خرید وب کلینر ریکو MP4000-MP5000 درجه یک

دریافت قیمت و خرید وب کلینر ریکو MP4000 و MP5000 با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت ساخت، به صورت خرید عمده ویژه همکاران گرامی و تکی برای مشتریان عزیز از طریق وب سایت فروشگاه شرکت افزار گستر امکان پذیر می باشد. جهت دریافت قیمت و سفارش وب کلینر ریکو MP4000 با ما در ادامه مطالب همراه باشید.

نقش وب کلینر ریکو MP4000 چیست؟

وب کلینر ریکو MP4000 یکی از مواد و یا قطعات مصرفی دستگاه ریکو می باشد که در درون دستگاه در بخش یونیت هیتر یا فیوزینگ در کنار هاترولر فیوزینگ تعبیه شده است. نقش اصلی و فنی وب کلینر دفع بار مغناطیسی اضافی بر روی سطح هاترولر می باشد بدین صورت که پس از عبور کاغذ از مابین پرس و هاترولر بار مغناطیسی که کاغذ قبل از ورود به هیتر با خود داشته را توسط وب کلینر دفع می نماید و به خاطر داشتن خاصیت آغشته بودن به روغن یا چربی خاص سطح هات رول را تمیز می نماید.

وب کلینر ریکو MP4000

وب از جنس الیاف خاصی می باشد که در برابر حرارت مقاومت خوبی داشته. وب کلینر از ۲ میله دراز آهنی تشکل شده است که یکی از آنها وظیفه جمع آوری و رول نمودن مقدار وبی است که مورد استفاده شده و ضایعات می باشد که این عمل توسط موتور و چرخ دنده های دستگاه انجام میگردد. رول وب کلینر پس از استفاده به اتمام می رسد و باید تعویض گردد و دستگاه وسط اعلام کد به اپراتور دستگاه اعلام تعویض می نماید.

اهمیت انتخاب یک وب کلینر با کیفیت در چیست؟

خرید یک وب کلینر با کیفیت و با ابعاد رول کامل و استاندارد با دستگاه از اهمیت خاصی برخوردار بوده و به بهینه عملکرد دستگاه کمک مستقیم می نماید. وب کلینرها توسط کشورهای مختلف تولید و ساخته می شود که از جمله از آنها می توان به ژاپن، چین و تایوان اشاره کرد.

وب کلینر ریکو MP4000

انتخاب یک وب کلینر ریکو MP4000 با کیفیت باعث می شود که هزینه کمتری نمایید زیرا وب کلینرهای طرح متراژ کامل نداشته و خاصیت اصلی که روغنی بودن است را به خوبی ندارد. خرید وب کلینر ریکو MP4000 از یک نمایندگی فروش معتبر و شرکت رسمی در زمینه ماشین های اداری سبب می شود یک انتخاب درست و مطمئن را با مناسب ترین قیمت داشته باشید.

خرید وب کلینر ریکو MP5000/MP4000 با کیفیت

خرید وب کلینر ریکو MP4000 و MP5000 با بهترین کیفیت و قیمت به صورت عمده و خرده توسط شرکت افزار گستر فراهم شده و شما میتوانید جت دریافت قیمت این محصول و سایر قطعات و مواد مصرفی دستگاه کپی ریکو با واحد فروش ما در تماس باشید و در کوتاه ترین زمان این محصول را در سراسر کشور دریافت نمایید.
جهت اطلاع از آخرین اخبار و جشنواره های فروش ویژه ما و همینطور لیست قیمت محصولات ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید