خرید تونر کونیکا C452 با قیمت مناسب

تونر کونیکا C452 یکی از پر کاربردترین انواع تونر ها می باشد. افزار گستر اقدام به فروش نمونه اصل محصول، به صورت عمده و خرده نموده و تمامی مردم از مراکز استان ها و شهرستان ها می توانند نسبت به خرید آن اقدام نمایند. قیمت نیز به دلیل کوتاه کردن دست واسطه های اضافی مناسب در نظر گرفته شده است.

شرکت کونیکا مینولتا

کونیکا یکی از برند های معتبر دستگاه کپی می باشد که می توانید آن را در انواع مدل های مختلف مشاهده کنید. دستگاه های کپی کونیکا به دلیل کیفیت بالا و همچنین قیمت مناسب نسبت به سایر برند های معتبر جهان، توانسته محبوبیت بسیاری کسب نماید.

تونر کونیکا c452

یکی از مهمترین ویژگی دستگاه های کپی کونیکا را می توان متفاوت بودن کارایی هایش دانست، به گونه ای که می توانید این دستگاه را برای مصارف شخصی، صنعتی خریداری نمایید.

هر دستگاه کپی تشکیل شده از چندین بخش متفاوت می باشد، هر یک از این بخش ها ویژگی های منحصر به فرد خود را داشته و برخی از بخش های آن باید تجدید شوند تا عملیات چاپ با کیفیت بالا انجام گیرد.

تونر کونیکا C452

یکی از مهمترین بخش های دستگاه کپی که مصرفی بوده و نیاز به تجدید خواهد داشت، تونر می باشد. تونر ماده ای پودری شکل است که عملیات چاپ توسط آن انجام می شود.

لازم به ذکر است که برای دستگاه خود حتما باید تونر مربوط را استفاده نمایید چرا که هر یک از تونر ها ویژگی های منحصر به فرد خود را خواهند داشت.

تونر کونیکا C452 یکی از تونر های پرکاربرد برای دستگاه های کونیکا می باشد. این تونر در چهار نگی اصلی: آبی، قرمز، زرد و مشکی ارائه شده و به صورت ست فروخته می شوند. در صورتی که نیاز به یک رنگ خاص داشته باشید نیز می توانید آن را از افزار گستر تهیه کنید.

دستگاه های قابل استفاده تونر کونیکا C452

توجه داشته باشید که تونر کونیکا C452 قابلیت استفاده در دستگاه های دیگری نیز خواهد داشت. این دستگاه ها از قرار زیر خواهند بود:

  • کونیکا C652DS
  • کونیکا C652
  • کونیکا C552

تونر کونیکا c452

مشخصات محصول

وزن خالص تونر های رنگی ۵۳۰ گرم و وزن خالص تونر مشکی ۷۸۰ گرم می باشد.

طبق بررسی های انجام شده تونر کونیکا C452 قابل استفاده برای چاپ به حدود ۱۴ تا ۱۶ هزار برگ می باشد.

طول عمر تونر رنگی حدود ۳۰ هزار برگ و تونر مشکی حدود ۴۵ هزار برگ خواهد بود.

تونر کونیکا c452

قیمت تونر کونیکا C452

تونر فابریک کونیکا C452 را می توانید در انواع برند های مختلف مشاهده کنید. برند معتبر تونر، قیمت گران تری خواهد داشت اما توصیه می کنیم حتما برند معتبر را برای خرید انتخاب کنید.

برای تونر های اصل نمی توان یک قیمت دقیق در نظر گرفت چرا که: قیمت این محصول بر حسب دلار محاسبه شده و نوسانات بسیاری دارد. برای اطلاع از قیمت دقیق تونر مورد نظر خود، می توانید با کارشناسان افزار گستر در ارتباط باشید.

خرید تونر کونیکا C452

حتما شما نیز به دنبال خرید ساده تونر هستید! بهترین و ساده ترین روش برای خرید را می توان فضای مجازی دانست، افزار گستر به منظور جلب رضایت مشتریان اقدام به فروش انواع اقسام محصولات برند و فابریک نموده و به دلیل مناسب بودن قیمت، محبوبیت بسیاری نیز کسب کرده است. برای خرید و ثبت سفارش خود تنها کافی است با واحد فروش شرکت تماس حاصل نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید