خرید تونر شارژ کونیکا 452 اصل

تونر شارژ کونیکا 452 یکی از بهترین و پرکاربردترین انواع تونر ها می باشد که امکان استفاده در انواع دستگاه های کونیکا را خواهد داشت. خرید تونر شارژ کونیکا 452 اصل به صورت عمده و خرده از طریق وب سایت افزار گستر امکان پذیر می باشد.

توجه داشته باشید که این تونر را می توانید در انواع برند های مختلف خریداری کنید و در صورت خرید از افزار گستر می توانید محصول را در کمترین زمان ممکن جلوی درب منزل تحویل بگیرید.

دستگاه کپی کونیکا c452

کونیکا یکی از برند های معتبر تولید کننده انواع اقسام دستگاه های فتوکپی می باشد که توانسته سهم چشمگیری از بازار را به خود اختصاص دهد.

محصولات این شرکت را می توانید در انواع مختلفی مشاهده کنید که هر یک از این دستگاه ها ویژگی های منحصر به فرد خود را خواهند داشت و برخی استفاده های صنعتی و برخی برای مصارف خانگی مناسب خواهند بود.

 

تونر شارژ کونیکا 452

هر یک از دستگاه های کپی از بخش های مختلفی تشکیل شده و اصلی ترین بخش آن که نیاز به تجدید خواهد داشت را می توان کارتریج دانست. برخی از دستگاه های کپی سیاه و سفید و برخی رنگی هستند، مدل c452 کونیکا رنگی بوده و از جمله پرکاربردترین انواع دستگاه های فتوکپی کونیکا به شمار می رود.

تونر شارژ کونیکا 452

برای شارژ کارتریج دستگاه کپی کونیکا نیاز به تونر خواهید داشت. تونر های رنگی تشکیل شده از 4 رنگ اصلی یعنی؛ آبی، قرمز، زرد و مشکی هستند که هر یک باید در محل مربوط به خود شارژ شوند.

تونر شارژ کونیکا 452 را می توانید در انواع مدل ها و برند های مختلف مشاهده نمایید که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را خواهند داشت. در حالت کلی تونر ها در بسته بندی های: پاکتی، کارتریجی و بطری عرضه شده اند و انتخاب مدل آن بستگی به شما خواهد داشت.

 

دستگاه های مناسب برای تونر شارژ کونیکا 452

تونر شارژ vg یکی از بهترین برند های مورد استفاده برای دستگاه کونیکا 452 می باشد. توجه داشته باشید که این تونر را می توانید برای دستگاه های زیر نیز استفاده کنید:

  • کونیکا C652
  • کونیکا C552
  • کونیکا C452

تونر شارژ کونیکا 452

قیمت تونر شارژ کونیکا 452

قیمت تونر شارژ کونیکا 452 به دلیل وارداتی بودن بر حسب دلار محاسبه خواهد شد و به همین دلیل نمی توان یک رقم خاص برای آن در نظر گرفت. برای اطلاع یافتن از قیمت دقیق این تونر می توانید به کارشناسان شرکت افزار گستر در ارتباط باشید.

کارشناسان زبده افزار گستر به دلیل تجربه ای که دارند می توانند بهترین راهنمایی ها را به شما ارائه نمایند و سبب خواهند شد که بهترین انتخاب را داشته باشید.

در حالت کلی این شرکت در صدد است که با عرضه محصولات با قیمت مناسب توجه شما مخاطبان را به خود جلب نماید. پس خرید از این فروشگاه فرصت مناسبی برایتان خواهد بود.

تونر شارژ کونیکا 452

خرید تونر شارژ کونیکا 452

برای خرید تونر شارژ کونیکا 452 راه های بسیاری پیش رو خواهید داشت اما بهترین راه را می توان مراجعه به وب سایت های اینترنتی دانست چرا که از این طریق می توانید در مدت زمان کوتاه تری خرید خود را انجام دهید. یکی از مراکز فعال در این زمینه را می توان افزار گستر دانست که اقدام به ارائه انواع اقسام محصولات الکترونیکی مربوط به پرینتر و دستگاه فتوکپی نموده و می توانید بهترین و با کیفیت ترین اجناس را از این شرکت خریداری کنید. جهت ثبت سفارش خود با ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید