بهترین روش خرید کارتریج hp

خرید کارتریج hp به صورت عمده از طریق وب سایت اینترنتی افزار گستر امکان پذیر می باشد. شما می توانید انواع کارتریج hp اصل و با کیفیت را از شرکت ما تهیه نمایید. جهت دریافت قیمت عمده و خرده کارتریج های hp در بازار ایران و تهران می توانید با مشاورین فروش ما در تماس باشید. انتخاب بهترین و همچنین معتبرترین راه باعث خواهد شد که از کیفیت محصول خریداری شده اطمینان کامل داشته باشید.

پرینتر hp

hp یکی از برندهای معتبر چاپگرها می باشد که توانسته نظر بسیاری را به خود جلب نماید. این شرکت آمریکایی محصولات متنوعی را روانه بازار کرده که از جمله مهمترین آنها می توان به پرینتر ها اشاره کرد. پرینتر های hp را می توانید برای مصارف صنعتی و همچنین خانگی استفاده کنید و دلیل آن را می توان بالا بودن تنوع این دستگاه ها دانست. این شرکت تقریبا به تمامی کشورهای جهان محصولات خود را صادر می کند، به همین دلیل می توانید در کشور ایران نیز اقدام به خرید پرینتر اصل hp نمایید.

خرید کارتریج hp

 

کارتریج hp

دستگاه های چاپگر hp از جمله معروف ترین ها و پرکاربردترین ها در کشور های مختلف می باشد و دلیل آن را می توان کیفیت مطلوب و همچنین کارایی بالای آنها دانست. شرکت hp اقدام به ارائه انواع اقسام مدل های مختلف دستگاه های پرینتر نموده که می توانید متناسب با خواسته خود نسبت به خرید بهترین مورد نسبت به خواسته های خود اقدام کنید.

پرینتر از بخش های مختلفی تشکیل شده، مهمترین بخش پرینترها که سبب پاشش رنگ می شود را می توان کارتریج دانست. کارتریج هر یک از انواع دستگاه ها با یکدیگر متفاوت خواهد بود.

اغلب کارتریج ها امکان شارژ خواهند داشت، اما باید بدانید که کارتریج شارژ شده به هیچ وجه ویژگی های اولیه را نخواهند داشت. به همین دلیل بسیاری قید شارژ کردن دوباره را زده و اقدام به خرید کارتریج hp جدید می کنند.

خرید کارتریج hp

انواع کارتریج hp

کارتریج های hp از جنبه های بسیاری به انواع مختلف دسته بندی می شوند که از جمله مهمترین جنبه های آن می توان به نوع دستگاه اشاره کرد. دستگاه های مختلف کارتریج های متفاوتی نیز نسبت به یکدیگر خواهند داشت و البته امکان یکسان بودن مدل برخی از کارتریج ها وجود دارد.

در حالت کلی کارتریج ها به دو نوع جوهر افشان و لیزری دسته بندی می شوند که کارتریج های جوهر افشان، با جوهر و کارتریج های لیزری با تونر شارژ می شوند.

برخی از کارتریج ها که برای دستگاه های چاپ سیاه و سفید هستند دارای یک محل برای تزریق رنگ سیاه خواهند بود، کارتریج های رنگی نیز 4 محفظه برای شارژ رنگ خواهند داشت.

خرید کارتریج hp

ویژگی های کارتریج hp

توجه داشته باشید که ظرفیت چاپ کارتریج های جوهر افشان و لیزری نیز با یکدیگر متفاوت می باشد و کارتریج های لیزری علاوه بر اینکه عمر بالاتری دارند می توانند عملکرد مناسب تری داشته و چاپ بیشتری نیز داشته باشند که این امر سبب بصرفه تر شدن آن خواهد شد.

پرینترهای لیزری قیمت بالاتری نسبت به جوهر افشان خواهند داشت اما در صورت استفاده بلند مدت هزینه شارژ و تعویض کارتریج پایین تری خواهید داشت که این امر سبب مقرون بصرفه تر شدن آن خواهد شد. هر یک از کارتریج ها دارای یک یا چند محفظه برای رنگ ها هستند و معمولا کلیه پرینترها به جز اپسون از سیستم حرارتی بهره می برند.

کارتریج اصلی و طرح hp

کارتریج های اصل طبیعتا ویژگی های بهتری نسبت به نمونه طرح خواهند داشت. کارتریج های طرح نیز در صورتی که در شرکت معتبر تولید شوند ویژگی های نمونه اصل را دارند، متاسفانه در بازار شاهد محصولات فیک و تقلبی از کارتریج پرینتر ها هستیم، استفاده کردن از این کارتریج ها سبب کاهش عمر پرینتر ها شده و کیفیت چاپ را نیز کاهش خواهد داد.

خرید کارتریج hp

آموزش شارژ کارتریج لیزری

حال باید بدانید که چگونه می توان کارتریج ها را پر کرده و دوباره برای استفاده آماده کرد؟ ابتدا یک ماسک جلوی دهان خود ببندید چرا که تونر ماده ای سبک می باشد و احتمال معلق شدن آن در فضا بالا خواهد بود. موارد زیر را رعایت کنید:

  • ابتدا تونر مناسب با کاتریج خود را خریداری کنید.
  • فقط کارتریج هایی را پر کنید که قابلیت شارژ دارند.
  • درب مخصوص کارتریج را باز کرده و پودر تونر را داخل آن بریزید.
  • چیپ کارتریج را پس از شارژ تعویض کنید.

خرید کارتریج hp

 

فرآیند چاپ کارتریج hp

کارتریج های لیزری و جوهر افشان از نظر چاپ تفاوت های بسیاری با یکدیکر دارند. با استفاده از پرینترهای جوهر افشان حجم پایینی از چاپ ممکن خواهد بود اما با استفاده از پرینترهای لیزری می توانید به هر مقدار  عمل چاپ را به انجام برسانید.

پرینترهای جوهر افشان با جوهر شارژ می شوند که ماده ای مایع می باشد، این مایع به صورت پاششی بر روی کاغذ منتقل شده و باید خشک شود. طبیعتا این روش کیفیت پایین تری داشته و دردسر بالاتری نیز خواهد داشت.

پرینترهای لیزری با استفاده از پودر تونر عملیات چاپ را انجام می دهند. این پودر که در داخل کارتریج قرار دارد طی فرآیند چاپ بر روی کاغذ منتقل شده و نقش و نگار را به صورت دقیق بر روی کاغذ ایجاد خواهد کرد. تونر هم مصرف پایین تری داشته و هم نیاز به خشک شدن نخواهد داشت، این امر سبب سرعت بخشیدن به امور چاپ شده است.

تفاوت کارتریج جوهری و لیزری hp

با روی کار آمدن پرینترهای لیزری، بسیاری از پرینترهای جوهر افشان موقعیت خود را از دست دادند. همانطور که از نام آن پیداست پرینترهای جوهر افشان با جوهر شارژ می شوند. عملیات چاپ در این دستگاه ها با پاشش رنگ انجام می شود، البته این رنگ بسیار خفیف خواهد بود.

پرینترهای لیزری عملیات چاپ را با استفاده از پودر تونر انجام می دهند، این پودر به صورت ذوب شده بر روی کاغذ چسبیده و کیفیت بسیار مناسبی نسبت به نمونه جوهری خواهد داشت. امکان خشک شدن تونرها نیز در کوتاه مدت وجود نخواهد داشت و به همین دلیل در میزان هزینه ها نیز صرفه جویی خواهید کرد.

خرید کارتریج hp

خرید یکی از مهمترین مراحل قابل توجه می باشد که باید در آن به موارد مختلفی نظیر: اصل بودن محصول دقت داشته باشید. برای خرید کارتریج hp راه های مختلفی پیش رو خواهید داشت که بهترین روش را می توان مراجعه به وب سایت های اینترنتی معتبر دانست. شرکت افزار گستر به منظور جلب رضایت مشتریان اقدام به فروش محصول به صورت از تولید به مصرف نموده و از طریق تماس با واحد فروش می توانید محصول مورد نظر خود را سفارش داده و در کمترین زمان جلوی درب منزل خود تحویل بگیرید.

خرید از مراکز فروش قدیمی و مراکز سطح شهر معایب بسیاری خواهد داشت و حتی ممکن است چندین روز شما را معطل کند اما این روش هم ساده بوده و هم می توانید پس از خرید در کمترین زمان ممکن آن را جلوی درب منزل خود تحویل بگیرید. این روش علاوه بر بالا بودن سرعت این امکان را به شما خواهد داد که از هر نقطه کشور عملیات خرید را انجام دهید.

قیمت کارتریج hp

قیمت یکی از مهمترین دغدغه های در هنگام خرید می باشد که حتما باید به آن توجه داشته باشید. عوامل متعددی بر قیمت کارتریج hp تاثیر خواهد گذاشت که از جمله مهمترین آنها می توان به: اصل و بدل بودن محصول اشاره کرد.

قیمت کارتریج ها به دلیل اینکه وارداتی بوده و بر حسب دلار محاسبه می شوند به صورت روزانه تغییر می کنند و به همین دلیل نمی توان یک رقم خاص برای آنها در نظر گرفت. جهت سفارش و اطلاع از آخرین اخبار محصولات و دریافت قیمت می توانید با واحد فروش ما در تماس باشید.

« افزار گستر مرجع تخصصی ماشین های اداری »

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید