خرید عمده تونر کونیکا مینولتا 8000 اصلی

تونر کونیکا مینولتا 8000 اصلی یکی از بهترین انتخاب ها برای دستگاه کونیکا می باشد. این تونر به دلیل وزن بالایی که دارد مقرون به صرفه تر بوده و می توانید از آن برای اغلب مدل های کونیکا استفاده کنید. افزار گستر این امکان را به شما خواهد داد که محصولی با کیفیت را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

تونر و اهمیت آن در دستگاه فتوکپی

دستگاه های فتوکپی امروزه از مرز خانه ها نیز رد شده و علاوه بر مراکز صنعتی، در بسیاری از خانه ها شاهد وجود این دستگاه هستیم. برای دستگاه های فتوکپی برند های متعددی مشاهده می شود، کونیکا یکی از برند های معتبر دستگاه فتوکپی می باشد که کیفیت مطلوبی داشته و توانسته نظر بسیاری را به خود جلب نماید.

تونر کونیکا مینولتا 8000 اصلی

این دستگاه از بخش های مختلفی تشکیل شده است و یکی از مهمترین بخش های آن که باید مورد توجه قرار گیرد، کارتریج می باشد. کارتریج دستگاه های فتوکپی به عنوان انبار رنگ شناخته شده و داخل آن تونر ریخته می شود.

تونر ماده ای است که عملیات چاپ توسط آن انجام خواهد شد، تونر ماده ای پودری شکل است که می توانید آن را در 4 رنگ: آبی، قرمز، زرد و مشکی مشاهده کنید.

تونر کونیکا مینولتا 8000 اصلی

تونر ها را می توانید در انواع مدل های مختلف مشاهده کنید که هر یک از مدل های آن از نظر برخی ویژگی ها و کیفیت چاپ با یکدیگر متفاوت خواهند بود.

یکی از اصلی ترین وجه تمایزات تونر را می توان جنس آن دانست، متاسفانه شاهد تونر های بی کیفیت و تقلبی نیز در بازار هستیم که این تونر ها به هیچ وجه ویژگی های تونر اصلی را نخواهند داشت.

تونر کونیکا مینولتا 8000 اصلی

تونر کونیکا مینولتا 8000 اصلی یکی از بهترین انواع تونر ها می باشد که کلیه خریداران از آن رضایت کامل داشته اند و این امر نشان از کیفیت بالای آن خواهد بود.

این تونر امکان استفاده در دستگاه های زیر را خواهد داشت:

  • 452
  • 552
  • 652
  • 654

قیمت تونر کونیکا مینولتا 8000 اصلی

قیمت یکی از مهمترین دغدغه های مردم می باشد. در رابطه با تونر کونیکا مینولتا 8000 اصلی باید بدانید که این محصول، کاملا وارداتی بوده و به دلیل اینکه قیمت آن بر حسب دلار محاسبه می شود، نوسانات بسیاری نیز خواهد داشت.

لازم به ذکر است که نمونه های تقلبی تونر کونیکا مینولتا 8000 قیمت ارزان تری خواهد داشت. اما آیا می تواند کلیه خواسته های شما را برآورده سازد؟ این تونر ها هم طول عمر کوتاه تری داشته و هم کیفیت چاپ را کاهش خواهند داد و به همین دلیل توصیه می کنیم که حتما نمونه اصلی را برای خرید انتخاب کنید.

تونر کونیکا مینولتا 8000 اصلی

شرکت افزار گستر به منظور جلب رضایت مشتریان اقدام به ارائه محصولات بدون کوچکترن واسطه نموده و کمترین سود را برای خود در نظر گرفته است. کلیه این موارد دست به دست هم می دهند تا بتوانید تونر را با قیمتی ارزان خریداری کنید.

خرید تونر کونیکا مینولتا 8000 اصلی

در مرحله خرید تونر کونیکا مینولتا 8000 اصلی باید حتما از اصل بودن محصول اطمینان حاصل نمایید. کلیه کسانی که از افزار گستر خرید کرده اند از آن رضایت کامل داشتند و به همین دلیل می توانید بدون هیچگونه نگرانی اقدام به خرید تونر نمایید.

برای خرید محصول از افزارگستر تنها کافی است با مسئولین شرکت تماس حاصل نموده و محصول مورد نظر را جلوی درب منزل خود تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید