دولوپر فابریک شارپ AR-202SD

خرید دولوپر فابریک شارپ AR-202SD از طریق وب سایت شرکت افزار گستر میسر گردیده است. انتخاب درست و خرید مطمئن دولوپر فابریک از اهمیت بالایی برخوردار است. دولوپر فابریک شارپ AR-202SD متناسب برای دستگاه کپی شارپ 202 بوده و شما می توانید این محصول را با مناسب ترین قیمت در بازار از ما خریداری نمایید. جهت سفارش و دریافت آخرین قیمت دولوپر فابریک شارپ AR-202SD با ما در ادامه همراه باشید.

اهمیت ویژه دولوپر فابریک در دستگاه

همان طور که می دانید دستگاه های کپی لیزری امروزه از قطعه مصرفی به نام دولوپر یا همان پودر سنگین بهره می برند که وظیفه اصلی آن باردار نمودن تونر جهت جذب بر روی درام می باشد. تثبیت تصویر بر روی درام ناشی از بارهای مغناطیسی دولوپر بر روی تونر می باشد.

انتخاب یک دولوپر استاندارد و مطمئن بسیار حائز اهمیت بوده زیرا اگر دولوپر متناسب با شرایط دستگاه نباشد باعث خرابی و بهم خوردن عملکرد طبیعی و عادی دستگاه تان می گردد.

دولوپر فابریک شارپ AR-202SD

تشخیص اصل بودن دولوپر فابریک

امروزه در بازار کشورمان دولوپر(پودر سنگین) متعددی را در بسته بندی و وزن های مختلفی می‌بینیم که با قیمت های مختلفی فروخته می شوند. این تنوع گاها باعث سردرگمی خریداران می گردد و آنها را با چالش های متعددی در جهت انتخاب و خرید دولوپر فابریک شارپ AR-202SD می نماید.

همان طور که در بالا گفته شد انتخاب یک دولوپر مناسب و با کیفیت اهمیت بالایی دارد. دولوپرهای فابریک توسط شرکت های معتبر سازنده دستگاه ها تولید می شود و به اصطلاح به آنها دولوپرهای اورجینال یا فابریک می نامند.

یکی از راه های ساده تشخیص دولوپر فابریک از دولوپرهای غیرفابریک، اختلاف قیمت آنهاست… دولوپرهای فابریک قیمت بالاتری دارند اما دولوپرهای طرح نصف و بلکه یک سوم قیمت دولوپرهای فابریک را دارند.

کیفیت بالا در چاپ با دولوپر فابریک

طبیعی است که استفاده از دولوپر فابریک شارپ AR-202SD کیفیت چاپ عالی و با کیفیت را در برداشته باشد و یک کپی و پرینت شفاف، خوانا و عاری از هرگونه لکه و تیرگی و محوشدگی باشد. دولوپرهای اورجینال تعداد کنتور بسیار بالایی دارند و عمر مفید آنها در مقایسه با دولپرهای طرح یا متفرقه‌ چند برابر است.

دولوپر خود مصرف نمی شود بلکه بر اثر مرور زمان و استفاده کم کم ضعیف می گردد و خاصیت جذب خود را از دست می دهد. دولوپرها در مخزنی به نام تانک دولوپر قرار دارند و توسط یک قطعه به نام همزن با ذرات تونر مخلوط می گردد و تونر را برای نقش بندی بر روی درام همراهی می نماید.

دولوپر فابریک شارپ AR-202SD

بازار خرید دولوپر فابریک شارپ AR-202SD

همانطور که گفتیم انتخاب و خرید یک دولوپر فابریک شارپ AR-202SD اصل و اورجینال از مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز یا شرکت های پخش عمده از اهمیت بالایی برخوردار است و شما می توانید با خیال آسوده و صرف وقت و هزینه اندک سفارش خود را در سراسر کشور دریافت نمایید.

جهت دریافت قیمت دولوپر و سایر قطعات و مواد مصرفی دستگاه های کپی شارپ می توانید از طریق ارتباط با واحد فروش ما و یا دنبال کردن ما در شبکه های اجتماعی از آخرین قیمت محصولات مطلع شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید