توزیع کننده دولوپر بی رنگ کونیکا مینولتا

فروش، قیمت خرید و پخش دولوپر بی رنگ کونیکا مینولتا و رنگی برای انواع مدل ۳۵۰، ۴۵۰، ۴۵۱، ۴۵۲، ۵۵۲، ۶۵۲ اصل اورجینال شرکت کونیکا مینولتا از طریق وب سایت افزار گستر امکان پذیر می باشد. جهت خرید و دریافت قیمت انواع دولوپر طرح و فابریک با ما در ادامه مطالب همراه باشید.

مواد کاربردی مصرفی دولوپر فابریک

دولوپر بی رنگ کونیکا مینولتا یکی از قطعات و مواد مصرفی مهم در دستگاه کپی رنگی کونیکا مینولتا می باشد که در عملیات پرینت و چاپ نقش اصلی و مستقیمی بر عهده دارد. دولوپر یا همان پودر سنگین که به آن CARRIER (پودر حامل) نیز گفته می شود وظیفه جذب تونر جهت همراهی در یونیت درام را دارد.

دولوپر فابریک کونیکا

دولوپر بی رنگ کونیکا مینولتا

سطح کیفیت چاپ با دولوپر فابریک

در جهان کمپانی های رسمی و غیر رسمی در زمینه ماشین های اداری فعال هستند و اقدام به ساخت و تولید دولوپر فابریک یا طرح کونیکا مینولتا می نمایند. یقینا استفاده از دولوپر اصلی و اورجینال هزینه بالاتری نسبت به کالا مشابه طرح خود دارد. هر چه کیفیت دولوپر بالاتر و سازگاری بیشتری با تکنولوژی ساخت دستگاه کپی کونیکا داشته باشد حتما در کیفیت پرینت عکس و متن تاثیر بهتری خواهد داشت و از این مهم نمی توان غافل شد.

دولوپر بی رنگ کونیکا مینولتا

بخش های اساسی دستگاه کپی رنگی کونیکا

در کیفیت چاپ و خروجی کار در دستگاه رنگی کونیکا تمامی قطعات دستگاه به عنوان اعضای واحد اما مستقل هریک وظایف خود را به صورت خودکار انجام می دهند اما به صورت دستی قطعاتی هستند که طرز نگهداری و مراقبت از آن به سرویس کار و اپراتور دستگاه بستگی دارد.

دولوپر بی رنگ کونیکا مینولتا

یکی از این بخش ها یونیت دولوپر و یونیت درام می باشد که وظیفه جذب تونر توسط دولوپر و انتقال آن بر روی درام دستگاه را دارد. استفاده از دولوپر بی رنگ کونیکا مینولتا به دلیل جنس مرغوب و کیفیت عالی بخوبی توسط تونر همراهی می شود و تصویر شفاف و با کیفیت و با وضوح تصویر بالا قابل رویت می شود.

قیمت خرید دولوپر بی رنگ کونیکا مینولتا

خرید یک دولوپر اورجینال و اصلی از یک نمایندگی یا فروشگاه معتبر اینترنتی سبب می شود بدون واسطه و با صرف پول کمتر در کوتاه ترین زمان محصول خود را دریافت نمایید. خرید فروش و پخش عمده انواع دولوپر بی رنگ کونیکا مینولتا به صورت عمده و تکی ویژه همکاران و مشتریان در سراسر کشور از طریق فروشگاه افزار گستر امکان پذیر شده است.

دولوپر بی رنگ کونیکا مینولتا

جهت دریافت آخرین قیمت دولوپر بی رنگ کونیکا مینولتا و دولوپر رنگی و سایر قطعات و تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی کونیکا می توانید با واحد فروش ما در تماس باشید و ضمن دریافت مشاوره رایگان اقدام به خرید با مناسب ترین قیمت نمایید. جهت دریافت و اخبار محصولات و جشنواره فروش ویژه محصولات می توانید ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید