درام ریکو آفیشیو ۲۰۷۵ به قیمت عمده

خرید و دریافت قیمت درام ریکو آفیشیو ۱۰۶۰، ۲۰۶۰، ۱۰۷۵، ۲۰۷۵، ۴۰۰۰، ۴۵۰۰، ۵۰۰۲، ۶۰۰۰، ۶۰۰۲، ۷۰۰۰، ۷۵۰۰، ۸۰۰۰، ۹۰۰۰ به صورت پخش عمده ویژه همکاران و خریده تکی برای مشتریان گرامی از مرغوب ترین برندهای ژاپن و کره ای از جمله لیبل زرد، کیتان و میتسوبیشی با مناسب ترین قیمت از طریق وب سایت شرکت افزار گستر امکان پذیر می باشد. جهت دریافت آخرین قیمت درام ریکو آفیشیو با ما در ادامه همراه باشید.

قطعه درام ریکو آفیشیو

درام کپی ریکو آفیشیو یکی از اصلی ترین و مهم ترین قطعات مصرفی یدکی در دستگاه های ریکو می باشد. درام ها در طی فرایند چاپ و پرینت از تاثیر مستقیم بر عملکرد دستگاه دارد. قطعه درام متناسب با هر مدل و برند دستگاه متفاوت و متنوع می باشد.

درام ریکو آفیشیو

درام در درون دستگاه در بخش یونیت درام قرار دارد و در کنار سایر قطعات تعبیه گردیده است. میزان صحت و سالم ماندن درام صد در صد ارتباط مستقیم با کیفیت خروجی ما دارد زیرا در تمامی مراحل چاپ از حضور درام استفاده می شود بدین صورت که کاغذ برای دریافت نقش از دور استوانه ای شکل درام عبور میکند و تونری که برا روی درام نقش بسته را بر روی خود منتقل می نماید.

اهمیت استفاده از یک درام کپی اصل فابریک

همان طور که در بالا به آن اشاره شد استفاده از یک درام با کیفیت شرط اصلی برای داشتن یک پرینت یا کپی درجه یک است و هرچه رویه سطح درام کپی ریکو آفیشیو سالم تر و عاری از هرگونه خط و خش باشد و لعاب خود را حفظ کرده باشد از خروجی بهتری بهره مند خواهیم شد.

 

قطعه درام به دلیل استفاده فراوانی که از آن می شود در دسته قطعات مصرفی جای می‌گیرد. بدین صورت که درام هم عمری دارد و بعد از گذشت زمان و استفاده مکرر خاصیت و کیفیت اولیه خود را از دست داده و متوجه خواهیم شد که دیگر کیفیت و پررنگی اولیه را نداریم.

 

یک از علل اصلی کمرنگ چاپ شدن چاپ یا نوشته می تواند ضعیف شدن سطح درام کپی ریکو آفیشیو باشد که لازم است توسط یک متخصص و تکنسین ماشین های اداری این موضوع بررسی دقیق شود.

درام ریکو آفیشیو

در بازار شاهد تنوع در انواع درام کپی ریکو آفیشیو می باشیم و می بینیم که درام های متعدد و با برند و قیمت های مختلف در حال عرضه می باشد.

 

خرید درام اصلی و با کیفیت از بهترین کشورهای سازنده از یک نمایندگی فروش مجاز یا شرکت های معتبر پخش عمده لوازم و تجهیزات ماشین های اداری سبب می شود کالا با کیفیت را بدون واسطه و با بهترین قیمت خریداری نمایید و با اطمینان خاطر از خریدتان از آن بهره مند گردید.

 

شرکت افزار گستر تمامی نیازهای شما مشتریان گرامی را برطرف نموده و با واردات بهترین و مرغوب ترین قطعات و مواد مصرفی تمامی دستگاه های ماشین های اداری از جمله کپی و پرینتر با تنوع بالا محصولات خود در خدمت شما عزیزان می باشد.

درام کپی ریکو آفیشیو

قیمت خرید درام ریکو آفیشیو اصل فابریک

شما مشتریان گرامی می توانید جهت دریافت آخرین قیمت درام ریکو آفیشیو برای انواع مدل ها با واحد فروش ما در تماس باشید و پس از دریافت مشاوره در انتخاب محصول خود نسبت به خرید خود اقدام نمایید.

 

سفارش شما در کوتاه ترین زمان از طریق دلخواه شما به سراسر کشور ارسال می گردد. جهت کسب اطلاع بیشتر از جشنواره های فروش ویژه محصولات و لیست تخفیف ها ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید