خرید دولوپر کونیکا 452 ژاپنی وی جی

دریافت قیمت و خرید دولوپر کونیکا 452 از طریق وب سایت شرکت افزار گستر امکان پذیر می باشد. شما می توانید جهت خرید دولوپر کونیکا 452، 552, 652, 350, 450, 451 با ما همراه باشید و سفارش خود را در کوتاه ترین زمان و مناسب ترین قیمت دریافت نمایید.

دولوپر کونیکا 452 وی جی ساخت ژاپن

پودر سنگین یا همان دولوپر یکی از مهم ترین مواد مصرفی در دستگاه های کپی می باشد. دستگاه رنگی کونیکا مینولتا هم از این تکنولوژی بهره مند است. برای کاربرانی که به دنبال داشتن یک دستگاه کپی رنگی با کیفیت هستند انتخاب یک دولوپر با کیفیت و اصلی برایشان حائز اهمیت می باشد.

انتخاب و خرید دولوپر اصلی و با کیفیت نقش مستقیم با کپی و پرینت دستگاه شما دارد. یک دولوپر با کیفیت و اورجینال ذرات تونر رنگی را به خوبی به خود جذب می نماید و در تثبیت نقش چاپ بسیار نقش پر اثری را دارد. یکی از بهترین دولوپرهای طرح درجه یک با کیفیت در ایران دولوپر کونیکا وی جی می باشد. خرید دولوپر کونیکا 452 وی جی در ۲ نوع ارائه می شود:

  1. دولوپر رنگی
  2. دولوپر بی رنگ(دولوپر خام)

دولوپر کونیکا 452

توضیح مختصر در مورد این ۲ گزینه بدین صورت است که در دولوپرهای خام کاربر می توانید در صورت کسر و کم شدن حجم استاندارد دولوپر با استفاده از دولوپر خام(بی رنگ) به مقدار لازم در هر یک از ۴ رنگ ایمج خود در قسمت یونیت دولوپر اضافه نماید.

اما در دولوپر رنگی فقط دولوپر در رنگ بخصوص و یونیت دولوپر مختص به رنگ خود قابلیت استفاده دارد. دولوپر کونیکا 452 وی جی ژاپن از قیمت و کیفیت بالا برخوردار است و جزو برندهای شناخت شده ایران می باشد.

نمایندگی خرید دولوپر کونیکا 452 ژاپنی وی جی

خرید و تهیه دولوپر و سایر ملزومات دستگاه های چاپ از یک مرجع و نمایندگی معتبر از اهمیت خاصی برخوردار است و شما می توانید جهت خرید این محصول و دریافت آخرین قیمت محصولات با ما واحد فروش ما در تماس باشید و با مناسب ترین قسمت آنرا تهیه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید