خرید دولوپر توشیبا با مناسب ترین قیمت

خرید دولوپر توشیبا برای انواع دستگاه های کپی سیاه سفید و رنگی توشیبا از طریق فروشگاه شرکت افزار گستر امکان پذیر می باشد. جهت خرید دولوپر توشیبا فابریک و دریافت قیمت این محصول و سایر ملزومات و قطعات و مواد مصرفی دستگاه های کپی و پرینتر با ما همراه باشید.

دستگاه کپی توشیبا

کمپانی چند ملیتی توشیبا در جهان مبادرت به ساخت انواع دستگاه های دیجیتال در زمینه های متعددی نموده است. یک بخش عظیم این شرکت فعال در زمینه ساخت و طراحی انواع دستگاه های چاپ دیجیتال می باشد. در کشورمان ایران هم دستگاه های کپی توشیبا طرفداران بسیاری در زمینه چاپ و نشر دارد و دستگاه های این شرکت مورد استقبال مشتریان واقع شده است.

خرید دولوپر توشیبا

دولوپر توشیبا اورجینال

همان طور که میدانید دستگاه های کپی از تکنولوژی به خصوصی در زمینه پرینت و چاپ بهره می برد. یکی از این موارد دولوپر(Developer) می باشد که در اصطلاح به آن پودر سنگین می گویند.
دولوپرها از ذرات ریز مغناطیسی با خاصیت ربایش برخوردارند و وظیفه جذب و تثبیت پودر تونر را دارند. دولوپرها برخلاف تونر مصرف نمی شوند بلکه همچون انسولین در خون انسان گردش می شود. دولوپر توشیبا هم این ویژگی را دارند. خرید دولوپر توشیبا از اهمیت بالایی برخوردار است چون اگر دولوپر مخصوص و اصلی آن تهیه نشود باعث آسیب در عملکرد دستگاه می گردد.

خرید دولوپر توشیبا

تفاوت دولوپر توشیبا فابریک و غیرفابریک

همان طور که گفتیم انتخاب خرید دولوپر توشیبا مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است. کشورهای متعددی در جهان مبادرت به ساخت و تولید انواع دولوپر توشیبا می نمایند و برندهای مختلفی در بازار موجود است.
با این اوصاف انتخاب و پیدا کردن و خرید دولوپر توشیبا اصلی و اورجینال از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

برخی از این تفاوت ها را می توان بدین گونه توصیف نمود:

  1. دولوپرهای اورجینال از وزن کامل برخوردارند و مختص مدل دستگاه خود طراحی گردیده اند.
  2. دولوپرهای طرح از وزن های کمتر از میزان استاندارد بسته بندی و عرضه می گردند که این مورد میتواند باعث آسیب دیدن دستگاه گردد.
  3. یکی از مهم ترین ویژگی در خرید دولوپر توشیبا اصلی عمر و کارکرد کنتور بالا آن می باشد بدین صورت که دولوپرهای طرح عمر بسیار کمی دارند و بر کیفیت چاپ هم تاثیر مستقیم دارند.
  4. مورد دیگری که به آن اشاره میکنیم اختلاف قیمت خرید دولوپر توشیبا اصلی با خرید دولوپر طرح می باشد. دولوپرهای اورجینال توشیبا از قیمت بالاتری نسبت به دولوپرهای طرح برخوردار است که افراد گاها به دلیل ارزان بودن دولوپرهای متفرقه به اشتباه انتخاب نادرستی انجام می دهند.

خرید دولوپر توشیبا

دریافت قیمت دولوپر توشیبا

خرید دولوپر توشیبا اصلی باید از مراکز و نمایندگی های معتبر فروش انجام شود تا با خیال آسوده بهترین گزینه خرید را تجربه نمایید. قیمت خرید دولوپر توشیبا با توجه به نوع دستگاه و تیپ دولوپر متفاوت می باشد. یکی دیگر از دلایل قیمت در ایران نوسان های شدید قیمت ارز و دلار می باشد که با توجه به وارداتی بودن این محصولات تحت تاثیر مستقیم با قیمت دلار می باشند.

خرید دولوپر توشیبا

آسان ترین روش خرید دولوپر توشیبا

شما می توانید جهت خرید دولوپر توشیبا اورجینال برای انواع دستگاه های کپی سیاه سفید و کپی رنگی توشیبا از طریق راه های ارتباطی با واحد فروش ما در تماس باشید و محصول مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از ما خریداری نمایید و آنرا در کوتاه ترین زمان در سراسر کشور تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید