خرید عمده تونر شارژ تندر HP با پایین ترین قیمت

خرید عمده تونر شارژ تندر HP اصلی با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت از طریق وب سایت فروشگاهی افزار گستر امکان پذیر می باشد. جهت خرید و دریافت تونر شارژ تندر HP برای انواع مدل 1005 و 1200 می توانید با ما در ادامه همراه باشید.

دستگاه پرینتر HP

تونر شارژ تندر HP

HP یکی از برند های معتبر و معروف پرینتر و انواع لوازم الکترونیکی می باشد که در دنیای امروزی توانسته جایگاه خاصی را به خود اختصاص دهد. توجه داشته باشید که این شرکت به منظور جلب رضایت مشتریان و همه گیر شدن، اقدام به ارائه انواع اقسام دستگاه های مختلف به بازار نموده است.

پرینتر های HP در حالت کلی کیفیت بسیار بالایی داشته و توانایی چاپ به حجم بالا را خواهند داشت. هر شخصی متناسب با نیاز خود می تواند اقدام به خرید نوع خاصی از پرینتر ها نماید.

کارتریج پرینتر HP

تونر شارژ تندر HP

هر یک از پرینتر ها از بخش های مختلفی تشکیل شده اند و یکی از مهمترین بخش های پرینتر را می توان کارتریج آن دانست. کارتریج ها به دو نوع جوهر افشان و لیزری دسته بندی می شوند. با به روز کار آمدن کارتریج های لیزری، نوع جوهر افشان آن رفته رفته جایگاه خود را از دست داد، دلیل این امر کیفیت چاپ بالا نوع لیزری و حجم زیادتر آن می باشد.

کارتریج های جوهر افشان با جوهر و نوع لیزری با تونر شارژ می شوند و حتما باید شیوه شارژ و همچنین نوع محصول را در نظر داشته باشید.

تونر شارژ تندر HP اصلی

تونر شارژ به ماده ای پودر شکل گفته می شود و زمانی که به اصطلاح، شارژ کارتریج به اتمام می رسد باید این پودر را به آن اضافه نمایید. تونر ها معمولا در چهار رنگ: آبی، زرد، قرمز و مشکی به بازار عرضه می شوند و البته نوع مشکی آن به دلیل پرکاربرد بودن، فروش بیشتری نیز دارد.

تونر در واقع ماده ای است که عمل چاپ بر روی آن انجام می شود و تونر ها به دلیل چاپ سریع و همچنین کیفیت بسیار مطلوب، مورد توجه قرار گرفته اند. توجه داشته باشید که هر یک از انواع تونر ها برای دستگاه های خاصی کاربرد دارند و به هیچ وجه یک نوع تونر را، برای انواع دستگاه ها استفاده نکنید.

تونر شارژ HP 1005 اصلی

تونر شارژ تندر HP

تونر شارژ hp 1005 به عنوان تونر یک بار شارژ در بازار شهرت پیدا کرده و با هر یک از تونر ها می توان، یکبار کارتریج را به صورت کامل شارژ کرد.

از جمله دستگاه هایی که تونر اچ پی 1005 در آنها کاربرد دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • 53a
  • 92a
  • 78a
  • 12a
  • 36a
  • 35a
  • 85a

تونر شارژ HP 1200

تونر شارژ تندر HP

یکی دیگر از تونر های پرکاربرد را می توان تونر hp 1200 دانست. این تونر نیز از جمله محبوب ترین ها به شمار می رود و می توانی از آن برای دستگاه های زیر استفاده کنید:

  • 90a
  • 80a
  • 15a
  • 05a
  • 12a
  • 49a

کلیه سرویسکاران و افراد متخصص، از این پودر رضایت کامل داشته اند و این امر نشان از کیفیت بالای آن خواهد داشت.

تونر شارژ HP تندر

تونر شارژ تندر HP یکی از تونر هایی است که می تواند با انواع تونر های اصل و فابریک به رقابت بپردازد. این تونر شارژ 1 کیلوگرم بوده و برای انواع کارتریج های کوچک مناسب خواهد بود. پلیمر این تونر نیز مالزیایی می باشد.

از جمله دستگاه هایی که می توانید برای آنها از این تونر استفاده کنید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. P1606DN
  2. M1212NF
  3. M1132MFP
  4. P1566
  5. M1522N
  6. M1120
  7. P1102
  8. P1100
  9. P1006
  10. HP P1005

تونر شارژ تندر HP

تونر شارژ VG HP

تونر شارژ vg از دیگر تونر هایی است که محبوبیت زیادی در میان مردم پیدا کرده است و البته تونر vg با دستگاه های مختلفی سازگاری داشته و اغلب خریداران، از آن رضایت کامل داشته اند.

قیمت تونر شارژ HP

قیمت یکی از مهمترین مواردی است که حتما باید به آن توجه داشته باشید. تونر شارژ hp یک محصول کاملا وارداتی به شمار رفته و به همین دلیل نمی توان یک رقم خاص برای قیمت آن در نظر گرفت. قیمت کلیه انواع تونر ها به قیمت روز دلار بستگی داشته و ممکن است به صورت روزانه متغیر باشد.

در حالت کلی محصولات باکیفیت تر قیمت بالاتر و محصولات کپی و فیک قیمت ارزان تری خواهند داشت. اما باید بدانید که نمونه های تقلبی تونر، به هیچ وجه ویژگی های نمونه اصل را نخواهند داشت و به همین دلیل توصیه می کنیم که کیفیت را فدای قیمت نکنید.

برای اطلاع از قیمت دقیق تونر مورد نظر خود، می توانید با بخش پشتیبانی یا فروش شرکت افزار گستر در ارتباط باشید.

تونر شارژ تندر HP

خرید تونر شارژ HP به قیمت عمده

در هنگام خرید، انتخاب مرکز معتبر از جمله ضروریات خواهد بود. خرید تونر مخصوص دستگاه شما، از مراکز سطح شهر کار بسیار دشواری خواهد بود و به همین دلیل خرید از مراکز اینترنتی بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. افزار گستر بستری مناسب برای کسانی فراهم نموده که تمایل به خرید محصولات با کیفیت و اصل دارند.

تنوع محصولات بسیار بالا بوده و قدرت انتخاب با شما خواهد بود. شما می توانید انواع محصولات مورد نیاز خود اعم از تونر شارژ تندر HP را به صورت مستقیم از شرکت خریداری کرده و محصول را جلوی درب منزل خود تحویل بگیرید. جهت ثبت سفارش و دریافت قیمت می توانید با واحد فروش ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید