خرید دولوپر فابریک کونیکا مینولتا

دولوپر فابریک کونیکا یکی از مهمترین اقلام کاربردی در دستگاه های کپی می باشد که می توانید آن را به صورت عمده و خرده از شرکت افزار گستر خریداری کرده و قیمت آن نیز به دلیل فروش از تولید به مصرف مناسب خواهد بود. خرید دولوپر فابریک کونیکا با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت امکان پذیر شده است. جهت دریافت قیمت و مشاوره دولوپر فابریک کونیکا در بازار ایران و تهران می توانید با واحد فروش ما در ارتباط باشید.

دستگاه چاپ کونیکا مینولتا

کونیکا یکی از شرکت های فعال تولید کننده انواع محصولات الکترونیکی در ژاپن می باشد. کیفیت حرف اصلی را در این شرکت می زند و به همین دلیل کلیه محصولات آن کیفیت و دوام بالایی دارند. این شرکت در سال ۲۰۰۳ بود که کار خود را آغاز کرد اما در مدت زمان بسیار کوتاهی، توانست به رقابت با برند های معتبر ژاپنی بپردازد. امروزه دستگاه های چاپ کونیکا را در سراسر جهان مشاهده می نماییم. چاپگرهای کونیکا را می توانید در انواع مدل های مختلف مشاهده کنید که هر یک از مدل های آن برای بخش های متفاوتی مناسب بوده و می توانید از آنها برای مصارف صنعتی و همچنین اداری استفاده کنید.

دولوپر فابریک کونیکا

نگهداری و رسیدگی به چاپگر کونیکا

چاپگر یکی از دستگاه هایی است که به مانند خودرو باید هر از گاهی آن را چک کنید. بخش های مختلف چاپگر دست به دست هم می دهند تا عملیات چاپ را به انجام برسانند و باید کلیه بخش های آن به صورت هماهنگ با یکدیگر کار کنند تا بهترین نتیجه را از آن شاهد باشید.

کارتریج و تونر آن از جمله مهمترین بخش های پرینتر به شمار می روند. آیا تابحال به این مورد فکر کرده اید که چگونه تونر به روی کاغذ منتقل می شود؟ دولوپر است که این کار را انجام می دهد.

دولوپر فابریک کونیکا

نقش دولوپر در چاپگر

دولوپر پودری است که باید در دستگاه چاپگر وجود داشته باشد تا چاپ انجام شود. دولوپر پودری بسیار سبک می باشد که نقش واضح کردن نقش بر روی کاغذ را ایفا می کند. دولوپر با چرخش، پودر را بر روی درام ساییده و درام آن را بر روی کاغذ چاپ خواهد کرد.

توجه داشته باشید که دولوپر دارای خاصیت مغناطیسی می باشد و به همین دلیل باید حتما دقت داشته باشید که در صورت جذب هرگونه ماده به آن، کیفیت چاپ افت خواهد کرد.

دولوپر فابریک کونیکا

دولوپرها متناسب با برند چاپگر به انواع مختلفی دسته بندی می شوند و باید حتما دولوپر مخصوص برند چاپگر خود را خریداری کنید. دولوپر فابریک کونیکا برای دستگاه های کونیکا ارائه شده و البته این دولوپرها نیز به انواع مختلفی از نظر اندازه و همچنین دستگاه هدف دسته بندی می شوند و در هنگام خرید حتما باید به این موارد توجه داشته باشید.

 

دولوپر فابریک کونیکا

تفاوت دولوپر فابریک کونیکا با نمونه غیر اصلی

بسیاری این سوال را دارند که دولوپر اصل و تقلبی چه تفاوتی با یکدیگر خواهد داشت؟ دولوپر نقش کلیدی در وضوح چاپ دارد و به دلیل اینکه زمان تعویض آن دیر به دیر می باشد، توصیه می کنیم که حتما نمونه اصل آن را برای خرید انتخاب کنید. نمونه تقلبی دولوپر علاوه بر اینکه کیفیت پایینی دارد، در مدت کوتاه تری خاصیت خود را از دست خواهد داد. امکان آسیب دیدن دستگاه نیز در صورت استفاده از محصولات غیر اصلی وجود خواهد داشت.

نحوه تشخیص نمونه اصل و تقلبی دولوپر کونیکا

نمونه اصل و تقلبی دولوپر کونیکا هیچگونه تفاوتی از نظر ظاهری نخواهند داشت، به همین دلیل تشخیص آنها کار بسیار دشواری خواهد بود. بهترین روش برای خرید دولوپر اصل را می توان انتخاب مراکز معتبر فروش آن دانست.

خرید دولوپر فابریک کونیکا

برای خرید دولوپر فابریک کونیکا باید به موارد مختلفی توجه داشته باشید. یکی از مهمترین موارد قابل توجه را می توان انتخاب مدل مناسب دولوپر دانست. برای خرید دولوپر می توانید مراکز فروش سطح شهر را نیز هدف قرار دهید اما این روش به دلیل وقت گیر بودن کمتر مورد توجه قرار گرفته و کم کم جای خود را به مراکز فروش اینترنتی داده است.

دولوپر فابریک کونیکا

بهترین روش خرید دولوپر فابریک کونیکا

سهولت در انجام دادن کارها از جمله مواردی است که مورد توجه همگان قرار گرفته و خرید آنلاین یکی از مواردی است که محبوبیت بسیاری در میان مردم پیدا کرده است. وب سایت های مختلفی اقدام به فروش محصولات الکترونیکی مربوط به دستگاه های چاپ نموده اند، انتخاب مرکز معتبر از میان آنها سبب خواهد شد که محصول اصل با کیفیت بالا خریداری کنید.

 

افزارگستر با کادر مجرب و حرفه ای که دارد افتخار ارائه انواع محصولات اصل و باکیفیت را به مشتریان داشته و می توانید در کمترین زمان ممکن و هر نقطه از کشور محصول مورد نیاز خود را خریداری کنید. برای خرید دولوپر فابریک کونیکا و اطلاع از قیمت دقیق آن تنها کافی است که با واحد فروش شرکت در ارتباط باشید.

قیمت دولوپر فابریک کونیکا

دولوپر کونیکا اصل و تقلبی قیمت متفاوتی با یکدیگر خواهند داشت، دولوپرهای تقلبی به هیچ وجه نمی توانند کلیه ویژگی ها و کیفیت نمونه اصل را داشته باشند و به هیچ وجه نباید کیفیت را فدای قیمت کنید. قیمت دولوپر فابریک کونیکا را نمی توان یک رقم خاص دانست چرا که نوسانات بسیاری در بازار وجود  داشته و به دلیل وارداتی بودن آن، قیمت محصول بر حسب دلار محاسبه خواهد شد.

به منظور اطلاع یافتن از قیمت دقیق محصول مورد نظر خود می توانید با مسئولین و کارشناسان شرکت در ارتباط باشید. در حالت کلی قیمت دولوپر با توجه به ویژگی هایی که دارد مناسب بوده و می توانید به مدت طولانی از آن استفاده کنید و به همین دلیل جای هیچگونه خساست نخواهد بود.

« افزار گستر مرجع تخصصی ماشین های اداری »

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید