خرید دولوپر فابریک ریکو آفیشیو

دولوپر فابریک ریکو یکی از مهمترین مواد کاربردی مصرفی در دستگاه های کپی می باشد که می توانید آن را به صورت عمده و خرده خریداری کرده و جلوی درب منزل خود تحویل بگیرید. خرید دولوپر فابریک ریکو با ارزان ترین قیمت در بازار ایران و تهران از فروشگاه افزار گستر امکان پذیر می باشد. جهت خرید و کسب اطلاع بیشتر این محصول با ما همراه باشید.

دستگاه چاپ ریکو

شرکت های متعددی اقدام به ارائه دستگاه های الکترونیکی چاپ نموده اند که یکی از بهترین ها را می توان ریکو دانست. این شرکت ژاپنی از همان ابتدای آغاز به فعالیت توانست محبوبیت بسیاری در میان مردم کسب نماید، اصلی ترین دلیل آن را می توان کیفیت بالای محصولاتش دانست.

دولوپر فابریک ریکو

این شرکت در همان قدم اول اقدام به تولید و ارائه انواع دستگاه های فتوکپی و پرینترها نمود، امروزه به عنوان یکی از شرکت های فعال در این زمینه شناخته می شود.

دستگاه های پرینتر و چاپ ریکو از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و به دلیل اجزای اصل بکار رفته در آن می توانید به مدت طولانی و بلند مدت از دستگاه خود استفاده کنید.

دولوپر فابریک ریکو

اجزای دستگاه چاپ ریکو

دستگاه چاپ ریکو از بخش های مختلفی تشکیل شده و کنار هم قرار گرفتن این اجزا سبب خلق طرح و نقش مدنظر شما بر روی انواع کاغذها خواهد شد. یکی از مهمترین مواردی که قبل از خرید پرینتر باید در نظر داشته باشید، موجود بودن قطعات یدکی آن در بازار می باشد. برخی از بخش های دستگاه مانند کارتریج امکان خرابی خواهند داشت و یا در مواقعی که پودر تونر و یا جوهر آن تمام شده باشد، باید نسبت به شارژ و یا تعویض کارتریج اقدام کنید. از جمله مهمترین بخش های چاپگر نیز می توان به کاغذکش، هاترول، چرخ دنده و… اشاره کرد.

دولوپر فابریک ریکو

دولوپر چیست؟

حتما کسانی که از دستگاه های چاپ لیزری استفاده می کنند نام دولوپر را شنیده اند. دولوپر پودری است که به ظاهر شدن عکس کمک کرده، تونر را بر روی درام منتقل خواهد ساخت. دولوپر با نام پودر سنگین نیز شناخته می شود و باید بدانید که این پودر را نمی توانید به صورت فیزیکی مشاهده کنید، بلکه با مرور زمان خاصیت خود را از دست داده و باید آن را تعویض کنید.

دولوپر مهمترین بخش برای وضوح چاپ!

در یک دستگاه چاپ بخش های مختلفی دست به دست هم می دهند که عملیات چاپ را به بهترین شکل انجام دهند. عملکرد نامناسب هر یک از بخش ها سبب کاهش کیفیت چاپ خواهد شد. دولوپر در مدت طولانی نیاز به تعویض خواهد داشت و به دلیل نقش کلیدی آن، در زمان خرید حتما باید از کیفیت محصولا اطمینان داشته باشید. دولوپر تقلبی علاوه بر اینکه کیفیت چاپ را کاهش خواهد داد بلکه ممکن است ایراداتی نیز به دستگاه وارد سازد.

نکات قابل توجه در تعویض دولوپر فابریک ریکو

در هنگام تعویض دولوپر فابریک ریکو باید حتما نکاتی را در نظر داشته باشید. اول اینکه دولوپر و تونر را باید حتما در جای خشک نگهداری کنید. زمانی که می خواهید دولوپر دستگاه را عوض کنید باید حتما دقت کنید که هیچگونه ماده اضافی به همراه دولوپر به دستگاه وارد نشود. هرگونه ماده خارجی سبب کاهش کیفیت وضوح چاپ خواهد شد، حتی ممکن است به صورت کامل عملیات چاپ را مختل کند.

دولوپر فابریک ریکو

دولوپر فابریک ریکو

هر یک از شرکت ها برای دستگاه های چاپ خود اقدام به ارائه دولوپرها و تونرهای خاص نموده اند. انتخاب دولوپر باید به صورت کاملا تخصصی باشد، برای هر دستگاهی باید دولوپر مخصوص خریداری کنید. دولوپر فابریک ریکو یکی از پرمصرف ترین انواع دولوپرها می باشد و دلیل آن را می توان کیفیت بالا و همچنین کارایی زیاد دستگاه های ریکو دانست.

این دولوپرها در بسته های ساندیسی شکل ارائه شده اند، در هنگام خرید نیز باید توجه داشته باشید که حتما نمونه اصل را انتخاب کنید.

دولوپر فابریک ریکو

انواع دولوپر ریکو

حتما تا حالا از اهمیت ویژه دولوپر در دستگاه کپی آشنا شده اید. امروزه شاهد وجود نمونه های تقلبی دولوپر ریکو نیز در بازار هستیم که بی شک این محصول به هیچ وجه نمی تواند ویژگی های نمونه اصل را داشته باشد، بسیاری از افراد نیز به دلیل پایین بودن نسبی قیمت آنها، اقدام به خرید نمونه فیک می کنند اما پس از اضافه کردن آن به چاپگر است که به اشتباه خود پی خواهید برد.

قیمت دولوپر فابریک ریکو

قیمت حتما مهمترین مورد قابل توجه قبل از خرید می باشد. قیمت دولوپرهای ریکو را نمی توان یک رقم خاص دانست. چرا که هر یک از دولوپرها متناسب با شماره تیپ و یا دستگاه ها، قیمت متفاوتی با یکدیگر خواهند داشت.

در حالت کلی قیمت دولوپر فابریک ریکو از نمونه های غیر اصلی آن بالاتر خواهد بود و به همین دلیل توصیه می کنیم که به هیچ وجه کیفیت را فدای قیمت نکنید.

نوسانات دلار یکی دیگر از مواردی است که سبب نوسانات در قیمت دولوپرها نیز شده و به همین دلیل برای اطلاع از قیمت دقیق دولوپر مدنظر خود می توانید با کارشناسان شرکت افزار گستر در ارتباط باشید.

خرید دولوپر فابریک ریکو

خرید یکی از مهمترین و حساس ترین مرحله به شمار می رود. به نظر شما نمونه غیر اصلی و اصل دولوپرها را چگونه می توان تشخیص داد؟ امروزه به دلیل کیفیت بالای کپی، شاهد محصولاتی دقیقا مشابه به نمونه اصل هستیم. برخی از فروشندگان حتی خود نیز توانایی تشخیص نمونه اصل و تقلبی را ندارند و به همین دلیل باید در انتخاب مرکز خرید نهایت دقت را داشته باشید.

افزار گستر به سابقه و تجربه ای که دارد محصولات اصل و باکیفیت را به صورت مستقیم و از تولید به مصرف وارد کشور کرده و به فروش می رساند و به همین دلیل قیمت آن نیز مناسب تر خواهد بود.

مزایای خرید اینترنتی

افزار گستر به منظور جلب رضایت مشتریان اقدام به فروش محصول به دو صورت عمده و خرده نموده و می توانید پس از خرید، محصول را جلوی درب منزل خود تحویل بگیرید. امکان اخذ راهنمایی از کارشناسان شرکت نیز برایتان وجود خواهد داشت. جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش خود با ما در تماس باشید.

« افزار گستر مرجع تخصصی ماشین های اداری »

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید