خرید وب کلینر ریکو 1060/6000 کپی پلاس

قیمت و خرید وب کلینر ریکو از طریق وب سایت شرکت افزار گستر به صورت عمده و تکی امکان پذیر می باشد. برای دریافت قیمت وب کلینر ریکو 1060/6000 و سایر مدل های دستگاه ریکو با ما همراه باشید. شما می توانید محصول خود را در کوتاه ترین زمان و با مناسب ترین قیمت خریداری و تحویل بگیرید.

وب کلینر ریکو از مواد مصرفی دستگاه های کپی ریکو به حساب می آید و در برند و مدل های مختلف به فروش می رسد. این محصول مناسب برای دستگاه ریکو آفیشیو 1060, 1075, 2060, 2075, 7500 است.

وب کلینر ریکو چیست و چه وظیفه بر عهده دارد؟

وب کلینر یکی از قطعات درون یونیت فیوزینگ یا همان هیتر دستگاه های کپی ریکو می باشد و وظیفه آن تمیز نمودن دور هات رول از ضایعات باقی مانده تونر و گرد و غبار است. وب ریکو از حالت چرب و روغنی برخوردار بوده و این خاصیت باعث می شود ذرات ناخالصی را به خود بچسباند و از روی هات رول یونیت هیتر پاکسازی‌ نماید.

 

وب کلینر ریکو ۱۰۶۰/۶۰۰۰ کپی پلاس ساخته کشور ژاپن از بهترین نوع وب کلینر در ایران می باشد و متراژ کامل و زیادی دارد. وب ها از جنس الیاف نسوز آغشته به نوعی روغن مخصوص می باشد و بر اثر مرور زمان مصرف شده و تمام می‌شود. وقتی رول وب تمام شود دستگاه به اپراتور پیغام تعویض وب را می دهد.

وب کلینر ریکو

خرید و دریافت قیمت وب کلینر ریکو با کیفیت

خرید و تهیه یک وب کلینر اصلی و با کیفیت باعث کاهش هزینه در خرید و تمیزی در پرینت و کپی شما می شود. جهت خرید و دریافت قیمت انواع قطعات و مواد مصرفی دستگاه کپی ریکو، از جمله وب کلینر ریکو می توانید با واحد فروش ما در تماس باشید و برای داستن بهترین محصول با مناسب ترین قیمت از همکاران واحد فروش ما مشاوره دریافت نمایید.

وب کلینر ریکو

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید