا مینولتا کرده است و شما میتوانید با اطمینان خاطر و با حذف واسطه کالا با کیفیت را با قیمت پایین تر از مراکز دیگر خریداری نمایید. فقط کافیست جهت سفارش تمامی محصولات ماشین های اداری از جمله ست تونر فابریک کونیکا 452 با ما در تماس باشید.

تونر فابریک کونیکا 452

مرجع خرید تونر فابریک کونیکا 452

خرید تونر فابریک کونیکا 452 به صورت عمده و تکی ویژه همکاران و مشتریان از طریق وب سایت شرکت یا از طریق تلفن تماس با واحد فروش و یا از طریق ارتباط با ما از شبکه های اجتماعی میسر می باشد و ضمن دریافت مشاوره رایگان جهت خرید محصول مورد نیاز خود پس از ثبت سفارش آن را در سراسر کشور در کوتاه ترین زمان دریافت نمایید.

متاسفانه به دلیل وارداتی بودن تونر فابریک کونیکا 452 و نوسان های پی در پی بازار ارز و دلار قیمت ثابت در اختیار نیست و دائما افزایش قیمت را شاهد هستیم. جهت اطلاع از آخرین قیمت و اخبار و همچنین شرکت در جشنواره های فروش ویژه ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید