بلت فیوزینگ کونیکا 652/552/452 اصل ژاپن

قیمت و خرید بلت فیوزینگ کونیکا 652/552/452 اصلی فابریک ژاپن با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت به صورت پخش عمده ویژه همکاران گرامی و مشتریان ارجمند از طریق وب سایت شرکت افزار گستر امکان پذیر می باشد. جهت دریافت قیمت انواع بلت فیوزینگ کونیکا 652/552/452 اثلی ژاپن و کره ای با ما همراه باشید.

بلت فیوزینگ دستگاه کونیکا

بلت فیوزینگ کونیکا از جمله قطعات مهم دستگاه کونیکا مینولتا رنگی می باشد. این قطعه مصرفی بوده و اگر بهترین کیفیت و جنس را انتخاب و خرید کرده باشید سالیان برایتان کار خواهد کرد. همان طور که از نامش پیداست این قطعه استوانه ای شکل قرمز رنگ از نوعی بلت نسوز و مقاوم در برابر حرارت بالا می باشد. این قطعه همانند فیلم فیوزینگ در پرینترهای لیزری می باشد.

بلت فیوزینگ کونیکا 652/552/452
یکی از خرابی های شایع این دستگاه خط افتادن بر روی سطح بلت و یا پارگی بلت می باشد و کاغذ در مسیر گیر نموده یا مچاله می نماید. بلت فیوزینگ کونیکا 652/552/452 در درون یونیت هیتر یا همان فیوزینگ دستگاه قرار دارد و در کنار پرس فیوزینگ نقش مکمل را ایفا می نمایند. در اصل کاغذ پس از دریافت تصویر از لیزر و چسبیدن ذرات تونر به کاغذ وارد فیوزینگ می شود تا کاغذ پخته و تثبیت گردد.

اهمیت داشتن یک بلت فیوزینگ کونیکا اصلی و با کیفیت

خرید یک بلت فیوزینگ اورجینال و با کیفیت در بازار و پیدا کردن آن کار ساده ای نیست و جنس های طرح و بی کیفیت فراوانی را در بازار شاهد هستیم که بسیار بی کیفیت بوده و پس از مصرف در کوتاه مدت پاره می شود. بلت فیوزینگ کونیکا جزو قطعات گران قیمت مینولتا رنگی می باشد پس در این زمینه حتما جهت خرید از مراکز معتبر و نمایندگی های فروش ماشین های اداری اقدام به خرید نمایید.

بلت فیوزینگ کونیکا 652/552/452

خرید بلت فیوزینگ کونیکا 652/552/452 اصل ژاپن

خرید بلت فیوزینگ کونیکا 652/552/452 اصلی و فابریک ساخت کشور ژاپن و کره از شرکت افزار گستر با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت امکان پذیر شده است. قیمت این محصول به دلیل وارداتی بودن و نوسانات قیمت ارز در ایران همیشه در حال تغییر بوده و نرخ قیمت ثابتی ندارد.

جهت خرید و دریافت قیمت بلت فیوزینگ کونیکا و انواع تونرهای فابریک و شارژی درجه یک و قطعات و مواد مصرفی تمامی ملزومات ماشین های اداری با واحد فروش ما در ارتباط باشید و جهت دریافت آخرین اخبار و اطلاع از تخفیف ها و فروش های ویژه شرکت ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید