خرید درام مشکی کونیکا 452 لیبل زرد

درام مشکی کونیکا 452 را می توانید در انواع اصل و فیک بیابید. طبیعتا این نمونه اصل محصول است که خواسته های شما را برآورده خواهد ساخت. افزار گستر اقدام به ارائه این محصول به صورت عمده و خرده نموده و می توانید با قیمتی مناسب اقدام به خرید آن از این شرکت نمایید.

درام

درام نام قطعه ای کاملا کاربردی در دستگاه های فتوکپی می باشد که نقش بسزایی در چاپ ایفا می کند.

درام بار الکتریکی منفی داشته و رویه آن از جنس سیلیکون می باشد. تونر به ورقه های درام چسبیده و سپس به صفحه منتقل شده و عملیات چاپ انجام خواهد شد.

درام مشکی کونیکا 452

توجه داشته باشید که درصد سیلیکون رویه درام از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد و هرچه درصد آن بالاتر باشد کیفیت و طول عمر درام نیز بیشتر خواهد بود.

درام مشکی کونیکا 452

این درام همانطور که از نام آن پیداست برای دستگاه کونیکا 452 ارائه شده است. کونیکا 452 از جمله پرکاربردترین دستگاه های فتوکپی رنگی می باشد.

درام مشکی کونیکا 452 علاوه بر این دستگاه برای دستگاه های دیگر کونیکا نیز کاربرد خواهد داشت. از جمله این دستگاه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کونیکا 451
  • کونیکا 552
  • کونیکا 652
  • کونیکا 551
  • کونیکا 651

قیمت درام مشکی کونیکا 452 در شهرستان ها

قیمت یکی از مهمترین موارد حائز اهمیت برای خرید می باشد. توجه داشته باشید که قیمت درام مشکی کونیکا 452 به دلیل وارداتی بودن نوسانات بسیاری خواهد داشت. حتما در شهرهای بزرگ قیمت درام مشکی کونیکا را می توانید پایین تر ببینید و برعکس ممکن است قیمت آن برای شهرستان ها بالاتر باشد.

درام مشکی کونیکا 452

افزار گستر به دلیل جلب رضایت مشتریان اقدام به ارائه خدمات به کلیه شهرهای کشور نموده و می توانید در هر نقطه کشور که زندگی می کنید درام مد نظر خود را با قیمتی یکسان دریافت کنید.

درام مشکی کونیکا 452 ارزان

حتما شما نیز یکی از افرادی هستید که می خواهید محصول مورد نظر خود را با ارزان ترین قیمت خریداری کنید.

توجه داشته باشید که درام مشکی کونیکا 452 را می توانید در انواع برندهای مختلف مشاهده نمایید. نمونه تقلبی درام نیز به بازار عرضه شده که بی شک نمی تواند کلیه ویژگی های نمونه اصل محصول را داشته باشد.

در صورتی که می خواهید به مدت طولانی تری از درام استفاده کرده، از کیفیت مطلوب آن نیز لذت ببرید بهتر است نمونه اصل محصول را انتخاب کنید.

درام مشکی کونیکا 452

افزار گستر نمونه اصل محصولات را برای فروش گذاشته و می توانید با اطمینان خاطر از این شرکت خرید کنید.

خرید درام مشکی کونیکا 452

مهمترین مرحله را می توان خرید دانست. در این مرحله باید به موارد مختلفی توجه داشته باشید. طبیعتا انتخاب شرکت معتبر و اختصاصی می تواند این تضمین را به شما بدهد که محصولی اصل تحویل می گیرید.

افزار گستر اقدام به ارائه انواع اقسام محصولات دستگاه فتوکپی نموده و می توانید درام مشکی کونیکا 452 را نیز به صورت مستقیم از این شرکت خریداری کنید.

کارشناسان این شرکت آماده ارائه راهنمایی به مشتریان بوده و می توانید در تمامی روزهای هفته با آنها در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید