خرید تونر کونیکا VG ست 230 گرمی

خرید تونر کونیکا VG یکی از بهترین انتخاب ها برای پر کردن کارتریج دستگاه های چاپگر کونیکا خواهد بود. این تونر در حجم 230 گرم ارائه شده و قابلیت شارژ سریع خواهد داشت. توجه داشته باشید که این تونر با توجه به کیفیت مطلوبی که دارد قیمت مناسبی هم داشته و این امر از جمله دلایل محبوبیت آن به شمار می رود. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

تونر چیست؟

تونر به نوعی از پودرهای رنگی گفته می شود که از آن برای شارژ رنگ پرینترها استفاده می شود.خرید تونر کونیکا VG

تونرها برای چاپگرهای لیزری کاربرد خواهند داشت و با استفاده از این پودرهاست که نوشته ها، عکس و… به روی کاغذ انتقال می یابند. در سالیان گذشته تونر از ترکیب اکسید آهن، کربن و شکر تهیه می شد. اما امروزه تونر را از کربن و پلیمر به صورت ترکیبی تهیه می کنند که این امر سبب افزایش کیفیت چاپ شده است.

در صورتی که تونر ها را به داخل کارتریج خالی شده منتقل کنید به مانند روز اول می توانید از چاپگر خود استفاده کنید.

تونر کونیکا 230 گرمی VG

کونیکا یکی از دستگاه های پرینتر محبوب در جوامع می باشد و بسیاری از این نوع پرینترها استفاده می کنند. یکی از مهمترین معضلاتی که حتما استفاده کنندگان چاپگر با آن سروکار دارند را می توان اتمام کارتریج و یا به اصطلاح رنگ پرینتر دانست. به این منظور اغلب شرکت ها اقدام به ارائه کارتریج های پر برای دستگاه ها نموده اند.

اما برای صرفه جویی در هزینه ها می توانید از تونر کونیکا VG برای شارژ کارتریج استفاده کنید. این تونر کیفیت مطلوبی داشته و می تواند به بهترین شکل ممکن عملیات چاپ را برایتان به انجام برساند. تونر کونیکا VG در 4 رنگ مشکی، زرد، قرمز و آبی ارائه شده و هر یک از آنها حجمی حدود 230 میلی گرم دارند.

خرید تونر کونیکا VG

نکات دانستنی درباره تونر کونیکا VG

قبل از استفاده از تونر کونیکا VG باید با مواردی آشنایی داشته باشید تا در صورت استفاده از آن دچار مشکل نشوید. از جمله مهمترین نکات قابل توجه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تونر ها را قبل از استفاده به خوبی تکان دهید تا مخلوط شود.
  2. درب قوطی را آهسته آهسته باز کنید.
  3. به هیچ وجه تونر را تنفس نکرده و یا اجازه تماس به چشم ندهید.
  4. رطوبت خاصیت تونر را از بین خواهد برد و باید آن را در جای خشک و در دمای 2 الی 32 درجه سانتی گراد نگهداری کنید.
  5. قبل از پر کردن کارتریج حتما آن را به خوبی تمیز کنید.

این تونر ها قابلیت استفاده برای انواع دستگاه های چاپگر کونیکا را خواهند داشت.

خرید تونر کونیکا VG ست 230 گرمی

برای خرید تونر کونیکا VG راه های مختلفی پیش رو خواهید داشت و در حالت کلی این راه ها را می توان به دو نوع حضوری و غیرحضوری دسته بندی نمود. منظور از روش خرید حضوری مراجعه به مراکزی است که در سطح شهر فعالیت می کنند.

اما خرید از این مراکز به دلیل وقت گیر بودن کمتر مورد توجه قرار گرفته و جای خود را به مراکز اینترنتی فروش داده است. خرید تونر کونیکا VG از فروشگاه های اینترنتی افزار گستر مزایای بسیاری خواهد داشت و از جمله مهمترین مزایای آن می توان به عدم نیاز به وقت زیاد و همچنین خرید آسان دانست. پس از خرید نیز محصول خریداری شده را جلوی درب منزل خود تحویل خواهید گرفت.

قیمت تونر کونیکا VG ست 230 گرمی

قیمت به یکی از مهمترین دغدغه های مردم به شمار می رود. قیمت تونر با توجه به مارک و اصل و تقلبی بودن می تواند متفاوت باشد. شرکت افزار گستر به منظور جلب رضایت مشتریان اقدام به ارائه بهترین و باکیفیت ترین محصولات بدون واسطه به بازار نموده است. قیمت کلیه محصولات را نیز به دلیل توزیع از تولید به مصرف به حداقل رسانده است.

به همین دلیل خواهید توانست تونر کونیکا VG که از جمله محصولات با کیفیت می باشد را با قیمتی مناسب خریداری کنید. به دلیل نوسان قیمت ارز شما می توانید برای دریافت مناسب ترین قیمت تونر کونیکا VG با واحد فروش ما در تماس باشید.

«« افزار گستر مرجع تخصصی ماشین های اداری »»

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید