بازرگانی فروش انواع تونر شارژ ریکو

پخش و قیمت خرید و فروش انواع تونر شارژ ریکو برای انواع مدل ۲۰۰۰, ۴۰۰۰, ۴۵۰۰, ۵۰۰۰, ۵۵۰۰, ۶۰۰۰, ۷۰۰۰, ۷۵۰۰, ۸۰۰۰, ۹۰۰۰ با بهترین کیفیت و بالاترین تعداد کنتور چاپ به صورت پخش عمده و تکی از طریق وب سایت رسمی شرکت افزار گستر امکان پذیر می باشد. جهت دریافت قیمت تونر شارژ ریکو عمده یا تکی با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

موارد استفاده از تونر شارژ ریکو

قطعا یکی از بهترین و مناسب ترین و شناخته شده ترین دستگاه های کپی سیاه سفید در جهان و ایران، دستگاه های کپی ریکو آفیشیو می باشد. همان طور که می دانید دستگاه های کپی لیزری برخلاف دستگاه های جوهر افشان از پودری جامد به نام پودر سبک یا تونر استفاده می شود. در دستگاه های کپی ریکو نیز چنین است و از یونیت تونر و هاپر تشکیل شده و تونر دستگاه برای عملیات چاپ از آن تغذیه می گردد.

تونر شارژ ریکو

انواع بسته بندی تونر ریکو

با توجه به توان کاری و قدرت دستگاه، وزن و اندازه تونر شارژ ریکو مصرفی در دستگاه تان متفاوت است. هرچه توان و سرعت چاپ در دستگاه تان زیاد باشد مطمئنا اندازه کارتریج و وزن تونر بیشتر خواهد بود مثلا دستگاه ریکو آفیشیو MP6000 که دستگاه کپی سرعت بالا ۶۰ کپی می باشد از کارتریج تونر بزرگ ۱۱۰۰ گرمی ساخته شده است و بالعکس دستگاه کپی ریکو آفیشیو MP2000 از توان چاپ ۲۰ کپی تشکیل شده است و از کارتریج ۲۰۰ گرمی تشکیل شده است.

تونر شارژ ریکو

تاثیر جنس تونر شارژ بر عملکرد دستگاه

در دنیا کمپانی های متعددی اقدام به تولید تونر برای دستگاه های ریکو نموده اند. مسلماً استفاده از تونرهایی که ساخته خود کمپانی ریکو می باشد (که به اصطلاح به آن تونرهای فابریک اورجینال گویند) بهتر از سایر تونرها می باشد چون با بهترین و دقیق ترین تکنولوژی و کیفیت تولید شده اند.

 

ولی متاسفانه در کشورمان ایران به دلیل وجود تحریم ها و عدم علاقه همکاری کمپانی های رسمی با ایران مواجه هستیم که سبب می شود کالاهای اورجینال از جمله تونر فابریک ریکو وارد بازار کشورمان نگردد. یکی از مهم ترین تفاوت تونر شارژ ریکو با تونر اورجینال ریکو میزان کنتور چاپ و کیفیت و شفافیت در خروجی می باشد.

تونر شارژ ریکو

مرجع خرید انواع تونر شارژ ریکو

مرجع خرید انواع تونر شارژ ریکو به صورت خریده عمده با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در برندهای مختلف در بازار ایران و تهران از طریق وب سایت شرکت افزار گستر امکان پذیر می باشد. جهت دریافت آخرین قیمت و مشاوره رایگان و همچنین ثبت سفارش خود با واحد فروش ما در تماس باشید و در کوتاه ترین زمان محصول و سفارش خود را در سراسر کشور دریافت نمایید. جهت اطلاع از آخرین اخبار و جشنواره های فروش ویژه محصولات شرکت ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید