بازرگانی فروش تونر کونیکا مینولتا 8000

خرید و قیمت تونر کونیکا مینولتا ۸۰۰۰ اصل اورجینال به صورت عمده و خرده با مناسب ترین قیمت از طریق فروشگاه شرکت افزار گستر امکان پذیر می باشد. تونر کونیکا مینولتا ۸۰۰۰ از بهترین و با کیفیت ترین تونرهای فابریک در جهان می باشد. جهت خرید و دریافت آخرین قیمت و اطلاعات این محصول با ما همراه باشید.

مشخصات فنی تونر کونیکا مینولتا

ست تونر کونیکا مینولتا ۸۰۰۰ از ۴ رنگ آبی، قرمز، زرد و مشکی تشکیل شده است. این محصول ساخته کمپانی کونیکا مینولتا می باشد و به نام دستگاه صنعتی کونیکا C8000 لقب گرفته است. این محصول با نام فنی TN615 نیز شناخته می شود. ست تونر کونیکا مینولتا ۸۰۰۰ از ۴ قوطی رنگ مجزا تشکیل شده است و هر رنگ مجزا در یک قوطی قرار دارد.

تونر کونیکا مینولتا 8000

وزن خالص تونر هر کارتریج آن ۱۵۰۰ گرم می باشد که ۳ برابر وزن تونر کارتریج سری ۲ کونیکا به عنوان مثال C452 می‌باشد. این تونر نسبت به تونر فابریک سری ۲ بسیار مقرون به صرفه و با کیفیت می باشد. همین علت باعث افزایش فروش این محصول در بازار کشورمان گردیده است.
این ست تونر به طور میانگین و تقریبی چیزی حدود ۳۰ تا ۴۰ هزار برگ A4 چاپ و پرینت می دهد.

این تونر بسیار با کیفیت بوده و قابلیت استفاده در سری دستگاه های رنگی کونیکا از جمله:

  • C452
  • C552
  • C652
  • C654
  • C754
  • C7000
  • C8000

می باشد. ضمنا این تونر بسیار از نظر وزن و قیمت باصرفه تر از ست تونر ۷۰۰۰ کونیکا مینولتا می‌باشد.

کارکرد تونر کونیکا مینولتا 8000 در هر برگ مشکی

کارکرد کارتریج مشکی تونر کونیکا مینولتا ۸۰۰۰ با توجه به مقدار مصرفی تونر در چاپ شما متغیر بوده و به طور میانگین چیزی حدود ۳۰۰۰۰ برگ در ابعاد A4 را پاسخگو می باشد. خرید اصلی این محصول از مراکز و نمایندگی های معتبر فروش در کشور از اهمیت بالایی برخوردار بوده و باید در انتخاب و خرید کالای اصلی از مراکز معتبر بهره گیری نمایید تا دچار ضرر و زیان در قیمت و کیفیت نگردید.

تونر کونیکا مینولتا 8000

عرضه کننده تونر کونیکا مینولتا 8000

قیمت این محصولات به دلیل وارداتی بودن و نوسانات قیمت ارز در کشورمان همیشه متغیر بوده است. جهت خرید عمده و خرده تونر کونیکا مینولتا ۸۰۰۰ اصل آمریکا و اروپا با بهترین قیمت از طریق مرجع تخصصی ماشین های اداری افزار گستر امکان پذیر است.

شما می توانید جهت ثبت سفارش و خرید این محصول و سایر تونرهای شارژ و فابریک با کیفیت تمامی دستگاه های کپی و پرینتر و سایر قطعات و مواد مصرفی اورجینال و طرح با واحد فروش ما در ارتباط باشید. جهت اطلاع از آخرین قیمت ها و تخفیف های ویژه و جشنواره های مختلف، ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید